Számunkra a legnagyobb kitüntetés nap mint nap a felhasználóink bizalma. Mindemellett nagyon büszkék vagyunk akkor is, amikor egy-egy szakmai, vagy civil szervezet elismerésben részesíti az Árukereső.hu-t.

Superbrands

Büszkék vagyunk arra, hogy a Superbrands Szakértői Bizottság döntése és a fogyasztók pontozása alapján az Árukereső.hu márka immáron harmadik alkalommal, 2015-ben is elnyerte a Superbrands © címet.

A progamról
A kiválasztás
Szakértői bizottság 2015

eFestival

Az Informatika a Társadalomért Egyesület (Infotér) által szervezett hazai online és multimédia szakma kiváló digitális tartalomfejlesztési gyakorlatát bemutató eFestival-on:

  • 2014-ben a Tartós minőségi különdíjat kapott az Árukereső.hu.
  • 2013-ban elektronikus kereskedelem kategóriában I. helyezett lett az Árukereső.hu.
  • 2011-ben szolgáltatás kategóriában mind a szakmai zsűri első díját mind a közönségdíjat elnyerte az Árukereső.hu

Felhasználóbarát honlap

A Magyar Tartalomipari Szövetség (MATISZ) 2009-ben hozta létre a Felhasználóbarát honlap minősítési rendszerét, melynek célja, hogy visszajelzést adjon a honlapok működtetőinek arról, hogy a fogyasztók mennyire könnyen és biztonságosan jutnak online információhoz, szolgáltatásokhoz.

A Felhasználóbarát honlap minősítését 2011-ben és 2013-ban is elnyerte az Árukereső.hu.

A 2013-as Felhasználóbarát honlap minősítés 2015. május 8-ig érvényes.

A MATISZ véleménye rólunk:
„Egy nagyon sokoldalú weblap, szinte az összes létező terméket összegyűjti, a mobiltelefontól kezdve a napszemüvegen át a zuhanykabinig. Kortól és nemtől függetlenül mindenki megtalálhatja, amire szüksége van (...).
(...) egy nagyon hasznos oldal, mivel megtalálhatjuk azt a helyet, ahol a keresett termékünk a legolcsóbb.”

Díjaink és elismeréseink
^