Bemutatkozás |
---|
A Sportano egy modern multibrand, amely szinte az összes sportág legjobb márkáit és csúcstermékeit egyesíti egy helyen. Márkás felszerelések legszélesebb választékát kínáljuk a sport szerelmeseinek, aminek köszönhetően mindenki - kezdő, érdeklődő vagy profi - gyorsan megtalálja, amire szüksége van. |
Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Futárszolgálat |
Fizetési módok: | Készpénz Átutalás Bankkártya |
Rendelési módok: | Webshop |
Írjon véleményt a(z) sportano.hu boltról! Szerintem ez a bolt...
Elég nagy összegben rendeltem (kb 160E) egy sup-t meg pár kiegészítőt. A sup (Aqua Marina Magma) ára (kb 133E) 15-20%al jobb volt mint a legtöbb bolt és ez elég jelentős.
Megszokásból előre fizettem, aztán csak utána néztem meg itt az értékeléseket a boltról. Na meg is ijedtem ezek után. A rendelésem elég sokáig feldolgozás alatt státuszban volt és az is nyugtalanított.
Szerencsére a... Tovább »ztán minden úgy zajlott mint egy átlagos rendelésnél. Vasárnap este rendeltem, csütörtökön hozta a futár. Jöttek az emailek…
A Sportano. hu oldalról rendeltem, de valójában a Sportano. com az eladó, és a csomag sem belföldről jött, ezt nem láttam előre, úgy tűnik nincs magyar raktár. Ezt jó lenne egyértelműbbé tenni a vevőknek!
Garanciális ügyintézésre remélem nem kerül sor, a panaszok úgy látom, főleg arra érkeznek, de azért bízom benne, hogy azt is gördülékenyen intéznék!
Mindenki maga dönt, hogy az olcsóbbat választja, esetleg nagyobb kockázatott vállalva, aztán úgyis csak utólag derül ki, jól döntöttünk-e... : )
Nálam rendben zajlott minden, korrekt volt a csomagolás, pont az volt benne amit rendeltem.
Fölösleges hivatkozniuk az ügyfélszolgálat leterheltségére. Ha a telefonon nem is lehet elérni őket (rengetegszer próbálkoztam minden napszakban) , az e-mailre válaszolhatnának, akár megkésve is, hiszen ezért van az ügyfélszolgálat, nem? ?? Nem pár hete, hanem hónapok óta várok visszajelzésre, nem egy, hanem 5-6 e-mailt írtam, sőt az ügyfélkapcsolati űrlapot kitöltve is megkerestem őket... Tovább ». Válaszra nem méltattak, pedig volt idejük visszajelezni. A vásárló csak addig fontos, amíg kifizeti a megrendelt terméket, az ügyfélszolgálat ismeretlen fogalom számukra.
sportano.hu (2 napja)
Kedves Vásárlónk!
Első e-mailje kedden 06-hó 3-án lett rögzítve rendszerünkben 06:08-kor és Ügyfélszolgálatunk elküldte Önnek a választ 06-hó 5-én 10:09-kor. Következő e-mailje pénteken 08-hó 01-én jött meg 08:21-kor és válaszoltunk rá hétfőn 08-hó 4-én 10:19. Üzenetei időnként a SPAM vagy ahhoz hasonló mappába, például a közösségi mappába kerülhetnek. Kérjük, ellenőrizze, hogy az üzenetet a rendszer egy másodlagos mappába mentette-e el. Válaszüzenetünket itt is megírjuk: Pót termékeket nem kínálunk oldalunkon az Ön által megrendelt gyermek biciklihez. Kérjük, hogy küldje vissza válasz e-mailjében az általunk csatolt linken található reklamációs űrlap kitöltött változatát, valamint 3 képet a kapott termékről, amelyek beérkezését követően eindítjuk reklamációját.
https://sportano.pl/uploads/documents/hu/forms/complaints/2302/reklamacios_urlap.pdf
Iszonyú profin működik a rendszer, folyamatosan kaptam az emaileket a rendelés állapotáról. Cipőt rendeltem, 2 munkanap alatt csomagponton volt.
Nagy csalódás, ne vásároljatok innen.
Rendeltem a bolttól egy cipőt. Méret táblázat adatait megnéztem, a 43-as méret jó nekem. Egy hét után megérkezett, próba után kiderült hogy kicsi. Rámértem , a cipő belsejére és kiderült hogy 1, 5-2 cm-rel kisebb. Telefonon szerettem volna reklamálni, de a telefon nem vesznek fel. Írtam nekik és kitöltöttem a reklamációs űrlapot. Jelezték hogy viss... Tovább »za küldhetem 2000 forintér. Visszaküldtem. Egy hét után jelezték hogy jogos az információ, de a visszaküldést kifizettették velem. Újra kellett rendelnem, egy nagyobb méretet. A vételár 50 százalékával többe került így nekem, ennyiért bárhol megvettem volna.
Nagyon nem korrekt a cég, én 2x meggondolnám ha innen szeretnék rendelni.
sportano.hu (2 hete)
Kedves Vásárlónk! megrendelések és a bejövő hívások jelentős száma miatt az Ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvétel időnként nehézkes. Végignéztük jelentkezéseit/leveleit és Ügyfélszolgálatunk minden egyes üzenetére válaszolt és segített elintézni a reklamációját. Mivel nem használta a reklamáció esetében mi általunk elküldött linket mellyel házhoz kérheti ingyen a futárt, a rendszer levonta a visszaküldés díját. Azt természetesen jelentkezése után visszatérítettük Önnek. Szíves elnézését kérjük még egyszer cégünk nevében az okozott kellemetlenségért és további kellemes napot kívánunk Önnek.
