Bemutatkozás |
---|
VidaXL egy nemzetközi online kiskereskedő, ahol ön megtalálhat bármit amire szüksége van a házának, kertjének, garázsának és a csináld-meg-magad projekteinek. Koncepciónk arra van alapozva hogy kináljon széles termék választékot , amelyek lehetővé teszik az emberek “élvezését kevesebbért”. Használván egyszerű költségcsökkentő megoldásokat amelyek nem befolyásolják károsan a termékek minőségét, képesek vagyunk hogy termékeinket hozzáférhetönek tegyük a legtöbb embereknek. Az egész folyamatok a termékfejlesztés és a beszerzés, marketing & értékesítés, logisztika és ügyfélszolgálat a kezünkben van. Ilyen módon teljes ellenőrzés alatt tartjuk termékeinket funkcionalitás, minőség és a költség. Vidaxl jelenleg kínál megfizethető vásárlási élményt az ausztráliai, ausztriai, belgiumi, franciaországi, németországi, olaszországi, lengyelországi, spanyolországi, svédországi, svájci, egyesült királysági és hollandiai vásárloknak. |
Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Futárszolgálat |
Fizetési módok: | Készpénz Bankkártya |
Rendelési módok: | Webshop |
Írjon véleményt a(z) vidaXL.hu boltról! Szerintem ez a bolt...
Eddig türelmes voltam, de mostmár érdekel merre jár a rendelésem.. hívtam őket telefonon, semmi. Inkább írtam két emailcímre emailt, hatha kapok valami választ.. se szállítási infók se semmi és amit rendeltem, arra szükségem lenne..
vidaXL.hu (1 hete)
Tisztelt Fanni!
Köszönjük megkeresését.
Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy a megrendelt termék azóta kiszállításra került, és erről korábban már két alkalommal is e-mailben értesítettük Önt.
Amennyiben az e-mailek esetleg nem érkeztek meg, kérjük, ellenőrizze a promóciók, illetve a spam mappát is. Ha még nem kapta meg a csomagot, kérjük, jelezze számunkra, hogy utánajárhassunk a kézbesítés állapotának.
Bármilyen további kérdés vagy probléma esetén szívesen állunk rendelkezésére.
Üdvözlettel:
Anita
vidaXL Ügyfélszolgálat
Egy nagy 0. Elérhetelen ügyfélszolgálat.
Telefonon 0, egy felületen lehet üzrnetet küldeni, aminek nincs nyoma, így az ember csak látatlanban tud bármire hivatkozni, napokkal később reagálnal, de nem adnak válszt, arra újabb levél, aztán újra napok múlva válasz.
Szerencsére utánvéttel kértem. Lemondtam az egészet, de valoszinűleg azt is napokon belül dolgozzák fel, persze nyilvál ott... Tovább » is félremegy minden.
Milyen jó lehet ilyen céggél pl. egy termékreklamációt intézni. Semmilyen fizikailag reálisan elérhető címen nincs ügyfélszolgálat, de telefonon sem. Ott pl. azt mondja, most nem vagyunk nyitva. Nyitva? Hol? De azt már nem mondja, mikor vannak "nyitva".
Vicc, Nem baj, majd rájönnek, hogy így ellátam a rendeléstől. Aki jót akar magának, kerülje őket.
vidaXL.hu (4 hete)
Tisztelt Gábor!
Köszönöm a visszajelzését!
Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására. Felvettük önnel a kapcsolatot emailben és telefonon is.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
A két csillagos értékelés vagyok, utólag is elnézését kérem a vidaxl-nek, mivel a csomagot nem dolgozták még fel addigra. Nagyon segítőkészek voltak!
vidaXL.hu (1 hónapja)
Tisztelt ügyfelünk!
Köszönjük kedves visszajelzését, örülök, hogy sikerült megoldani a problémát.
Minden jót kívánok!
Anita, vidaXL
Rendeltem egy kézzel feltekerhető napellenzőt 06. 03. -án előre utalással. Az oldalon és e-mailban is az az információ volt, legkésőbb 12. -én megkapom, már hiányoltam hogy lassan jó lenne megkapni, erre beléptem az oldalra és a státusznál az szerepelt hogy kiszállítva! Ez elég inkorrekt hozzáállás, nem tudom hol mehetett el, de a Vida ezt írja, a DPD-nél semmi információ, valószínűleg a... Tovább » hatóságokhoz fogok fordulni.
vidaXL.hu (1 hónapja)
Tisztelt ügyfelünk!
