Abacus Spiele Száguldó robotok

Abacus Spiele Száguldó robotok

9 800 Ft-tól 3 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

Száguldó robotok társasjáték (031317)

Szállítás másnapra, GLS és Foxpost automata csak 990 Ft!

9 800 Ft
+ 1 390 Ft szállítási díj
Raktáron
irány a bolt »
puzzle.hu
 

Abacusspiele Száguldó robotok társasjáték (031317)

Gyors szállítás raktárról – GLS csomagpontra csak 990 Ft

9 800 Ft
+ 1 490 Ft szállítási díj
Raktáron
irány a bolt »
gyerekjatekbolt.com
 

Abacusspiele Száguldó robotok - Ricochet Robots társasjáték (ABA10023)

10 490 Ft
+ 1 990 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
ipon.hu

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 9 800 Ft

További termékek a kategóriából

További Abacus Spiele termékek: Abacus Spiele Társasjáték

Blackrock Games Kill Kim - A rezsimcsökkentés Társasjáték 7 480 Ft-tól Blackrock Games Kill Kim - A rezsimcsökkentés A Kraken haragja Társasjáték 14 980 Ft-tól A Kraken haragja Piatnik Vigyáz(z)6 kártyajáték (743696) Társasjáték 3 490 Ft-tól Piatnik Vigyáz(z)6 kártyajáték (743696) Piatnik Solo 740398 Társasjáték 3 990 Ft-tól Piatnik Solo 740398
Termékleírás
Játékosok száma 5-10
Játékidő 5 - 30 perc

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

A Száguldó robotokban a játékosok megpróbálják megfejteni, hogy egy robot pontosan hány lépésből jut el egy bizonyos mezőre a táblán. A dolog egyetlen szépséghibája, hogy szegény robotok nem éppen csúcsmodellek, és nem tudnak maguktól kanyarodni – addig mennek egyenesen, amíg akadályba nem ütköznek a fal vagy épp egy másik robot miatt!

A Száguldó robotok egy olyan logikai játék, melyben a játékosoknak különböző robotokat kell eljutatni az egyik pontból a másikba. A robotok képesek a falról lepattanva haladni mindaddig, amíg nem zárja el az útjukat fal, vagy másik robot. Ahhoz, hogy ez ne történjen meg, előre ki kell számolni, hány lépésre van szükség a cél eléréséhez. Aki okosan ki tudja számolni, az szerez pontot!

A Richocet Robots társasjáték célja minden fordulóban, hogy a középen lévő lemezeket összegyűjteni. Van a táblán egy „célmező, egy olyan mező, aminek a színe és a rajta található szimbólum megegyezik a lemezével. A játékos feladata, hogy az ezzel megegyező színű robotot, az „aktív robot-ot a lehető legkevesebb lépéssel eljuttassa a célmezőbe. Az a játékos kapja meg a lemezt, akinek ez sikerül, a játékot pedig az a játékos nyeri meg, aki a legtöbb lemezt összegyűjti.

A kör akkor kezdődik, amikor egy játékos fog egy lemezt és középre helyezi. Ezután minden játékos megpróbálja kitalálni, hogy az aktív robot (a robot, amelyiknek a színe megegyezik a lemezével) hogyan juthat el a célmezőbe (a mező, amelyiknek a színe és szimbóluma megegyezik a lemezével) a lehető legkevesebb lépéssel. A legtöbb esetben a többi robotot is mozgatnunk kell, hogy a megfelelő helyen akadályként szolgáljanak, és ezeket a lépéseket is bele kell számítanunk a tervbe.

Ha a középen lévő lemez a „kozmikus örvény (cosmic vortex), amelyiken minden szín fel van tüntetve, akármelyik robotot tekinthetjük aktívnak, és vihetjük a kozmikus örvény célmezőbe.

A célmező felé vezető útján a robotnak le kell pattannia (elfordulnia jobbra vagy balra) egy akadályról legalább egyszer. Ha el tudna jutni a célmezőbe lepattanás nélkül, másik utat kell választania.

Amint egy játékos úgy látja, tudja a megoldást, hangosan bemondhatja a lépések számát, amely szerinte szükséges a célmező eléréshez, és elindítja az órát. A többi játékosnak innentől számítva 1 perc áll rendelkezésére, hogy a saját megoldását megtalálja. A megoldások bemondásának nincs sorrendje, és egy játékos többször is mondhat be megoldást. Az egymást követő, bemondott lépésszámok általában egyre kisebbek, de lehetnek egyenlőek, vagy akár nagyobbak is, ha egy játékos egy előbbi bemondást nem talált helyesnek. Viszont, ha egy játékos bemondott egy lépésszámot, ő maga már nem mondhat be nagyobbat.

Amikor letelik az egy perc, a legkisebb számot bemondott játékos kezd. Mozgatja a robotokat, ahogy tervezte, és közben hangosan számolja a lépéseket. Ha a megtett lépések száma megegyezik azzal a lépésszámmal, amit bemondott, vagy annál kevesebb, begyűjti a lemezt, és a fordulónak vége. Ha hibázik, a robotokat vissza kell tennie a kiindulási helyükre (a színes lapocskákkal jelölt mezők), és az a játékos kerül sorra, aki növekvő sorrendben a következő számot mondta be. Egyenlő bemondás esetén az a játékos élvez elsőbbséget, aki hátrább van a játékban (kevesebb a begyűjtött lemeze). Ez addig folytatódik, amíg egy játékos sikerrel nem jár.

A JÁTÉK VÉGE
A kétszemélyes játék akkor és véget, ha egy játékos 8 lemezt begyűjtött, a háromszemélyes játék akkor, ha egy játékos 6 lemezt gyűjtött, a négyszemélyes akkor, ha 5-öt. Ha több, mint négyen játsszák a játékot, folytassák addig, amíg a lemezek el nem fogynak.

JÁTÉKIDŐ: 30 - 40 perc
MŰKÖDÉS: Aukció/licit

Így is ismerheti: Száguldórobotok

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.