zooplus.hu

zooplus.hu
Cégnév
zooplus ag
Alapítás éve:
1999
Cím:
80331 München, Sonnenstrasse 15 (Nem átvételi pont)
Skype:
4.5
73
8
1
3
9
Bemutatkozás
Zooplus háziállatokkal kapcsolatos termékek & kellékek

A hely, ahol megtalálhat mindent, amivel kutyáját, macskáját, kisállatát vagy halait kényeztetheti!

Raktárunkban több mint 8.000 kiváló minőségű termék vár arra, hogy akár még ma kiszállíthassuk önnek: legyen szó állateledelről vagy az állatok tartásához szükséges kellékekről, a zooplus a piacán legjobb márkák minőségi termékeit kínálja rendkívül kedvező áron.
Weboldalon elérhető szolgáltatások
Termékátvételi módok: Futárszolgálat
Posta
Fizetési módok: Készpénz
Átutalás
Bankkártya
Rendelési módok: Webshop
Vélemények

Írjon véleményt a(z) zooplus.hu boltról!

1
         
2
3
4

A vélemény elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy megadott e-mail címét az Online Comparison Shopping Kft. (H-1074 Budapest, Rákóczi út 70-72; Árukereső.hu) adatkezelőként kezelje. Az adatkezelésről további tájékoztatások itt érhetőek el.

Vélemény elküldése
VÉLEMÉNYEK ÉRTÉKELÉS SZERINT
Értékelés
 
%
77.7 %
8.5 %
1.1 %
3.2 %
9.6 %
Összes vélemény

Megbízhatatlan bolt, kaptam már tőlük a csomagban kiömlött lazacolajat, hiányos tartalmú csomagot, valamint a rendeléstől teljesen eltérő csomagot is. Az ügyintézés kacifántos és szükségtelenül meg van bonyolítva, húszezer e-maillel telespammezik az e-mailfiókot egyetlen nyavalyás rendelésről, és még rendesen vissza se lehet jelezni nekik, mert az "értékelje a rendelését" oldalon csak az

 

3 éve rendszeresen rendelek a Zooplus-tól és maximálisan meg vagyok elégedve a szolgáltatásukkal.
Hihetetlenül gyorsan feladják az árut, - sokszor még azon a napon, amikor rendelem, még hétvégén is -.
Mindig azt kaptam, amit rendeltem.
Viszont amíg a Tran-o-flex futárcéget használták, addig a szállítással sok gondom volt, mivel az említett futárcég soha nem értesített előre a kéz

 

Kb négy éve innen rendelek két saját macskának és kettő-öt család ismerős cicunak mikor hogy. Mindig mindent időben megkaptam, ha késés volt valami hosszú hétvége vagy ünnep miatt arról emailben értesitettek. (Ez amúgy egyetlen egyszer fordult elő és akkor is egy napot késett a csomag)
Az árak verhetetlenek, a minőség kifogástalan. Ja az egyik saját macs sajnos diabéteszes, az oldalo

 

Elképesztőnek tartom, hogy egy ilyen cég nem képes normális szállítópartnert találni vagy valahol félúton elvész az információ. Kétszer rendeltem, a csomag szerencsére azt tartalmazta, amit rendeltem viszont a szállítás szörnyű. Semmilyen értesítést nem kaptam a csomag érkezéséről! Most vettem át reggel fél 8kor véletlenül itthon voltam, állítólag már tegnap is jártak itt (értesítőt se h

 

Egyszerűen nem szállították ki a rendelést.
Pontosabban "arra járt a futár" egy random időpontban, értesítést nem küldtek, nem hívtak fel előtte, így nyilván átvenni sem tudtam. A futárcég megbízhatatlan, nem veszi fel a telefont, a zooplust hiába hívtam, hiába írtam nekik, érdemi intézkedést nem tettek. Nagyon sajnálják. : D

 

zooplus.hu (5 hónapja)

Kedves Gabi!
Elnézését kérjük az Önt ért negatív tapasztalata miatt. Azonban a futárcég, vagy kiszállító partner munkáját sajnos nem tudjuk befolyásolni, és nincs kontrollunk felette, mivel az egy különálló entitás. A jövőben igyekszünk a kiszállítás minőségét növelni, és törekedni arra, hogy ne fordulhasson elő hasonló eset. Amennyiben felkeresett minket, emailben vagy telefonon, Ügyfélszolgálatunk minden bizonnyal minden tőle telhetőt megtett a probléma megoldása, vagy az Ön kárpótlása érdekében.
A kellemetlenségért mégegyszer elnézését kérjük.
Üdvözlettel, a Zooplus csapata

Nem ajánlom itt sem az előreutalást, nem kifejezetten a bolttal volt a probléma, de a futárcég(trans-o-flex) miatt volt egy, két kellemetlenség és már nem az első eset!
Jobban megválogathatná kivel szállíttat, mert nincsenek monopol helyzetben, van alternatíva!
Soha ne utaljatok előre, főleg nem 25. 000 forintot! Ilyenkor szeretnek kényelmeskedni, hiszen a pénzük már megvan : )
Sok

 

A fizetéssel, szállítással meg vagyok elégedve, viszont a minimális szállítási érték, ami nem tetszik. Rendeltem macskaajtót, gyorsan rendben megjött. Az egyik kedvencünk imád a radiátoron aludni, kapott volna egy Trixie Deluxe fűtőtestre függeszthető fekhelyet, de sajnos nem kapja meg, mert nem érem el a minimális rendelési díjat. Sajnálom, ha ezen módosítanak jár az öt csillag : -)

 

Nem ajánlom senkinek, hogy tőlük rendeljen. Selejtes árucikket kaptam, amit vissza akartam küldeni. (Csak úgy engedik visszaküldeni, ha ők küldenek érte futárt)

3 megbeszélt időpontra sem jöttek el a csomagért. (Mind a 3 nap otthon ültem és vártam) A DPD-t hibáztatták, ám én felhívtam a futárszolgálatot, ahol közölték, hogy nem kaptak a zooplus-tól megrendelést.

Majd elegem lett

 

3 éve találtam rá a Zooplusra, és azóta is tőlük rendelek mindent, ami a két cicámnak kell. Nagyon jó áraik vannak, kb. 40-50 %-ot spórolok az alutasakos kajákon az áruházi árakhoz képest, és a prémium termékek (alom, cicabútor... ) árai is kedvezőbbek az áruházi áraknál. Eddig minden rendelésem 3 munkanap alatt megérkezett, soha semmi probléma nem volt. Tavaly év végén közvélemény kutat

 

December 11-én adtam le a rendelést, másnap átadták a futárnak. Ma január 15. van, még mindig nem érkezett meg. Ügyfélszolgálat 10 napja "megsürgette". A bolt nem lenne annyira rossz, de a futárcég borzalmas, és ezt már többször jeleztem a bolt felé. Nem értem, miért nem lehet több lehetőség közül választani.