Köszönöm visszajelzését, elnézést kérünk a rendeléssel kapcsolatos problémák miatt.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Előre is köszönjük a válaszát.
Anita, vidaXL
Napvitorlákat vettem, 3 különböző méretet. Olvastam a véleményeket, hogy el kell kerülni a boltot, de mivel többségében bútorokra voltak a negatív értékelések, azt gondoltam, hogy a napvitorlákkal nincs ilyen probléma!
TÉVEDTEM!
A három vitorla teljesen eltérő anyag és minőség. Az egyik háromszögű konkrétan alulmúlja egy agyonhasznált felmosórongy esztétikáját! Úgy el van szabva, ho... Tovább »gy lehetetlen kifeszíteni úgy, hogy ne legyen belógva az éle! Egy háromszöget! !! Eszem megáll! Botrányos minőségű!
A másiknak, ami szögletes, annak meg a közepe lóg! Mint egy teknő. Arra ha eső kerül, nem tudom mi lesz. Le fog érni a földig?
Na mindegy, a tanulópénz kifizetve a webshopot pedig messzire elkerülöm a jövőben!
vidaXL.hu (1 hónapja)
Tisztelt ügyfelünk!
Köszönöm visszajelzését.
Őszintén sajnálom, hogy a termék nem felelt meg az elvárásainak.
Felvettem önnel a kapcsolatot, hogy kárpótjuk a kellemetlenségekért, és megoldjuk a termékkel kapcsolatos problémát.
Várom visszajelzését,
Anita
vidaXL
Korábban írtam egy bejegyzésben, hogy hibás terméket kaptam a VidaXL-től, és emiatt csalódott voltam a cég működésében. Most viszont szeretném pontosítani és javítani a korábbi álláspontomat. A problémás áruval kapcsolatos ügy végül korrekt módon lezárult. A visszaküldés folyamata zökkenőmentesen ment, a cég gyorsan reagált a panaszomra. Az ügyfélszolgálat készséges volt, és minden szüks... Tovább »éges lépésről tájékoztattak.
Pénzt maradéktalanul visszautalták a számlámra. Ez alapján elmondhatom, hogy a VidaXL a hiba ellenére végül tisztességesen járt el. Minden cég életében előfordulhatnak hibák, a fontos az, hogy hogyan kezelik azokat. Ebben az esetben a VidaXL korrekt és ügyfélbarát módon intézte az ügyemet.
Ezért szeretném visszavonni korábbi, negatív kijelentésemet. A saját tapasztalataim alapján végül pozitívan zárult az eset, így nem mondhatom, hogy a VidaXL ne lenne megbízható. Köszönöm, hogy foglalkoztak a problémával és korrekt megoldást nyújtottak. Remélem, másoknak már eleve hibamentes rendelési élményük lesz, de ha mégis gond adódna, ezek alapján van remény a gyors és megfelelő ügyintézésre.
vidaXL.hu (2 hónapja)
Tisztelt ügyfelünk!
Köszönjük a közreműködését az ügyintézésben és örülök, hogy sikerült megoldani a problémát.
Minden jót kívánunk önnek!
Tisztelettel,
Anita, vidaXL
Semki se rendeljen VidaXL-ről! Botrány! !
Rendeltem 2 sarokpolcot sanoma tölgy- azaz a leg világosabb fa színben. Ők egy majdnem fekete sötét vastag erezető polcot küldtek. Jeleztem az ügyfélszolgálatnak, hogy nincs rendben, a válasz annyi volt, hogy sorry fotózási hiba, jó terméket kaptam. A 4000 Ft visszaküldési költséget levonják a vételárból.
Jeleztem, hogy nem jogos, ma levonta... Tovább »k 8000 Ft visszaküldési költséget, mert hogy 2 terméket kaptam, 2 terméket küldtem vissza, de egy csomagként jött - egy csomagként ment, nem is értem.