Megrendeltem, átutaltam. Jött az értesítő, hogy mikor hozza a DPD. Nem ért el hozzám az áru! A telefont egyik cég sem veszi fel! Nem ajánlom, oda a pénzem! !!
sportano.hu (4 hete)
Kedves Vásárlónk! Kérjük annak szíves tudomásulvételét, hogy a megrendelések és a bejövő hívások jelentős száma miatt az Ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvétel időnként nehézkes. Ha a kapcsolatfelvétellel problémája van, kérjük, hogy próbálkozzon később, vagy a kapcsolat-felvételi űrlap kitöltésével küldjön üzenetet. Első sorban kérjük, küldje el hozzánk rendelésének számát, hogy ellenőrizhessük a felmerült problémát. Szívesen segítünk megállapítani mi történt rendelésével és az utalásával, amennyiben az sikeres volt.
Egy cipőt akartam venni, mikor megrendeltem egy ~43 000 forintos ár volt az akciós ár, mikor beírtam a kuponkódot akkor pedig ezt csökkent még 4000 forinttal, így szállítással együtt egy ~40 000 forintos ár volt feltüntetve a felületen. A fizetés során is ez az ár volt megjelenítve. Csak a banki visszaigazolási kérés során jelent meg egy ~48 000-es összeg. Ezt így nem is igazoltam viss... Tovább »za. Utána megpróbáltam újra berakni a cipőt a kosárba, de akkor már a jóval magasabb ~51 000 forintos áron lehetett a cipőt csak megvenni.
Ez az ügymenten nagyon nem korrekt, sőt törvénysértő. De persze feljelenteni se időm se energiám, de ezt ide azért megírom.
sportano.hu (1 hónapja)
Kedves Vásárlónk! A megadott rendelésében a termék ára 50 980,00 HUF volt és a szállítási költség 999 HUF. Miután érvényesítette kuponkódját -4 000,00 HUF rendelésének végösszege 47 979,00 HUF volt. A rendelése fizetés hiányában törlődött. Rendszerünk nem rögzített adataival más rendelést. Felhívjuk figyelmét, hogy a termék kosárba elhelyezése nem jelenti a termék méretének vagy annak árának lefoglalását. Amennyiben korábban tette be a termékét kosarába és várakozott a rendelés véglegesítésével előfordulhatott, hogy a termék ára időközben módosult.
Miért nem lehet őket elérni? egy hete rendeltem semmi reakció csak ki lett fizetve!
se pénz se termék semmi informáciò!
ez úgy gáz ahogy van!
sportano.hu (2 hónapja)
Jó napot,
Kérjük annak szíves tudomásulvételét, hogy a megrendelések és a bejövő hívások jelentős száma miatt az Ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvétel időnként nehézkes. Ha a kapcsolatfelvétellel problémája van, kérjük, hogy próbálkozzon később, vagy a kapcsolat-felvételi űrlap kitöltésével küldjön üzenetet.
Hétfőn rendeltem utánvéttel, csütörtökön meg is jött. Cressi búvár ruhát rendeltem, meg is kaptam hiánytalan csomagolással, eredeti formájában. Visszáru lapot nem mellékeltek de nem all szándékomban visszaküldeni mivel tökéletesen elégedett vagyok, azonban ez valakinek akadály lehet ha visszaküldésre kerül a sor
Rendeltem egy New Balance cipőt. A cipő egy szakadt dobozban érkezett, címkék nélkül... Több negatív kommentet olvastam, hogy a rajta lévő címke nélkül nem veszik vissza, pláne, hogy a doboza is sérült.
Telefonon elérhetetlenek, e-mailre (kapcsolat@sportano. hu) nem válaszolnak.
Így nem merem visszaküldeni, mert a termék is náluk marad és a pénzem is.
sportano.hu (2 hónapja)
Jó napot, Kérjük annak szíves tudomásulvételét, hogy a megrendelések és a bejövő hívások jelentős száma miatt az Ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvétel időnként nehézkes. Amennyiben a termék doboza sérült volt a futárszolgálatnál kell, hogy reklamáljuk a dolgot. Kérjük jelentkezését e-mailben a szállítmányról készült fényképekkel, hogy elindíthassuk reklamációját.
Egy kerékpár táskát rendeltem tőlük. A szállítás és a tájékoztatás korrekt volt. Ami miatt 3 csillag, hogy a táska sérült volt és koszos ( mintha valaki használta volna). Mivel a csomagoláson nincs sérülés, így feltételezem, hogy ők küldtek sérült árut, ami bosszantó.
sportano.hu (2 hónapja)
Jó napot,
A terméket ilyen esetben lehet reklamálni. Kérjük em-mailben a termékről készült fényképeket, hogy tisztázhassuk a helyzetet raktárunkkal. A bejelentés után megrendeljük részére az ingyenes futárt felvételre és kivizsgáljuk a helyzetet. Szíves elnézését kérjük az okozott kellemetlenségért.