Dovetail Games Train Simulator Riviera Line in the Fifties Exeter Kingswear Route Add-On (PC)

Dovetail Games Train Simulator Riviera Line in the Fifties Exeter Kingswear Route Add-On (PC)

425 Ft Raktáron
Vásárlás az Árukeresőn?
Házhozszállítás: ingyenes
Személyes átvétel: ingyenes
Átvevőpont: ingyenes
A termék eladója:
425 Ft-tól 4 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Dovetail Games Train Simulator: Riviera Line in the Fifties: Exeter - Kingswear Route Add-On (DLC) (Digitális kulcs - PC)

1 330 Ft
Ingyenes kiszállítás
Raktáron
irány a bolt »
codeguru.hu
 

Dovetail Games - Trains Train Simulator: Riviera Line in the Fifties: Exeter - Kingswear Route Add-On (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Vásároljon SMS-ben több ezer játékot!

Mi ez?
425 Ft
Ingyenes kiszállítás
Raktáron
 

Train Simulator Riviera Line in the Fifties: Exeter - Kingswear Route Add-On DLC

717 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
gamebro.hu

Az Árukereső.hu-n megvásárolható ajánlataink

 

Dovetail Games - Trains Train Simulator: Riviera Line in the Fifties: Exeter - Kingswear Route Add-On (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Vásároljon SMS-ben több ezer játékot!

Mi ez?
425 Ft
Ingyenes kiszállítás
Raktáron

Egyéb ajánlatok

 

Train Simulator: Riviera Line in the Fifties: Exeter - Kingswear Route Add-On (DLC)

429 Ft
Raktáron
irány a bolt »
workmg.hu

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 425 Ft

További termékek a kategóriából

További Dovetail Games termékek: Dovetail Games PC játék

Novalogic Comanche 4 (PC) PC játék 1 000 Ft-tól Novalogic Comanche 4 (PC) Enlight Software Zoo Empire (PC) PC játék 1 465 Ft-tól Enlight Software Zoo Empire (PC) Novalogic Armored Fist 3 (PC) PC játék 565 Ft-tól Novalogic Armored Fist 3 (PC) Electronic Arts Need for Speed Undercover (PC) PC játék 13 840 Ft-tól Electronic Arts Need for Speed Undercover (PC)
Termékleírás
Játékkategória Szimulátor