Mivel nem magyar adószámmal rendelkezik, így a Fogyszatóvédelem és a Békétlető testület sem tud mit tenni. Most az Európai Fogyasztói Tanácshoz fordulok.
NE RENDELJETEK! !! !! ! Katasztrófa cég!
vidaXL.hu (2 hónapja)
Tisztelt Réka!
Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat, és elnézést kérünk a megrendelésével kapcsolatban tapasztalt kellemetlenségekért.
Sajnálattal értesültünk róla, hogy a kiszállított sarokpolcok színe eltér az Ön által elvárt „sanoma tölgy” árnyalattól. Megértjük, hogy ez csalódást keltő lehet, és értékeljük, hogy időt szánt arra, hogy jelezze felénk a problémát.
A visszaküldés kapcsán felmerült költségeket és az elszámolás részleteit jelenleg kivizsgáljuk. Különösen fontos számunkra, hogy átlátható és korrekt elszámolást nyújtsunk minden vásárlónknak, így az Ön esetét is alaposan áttekintjük.
Munkatársaink rövidesen felveszik Önnel a kapcsolatot, hogy a helyzetet egyeztessük és a lehető legmegnyugtatóbban rendezzük.
Köszönjük megértését és türelmét!
Üdvözlettel:
Anita, vidaXL
Mindent eddig vissza kellett nekik küldenem, komolyan minősíthetetlen az egész bolt.
Azon, hogy teljes mértékben más termék képét teszik ki, mint ami ténylegesen a cikkszámhoz tartozik, már meg sem lepődök.
vidaXL.hu (3 hónapja)
Tisztelt Mangi!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Őszintén sajnáljuk, hogy rendeléseivel kapcsolatban ismételten kellemetlenségek érték, és elnézést kérünk a kialakult helyzetért.
Teljes mértékben megértjük csalódottságát, különösen, ha a termékképek és a cikkszámhoz tartozó tényleges termékek eltértek egymástól. Ez valóban nem felel meg annak a színvonalnak, amelyet ügyfeleinknek biztosítani kívánunk. A visszajelzése alapján kivizsgáljuk az esetet, és törekszünk arra, hogy hasonló probléma a jövőben ne fordulhasson elő.
Szerettük volna személyesen is felvenni Önnel a kapcsolatot, ezért megkerestük telefonon és e-mailben is, hogy egyeztethessünk a részletekről, illetve közösen találjunk megoldást a felmerült problémákra.
Célunk, hogy vásárlóink elégedettek legyenek, így minden észrevételét komolyan vesszük. Amennyiben lehetősége van, kérjük, jelezzen vissza számunkra – kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.
Tisztelettel,
Anita, vidaXL
Rendeltem egy acelkeretes tyúkketrecet, de tartóelemet nem küldték. A chaten azt mondták azt külön kell negvasarolni. A képen ami alapján rendeltem az oldalukon a teljes termék volt fent. Megtèvesztő.
Pótrendelèsben szerettem volna megrendelni a hiányzó elemeket. Hosszas érthetetlen beszélgetések utàn azt írták elfogyott. Vagy nem is volt. Vegyem meg az egészet újból, ès majd abban màr... Tovább » benne lesz. ? ?? A képen a teljes termék rajta van, ès a csomagkuldőn is amit részleteztek mit küldenek.
Használhatatlan így a termék.
Soha többé vidaxl
vidaXL.hu (4 hónapja)
Tisztelt ügyfelünk!
Őszintén sajnálom, hogy a termék nem felelt meg az elvárásainak.
Próbáltam önt hívni, hogy megoldást kináljak.
Fel vettem a kapcsolatot önnel emailben is.
Köszönöm előre is válaszát.
Anita
vidaXL
Ágyat rendeltem. Nem értem hogy ki, hogyan gondolta azt hogy az ágyat több részletben szállítják ki, arra hivatkozva hogy az "nehéz".
Tényleg erre most hogy rendeltem jöttek rá.
Nehéz kommunikálni velük- magyarul nehezen kommunikáló callcenteres hölgy nem értette hogy mi a probléma. Pénzt beszedik utána meg mehetsz a sóhivatalba.
vidaXL.hu (4 hónapja)
Tisztelt ügyfelünk!
Köszönöm a visszajelzését!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Előre is köszönjük válaszát.
Anita, vidaXL