Strategy First The Worm (PC)

Strategy First The Worm (PC)

425 Ft Raktáron
Vásárlás az Árukeresőn?
Házhozszállítás: ingyenes
Személyes átvétel: ingyenes
Átvevőpont: ingyenes
A termék eladója:
425 Ft
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

Strategy First The Worm (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Vásároljon SMS-ben több ezer játékot!

Mi ez?
425 Ft
Ingyenes kiszállítás
Raktáron

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 425 Ft

További termékek a kategóriából

További Strategy First termékek: Strategy First PC játék

THQ World of Zoo (PC) PC játék 500 Ft-tól THQ World of Zoo (PC) MumboJumbo 7 Wonders of the Ancient World (PC) PC játék 21 410 Ft MumboJumbo 7 Wonders of the Ancient World (PC) Empire Interactive Pipemania (PC) PC játék 305 Ft Empire Interactive Pipemania (PC) Ubisoft Worms Blast (PC) PC játék 460 Ft-tól Ubisoft Worms Blast (PC)
Termékleírás
Játékkategória Egyéb

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

A The Worm egy olyan játék, amely ötvözi a klasszikust az innovációval! A főszereplő „a féreg, minden alkalommal nyújtózkodik, amikor bekapcsolod az alábbi blokkokat, és nem tud megérinteni a testét a fejével. A „turbó / isten mód gombbal a féreg impulzívan rohan, és elpusztíthatja az ellenségeket! A labirintusok mindig véletlenszerűek és kiszámíthatatlanok, mert eljárásilag generálják őket. A cél az, hogy a lehető legtöbb blokkot érintse meg a szintek átadásához! Jó szórakozás! A cél az, hogy a férget véletlenszerű labirintusokon keresztül hajtsa végre, hogy minél több „mentési pontot érjen el. Egy doboz elfordítása után a kukac megnyúlik, létrehozva a klasszikus játékok dinamikáját, mint a „Snake !!! Természetesen a féreg nem érintheti a testet a fejével, különben vége lesz a játéknak!! Játék jellemzők: Több térkép! Négyféle véletlenszerűen generált térkép létezik: – Normál labirintus: klasszikus labirintus falak nélkül – Labirintus falakkal: labirintus falakkal, amelyek megakadályozzák a féreg leesését. – Barlangok normál: barlangok térképe falak nélkül – Barlangok falakkal: barlangtérkép falakkal, amelyek megakadályozzák a féreg leesését. Kitartó térképek! Javítottuk az aktuális játék tárolását, a térkép szinten tartása nem sikerült. Ellenségek Az ellenségek követik a főszereplő mozgását és ugrását. TÍZ ellenségtípus létezik, eltérő tulajdonságokkal és sebességgel. A fejlettebb ellenségeket nem lehet megölni rájuk ugrással. Bónuszok A bónuszok olyan gömb alakú tárgyak, amelyek véletlenszerűen vannak elhelyezve a labirintusban. Mozgathatók, és halálosak az ellenség számára. Korlátlan szintek A játék gyakorlatilag végtelen, a szintek száma korlátlan, ezért az igazi kihívás az, hogy minél több blokkot tölts ki, hogy legendává válj. Több kamera A játékban különféle típusú kamerákat választhat: – Normál (a kamera finoman követi a főszereplő mozdulatait) – Térkép (a kamera felülről rögzített) - Dinamikus térkép (a kamera felül van és követi a főszereplő forgását) – Dinamikus (a kamera harmadik személyben követi a főszereplőt, alulról nézve) Több játékmód Különféle játéklehetőségek közül választhat, beleértve a kamerát, a játék nehézségi szintjét, az ellenségek számát és sebességét. Mindezt azért, hogy még gazdagabb játékmenetet kínáljunk. Teljes játékstatisztika A játék elmenti a folyamatban lévő játék teljes statisztikáit, beleértve a pontszámot, a lejátszott időt, az elpusztított ellenségeket, a blokkokat, az ugrásokat, a teljesített szinteket, a sikertelen szinteket stb. Így a statisztika szerelmeseinek még nagyobb örömük lesz a játékban. Teljes játék rangsor A játék akár 100 magas pontszámot is tárolhat részstatisztikáival. Ez igazi kihívást jelent, hogy legendává válj!! Teljes eljárási generálás, feltárás és felfedezés Minden szint eljárásilag generálódik a véletlenszerű „Dungeon felépítésének algoritmusával. Még a főszereplő, az ellenségek, a blokkok és minden véletlenszerűen vannak elhelyezve és felépítve. Ily módon a játék mindig kiszámíthatatlan, a dinamika pedig mindig ismeretlen. Harc és stratégia Minden szinten ott vannak a bázisok, ahonnan az ellenségek megjelennek. Ezek az ellenségek követni fognak, hogy megöljenek. Így a szintek leküzdéséhez az ellenséges hullámok ádáz harcával is szembe kell néznie. Növekvő nehézség A szintek fejlődésével ezek egyre nagyobb és egyre nehezebb útvesztővé válnak. Ez is növeli az ellenségek számát és a blokkok számát jelen és menteni. Ily módon a játék fejlődésével egyre nehezebbé válik a legenda!

Így is ismerheti: The Worm PC, TheWormPC, The Worm ( PC)

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.