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

A JÁTÉKRÓL Az 1835-ös parlamenti törvény által beépített nagy nyugati vasút eredete Bristol kereskedőitől származott, akiket fenyegetettnek érzett Liverpool, mint nagy kereskedelmi kikötő erősödő ereje a londoni vasúti kapcsolat fejlesztése révén. Saját kikötőjük fontosságának fenntartása érdekében határozottan szükség volt egy nyugat felé tartó vasútra! Az alternatív, 7 méteres „Broad Gauge infrastruktúra használatáról hírhedt módon a GWR örömmel háborúzott más fejlődő vasúttársaságokkal az 1900-as évek hátralévő részében, mivel a vonalak az ország nagy részén átterjedtek, többnyire „Standard Gauge 4ft 8½in használatával. Lassan, bár a „Mixed Gauge déli irányban kezdett el eljutni a GWR területére, mivel az egyik üzemmódból a másikba történő átrakás előkészületei a továbbutazás szempontjából fontos hibává váltak. A Parlament további intézkedéseit követően a széles nyomtáv folytatása elveszett ügy volt. A széles nyomtávú vasút üzemeltetéséhez szükséges hely azonban azt jelentette, hogy a szokásos nyomtávolságra való áttéréskor a rendelkezésre álló földterületek rendkívül nagylelkűek voltak. Valami, amit a GWR nem mindig tanulna meg kihasználni, amint azt a déli part egyik egyeneséből láthatjuk. A Newton Abbot-tól a Kingswear-ig tartó vonal építése 1852 és 1864 között szakaszokban történt, és más ágvezeték-kiegészítésekkel ellentétben ez a kezdetektől a vártnál nagyobb pártfogást vonzott. Legkésőbb az 1890-es években a vasút volt az egyetlen tényező abban, hogy Torbay a korszak egyik legfontosabb üdülési célpontjává vált. 1905-re a vonal megduplázódott, bár furcsa módon csak Paigntonig, az utolsó hat mérföldet pedig egyetlen pályaként hagyta a Kingswear. Tekintettel a forgalom rendkívüli növekedésére az 1930-as évekig, a GWR kénytelen volt elkezdeni a munkát Paignton megnövelése érdekében, bár sajnos ezt a háború kezdete megszakította, és végül a tervek soha nem váltak valóra. Ha a másik „Nagy Négy közül bármelyik üzemeltette volna az útvonalat, Paignton kétségtelenül jelentős végállomássá fejlődött volna, de a GWR alatt folytatva a nyaralóvonatok végtelen sorát egy olyan létesítménynek kellett feldolgoznia, amelynek irányaihoz legfeljebb egy platform állt rendelkezésre. Azt sugallni, hogy ez még mindig csak egy „elágazás, alábecsülést jelentett, mivel még hétköznap sem volt ritka, hogy több vonat indult Torbay felé, mint Plymouth vagy Penzance. Az Exeter St David's-től a Kingswear-ig tartó vonalat két alkotórész határozza meg - a nagy sebességű parti futás, amely a Dawlish-tenger fala mentén a strandokat és öblöket szegélyezi; és a hegyvidéki gömbölyű kúszik le a tengerparti üdülőhelyekre. A szükséges vonatok és menetrendek üzemeltetéséhez ezért nagyon széles tapasztalatokkal és készségekkel rendelkező személyzetre volt szükség, különös tekintettel arra, hogy a mozgó szolgáltatások folyamatos üzemeltetése gyakran nagyon kora reggel és általában késő éjszaka folyik. Adja hozzá az alkalmi csatornavihart, és összetevői vannak néhány nagyon viharvert férfinak és gépnek. Az Exeter és a Newton Abbot is jól megalapozott mozdonyraktárak voltak az útvonal gőzüzemének csúcsán az 1950-es években, a víz, a szén, a lemezjátszók és a kiterjedt karbantartási létesítmények teljes dicséretével, nem beszélve az állomány óriási mellékvágányairól, hogy mindenki és mindenki számára megfeleljen. követelményeknek. A legtöbb motor a helyszínen tartózkodása idején e helyek egyikét keresi fel, eltekintve a tartósan a raktárakhoz rendeltektől. A Paignton és a Kingswear egyaránt megalapozta a megalapozást, és ez utóbbit a saját lemezjátszója is dicsérte, még akkor is, ha kissé be volt szorítva a rendelkezésre álló korlátozott helybe. Annak érdekében, hogy Paigntont megszüntesse néhány stressz hatására, a közeli Goodrington Sands Halt széleskörűen kibővült, hogy hosszú kocsivágásokat biztosítson. Az erőfeszítések még tovább mentek azzal, hogy néhány járatot elindítottak a megállóban, és bár ez csak napi négy észak felé tartó vonatból állt, közöttük mintegy 36 busz és több mint kétezer utas látta el a szolgálatát néhány óra alatt! Ennek a forgalomnak a megkönnyítése érdekében mi a helyzet a tekintélyes hajtóerővel, amelyet a déli part mozgásának megőrzésére fordított jelentős feladatra szántak, és a GWR minden bizonnyal arról híres, hogy hozzájárul a gőzhúzás történetéhez. Charles Collett a GWR mozdonyfelügyelőjeként a sorban nyolcadik, a motortervezés néhány nagyon nagy nevének nyomdokaiba lépett. Maga Isambard Kingdom Brunel, William Dean és George Jackson Churchward, hogy csak néhányat említsen, akik korábban már mentek és nyomot hagytak a nyugati síneken. 