Ajánlataink a termékre

 

Djeco Kártyajáték, Diamónia DJ05117 stratégiai játék (5117)

5 010 Ft
+ 1 390 Ft szállítási díj
Raktáron
irány a bolt »
Lehetséges Piactéri Ajánlat
További 10 ajánlat »

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 3 740 Ft

További termékek a kategóriából

További DJECO termékek: DJECO Társasjáték

Piatnik Digit kártyajáték 610509 Társasjáték 5 590 Ft Piatnik Digit kártyajáték 610509 Piatnik Sólyomszem kártyajáték (741791) Társasjáték 2 890 Ft-tól Piatnik Sólyomszem kártyajáték (741791) Ravensburger Furfangos Labirintus Társasjáték 9 300 Ft-tól Ravensburger Furfangos Labirintus Mattel Bukfencező Majmok Társasjáték 9 545 Ft-tól Mattel Bukfencező Majmok
Termékleírás
Játékosok száma 2-4
Játékidő 5 - 30 perc

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

A francia Djeco taktikai kártyajátéka, melyben kastélyt kell építeni, melyet különösen a boszorkányos lapok megnehezítenek. Kalandos, izgalmas időtöltést ígérő játék. 54 db kártyalapot, azaz 24 "kastély" kártyát, 20 "gyémánt" kártyát, 7 "boszorkány"kártyát és 3 "tündér" kártyát tartalmaz. Ennek a kártyajátéknak is nagy előnye, hogy a felhúzott lapokat nem kell kézben tartani, így a kisebbekkel is próbálkozhatunk egy partival! 5- 99 éveseknek ajánlott. Játékleírás: Djeco kártyajáték:  DIAMONIAK  Kalandos vagy óvatos, minden játékos kialakíthatja a saját stratégiáját, hogy felépítse a kastélyt, mielőtt a boszorkányok megbabonáznák. Ajánlott életkor:  5 - 99 év Játékosok száma:  2 - 4 fő Játék tartalma:  54 kártyalap:                         - 4 x 6 = 24 "kastély" kártya,                          - 20 "gyémánt" kártya,                          - 7 "boszorkány"kártya,                          - 3 "tündér" kártya. A játék célja:  Elsőként kell felépíteni a játékos színének megfelelő várat. A játék előkészülete:  Helyezzük a kártyákat lefelé fordítva az asztal közepére. A játék menete:  Az óramutató járásával megegyező irányban halad a játék. A legfiatalabb játékos vesz egy kártyát, amit megmutat a többi játékosnak. A játék során a játékosoknak legalább egyszer húzniuk kell, azután eldönthetik, hogy húznak még, vagy a következő játékos jöhet. Amikor húz a játékos egy kártyát a pakliból 4 féle lehetősége van:
  •   Ha egy "kastély" kártyát húz:  - ha még nem kezdett el kastélyt építeni, akkor maga elé teszi a kártyát és elkezdi építeni a húzott lap színe szerinti kastélyt (hacsak egy másik játékos még nem kezdett el építeni ilyen színű kastélyt). - Ha más már elkezdett ilyen színű kastélyt építeni, akkor a felhúzott lapot a jobb keze felől maga elé helyezi. Amikor a játékosra újra rákerül a sor, akkor minden kártyát, ami a saját színéhez tartozik, fel kell használnia a kastélyépítéshez. A más színű kastélykártyákat azonban az asztalra kell helyezni a játékos jobb oldalára (talán megszabadul tőlük vagy "eladja" őket később a játék során. ) Egy "kastély" kártya felhúzása után a játékos húzhat egy másik kártyát a pakliból.
  •   Ha egy "tündér" kártyát húzott:  akkor leteszi a kártyát az asztalra a játékos a jobb oldalára, és húzhat egy másik lapot a pakliból.
  • Ha "gyémánt" kártyát húz:  akkor a jobboldalára teszi az asztalon és húzhat egy másik lapot a pakliból. A "gyémánt" kártyákkal "kastély" kártyákat lehet venni másik játékostól, és segít kiegészíteni a saját kastélyt a saját színű kártyákkal (3 "gyémánt" kártyát lehet átváltani 1 "kastély" kártyára).   Vigyázat:  - Ha egy játékos venni szeretne egy "kastély" kártyát (minden fordulóban csak 1 kártyát lehet venni) akkor nem húzhat a pakliból abban a fordulóban. A játékosok nem utasíthatják el, hogy eladják a "kastély"kártyájukat.
  • Ha a játékos egy "boszorkány" kártyát húz:  Balszerencse. A játékosnak a "boszorkány" és 3-at a kártyái közül (gyémánt vagy a többi játékos színe szerinti kastély kártyát vagy akár a saját színű kastély kártyát is) a pakli mellé kell tennie az asztal közepére és a következő játékos jöhet. Ha kevesebb, mint 3 kártyája van, akkor annyit amennyi lapja maradt. - Ha a játékosnak van egy tündér kártyája, akkor azzal semlegesítheti a boszorkánykártyát úgy, hogy a boszorkány kártyát és a tündér kártyát a pakli mellé teszi az asztal közepére és a következő játékos jöhet.
A pakli:  Amikor nincs több lap, akkor az egyik játékos veszi az összes lapot, ami a pakli mellett gyűjtöttek a játék során, megkeveri őket és visszateszi azokat egy új pakliként az asztal közepére. Ki a nyertes?  Az első játékos, akinek sikerül felépítenie a saját kastélyát teljesen (6 azonos színű kártyából), az nyer.  

Így is ismerheti: Diamoniak DJ 05117, DiamoniakDJ05117
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.