1922-ben a posztra lépve Collettnek először a számtalan mozdony-típust mutatták be a cégfúziók során, amelyek sok esetben az elkövetkező években is előfordulnak. Collett gyorsan kidolgozta a szabványosítás eszközét sok mozdony újjáépítésével, a Swindon művekből származó közös GWR alkatrészekkel. Bár nem ez volt a vágyott fókusz. Charles Collett modern új mozdonyokat akart megtervezni, és ezen a területen hagyhatta el a GWR történelem egyik legjelentősebb nyomát. Sok régebbi típust nagyobb és jobban teljesítő gépekkel kíván lecserélni, Collett figyelmét mind a harckocsikra, mind a pályázati típusokra fordítja, és nem kevesebb, mint 25 különböző kivitelben készítené el a teljes termelést a tartózkodása alatt. E produkciók között a nap legismertebb mozdonyai kerülnének. Mivel az a GWR volt, ami volt, amelyet egyesek a modern marketing technikák születéseként állítanának, Collett felelős az erőteljes nevű Castle, Hall, Pannier, Grange és végső soron a King osztályokért. Mindegyik 4-6-0 típusú, a Pannier kivételével, a mozdonyok mind ideális expressz operátorok lennének a GWR számára. E tervek mindegyike megfelelő neveket visel mind a maguk, mind a szolgáltatásaik számára. Ez valóban a gőzmozdonyok fejlesztésének csúcsa volt a GWR-nél. Ugyanis Charles Collett uralma alatt is először megjelent a dízelerő, és így a vasúti vonóerő tája örökre megváltozik. Vigye át ezt a világot a Vonatsimulátor birodalmába, és láthatja, hogy megvan a lehetősége a legcsodálatosabb élménynek a nyomás miatt, amely a fővonali forgalmat az ágvonali létesítményekre szorítja; a manőverek tolatásától kezdve az üdülési expressz szállításához és a mozdonyok irányításától a menetrend fenntartásáig. Vezetõ asszisztens Szeretett volna már gõzgépet vezetni a Vonatszimulátorban, de azt hitte, hogy ezek túl bonyolultak, nehezen érthetõk vagy éppen túl nehezen kezelhetõk? Most már az új Driver Assist szolgáltatással teheti meg! A teljesen új vezetősegítő funkció valós idejű visszajelzést ad a mozdony kezeléséről, hogy megtanítsa Önt, hogyan lehet optimális vezérlő bemenetet biztosítani annak érdekében, hogy a motor csúcs üzemi állapotban legyen. Kezdetben ezt csak a gőzgépek esetében alkalmazzuk a TS2016-ban, de meghallgatjuk visszajelzéseit, és megvizsgáljuk, hogyan alkalmazzák azokat más mozdonyokra. A Driver Assist kiemeli a beállítandó kezelőszerveket, és részletes utasításokat, valamint valós idejű visszajelzéseket nyújt Önnek arról, hogy meddig kell elmozdítania a vezérlést, és milyen hatása van a mozdonyra. Miután megértette a dolgot, a rendszert úgy alakították ki, hogy kikapcsolhassa és egyedül végezhesse. Ha elakad, és úgy érzi, hogy újra szüksége van a segítségre, újra bekapcsolhatja. Mellékelt mozdonyok és gördülőállomány GWR 4073 osztály (kastélyosztály), Brunswick Green, Wartime és Weathered Liveries GWR 4073 osztály (kastélyosztály) kettős kéményváltozat, Brunswick zöld színben GWR 5700 osztály (csomagtartó) Brunswick zöld, tiszta és viharvert májban GWR 6000 osztály (King osztály) Express kék és Brunswick zöld színben GWR 6800 osztály (Grange osztály) Brunswick zöld, tiszta és viharvert májban GWR 6959 osztály (módosított csarnokosztály), Brunswick Green, Clean and Weathered Liveries Hawksworth centenáriumi edzői a vér és puding színezésében GWR Collett kiránduló edzők a vér és puding és a gesztenyebarna májokban BR Mk1 edzők csokoládé és krém színben GWR 3, 5 és 7 deszkás kocsik, standard kisteherautók, halszállító kisteherautók, tejtartályok, Sifon G kocsik és 20T GWR TOAD fékbusz Tartalmazza a forgatókönyveket A Riviera Line a Fifties Route kiegészítőben tizenöt karrier forgatókönyvet tartalmaz: 01. [Vár] Bevezetés a kastélyba 02. [Pannier] Jó futás Goodringtonig 03. [Pannier] Kimászás a Kingswearből 04. [Táska] Szombati keverés 05. [Pannier] szombati rejtvény 06. [Kastély] Goodrington Gamble 07. [Vár] Exeter Kitartás 08. [Vár] Félig fut 09. [Vár] Félig üresen fut 10. [Grange] Expressz teherszállítás 11. [Grange] Extrém teherszállítás 12. [Grange] Dawlish napkelte 13. [Grange] Dawlish vihar 14. [Vár] Torbay művelet 15. [Vár] Torbay-bajok A Riviera Line a Fifties Route Add-On-ban három Railfan Mode forgatókönyvet és két Quick Drive forgatókönyvet is tartalmaz: [RailfanMode] Churston [RailfanMode] Newton apát [RailfanMode] Dawlish EK QD észak felé EK QD déli irányban További forgatókönyvek állnak rendelkezésre a Steam Workshopon online és játékon belül. A Train Simulator Steam Workshop forgatókönyvei ingyenesek és könnyen letölthetők, és még több órányi játékot adnak hozzá. Mivel a forgatókönyveket naponta adják hozzá, miért nem nézi meg most! Kattintson ide a Steam Workshop forgatókönyvek megtekintéséhez. Közös legfontosabb jellemzők Fejlett gőzgép-szimuláció az összes mozdonyhoz Gőzláda és gőzmelegítő szimuláció Nagyobb Hawksworth négysoros túlhevítő szimuláció (kastélyosztály) Élő és kipufogógáz-befecskendező funkció Haladó részecske-kibocsátó funkció Tűz lüktető és látható tűzszint Reális kerékcsúszás / csiszolás funkció Reális hengerfedél-szabályozás + kár szimuláció Reális kazán alapozó szimuláció Váltó vízgyorsítás / fékezés szimuláció Vízlátó üveg + szabályozó kenése Vízvályú pályázat újratöltési funkciója Kis és nagy kidobó funkció Fejkód és fejfa funkció Fülke- és műszervilágítás (ha szükséges) Quilling Whistle Smokebox ajtó, lefújás és Ashpan szimuláció Driver Assist funkció Pontos hangokat a Steam Sounds Supreme szolgáltat Tizenöt kihívást jelentő karrier és három Railfan Mode forgatókönyv Quick Drive kompatibilis

Így is ismerheti: Train Simulator Riviera Line in the Fifties Exeter Kingswear Route Add On PC, TrainSimulatorRivieraLineintheFiftiesExeterKingswearRouteAddOnPC, Train Simulator Riviera Line in the Fifties Exeter Kingswear Route Add On (PC), TrainSimulatorRivieraLineintheFiftiesExeterKingswearRouteAdd-OnPC, Train Simulator Riviera Line in the Fifties Exeter Kingswear Route Add-On ( PC)

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.