Digital Fusion BeachHead 2020 (PC)

Digital Fusion BeachHead 2020 (PC)

2 525 Ft Raktáron
Vásárlás az Árukeresőn?
Házhozszállítás: ingyenes
Személyes átvétel: ingyenes
Átvevőpont: ingyenes
A termék eladója:
2 525 Ft
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

Digital Fusion Inc BeachHead 2020 (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Vásároljon SMS-ben több ezer játékot!

Mi ez?
2 525 Ft
Ingyenes kiszállítás
Raktáron

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 2 525 Ft

Termékleírás
A BH2020 JELLEMZŐI ÚTITERV GYORS BEVEZETÉS Annak jegyében, hogy mindenki megértse, a BH2020 nem csak egyszeri ajánlat egy egyszerű, 20 dolláros arcade játékra, és ha tudni szeretné, miről "nem akar lemaradni", kérjük, olvasson tovább... Nagyra értékeljük a felhasználói hozzájárulást, és egyetértünk abban, hogy ha 5 dollárnál többet kérnénk a játék "egyszerűsített arcade verziójáért", az nem lesz kiegyensúlyozott ár. Soha nem ez volt az ötlet és a szándék, és ezt írtuk a "korai hozzáférés" dokumentációjában. Technikai szempontból az "arcade verziót" és az új Survival (verseny) verziót ingyenesen kínáljuk, hogy korai támogatóink előrejussanak és BHC-krediteket szerezzenek. Kezdésként a korai támogatók 20 000 BHC-t kapnak az "Early Access" verzió megvásárlásakor. A nagy különbség itt, és amit nem szeretne lemaradni, az az, hogy amikor megvásárolja az "korai hozzáférésű" verziót, nem csak olcsóbban vásárolja meg és támogat minket, hanem különleges kiváltságokat is kap. A „korai hozzáférés támogatóit de facto befektetőknek tekintjük a projektben, és megérdemlik a jutalmat. Az Early Access támogatói exkluzív korai hozzáférést kapnak a városba, hogy bárki más előtt kiválaszthassák az ingatlanokat. Korlátozott mennyiségű helyet és üzleti lehetőséget kínálunk a városban, és a kínálatot 100 000 000 BHC-ban korlátozzuk. Itt hiánytényező játszik szerepet, és a korai bejutás jó dolog lesz. BEMUTATKOZIK A BH2020 CLASSIC (1.0) Az általunk " BH2020 CLASSIC (1.0) " elnevezésű játék a teljes verziójú játék első verziója, amelyet az "Early Access" kategóriában árulunk. A BH2020 CLASSIC „(1.0) a teljes BH2020 CLASSIC első „epizódja. Kezdjük az olyan funkciókkal, mint az Idő-kontinuum, az Időjárás, valamint a hőn áhított és várt Story mód. Én vagyok a BeachHead (BH2K) sorozat megalkotója, és megértem, hogy az itt megfogható javaslat az, hogy „ugyanazt, de nem ugyanazt, de ez nem egy egyszerű javaslat, ez csak a kezdet. És kérem ne felejtsd el, hogy a játékok előtt több mint egy évtizedet töltöttem képregényírással és -rajzolással, és hogy jól megalapozott hírnevem van a képregényművészet világában. Több ezer oldalnyi kiadóm van, és hét képregény fűződik a nevemhez, beleértve a Batman: Digital Justice-t, minden idők egyik legkelendőbb grafikus regényét. Miért mondom ezt? Egyrészt igaz, de ami még fontosabb, virtuális képregények lesznek a BeachHeadben, és az összes grafikus regényem meg fog jelenni ott lenni és olvasni. A kreativitás itt a jellemző. Mi élvezzük a kísérletezést, és nem vagyunk újak ebben. Minden nyitott és minden lehetséges, segítsetek új dolgokat kitalálni, és vigyünk együtt mindent új szintre. ÚJ FUNKCIÓK HAMAROSAN Amint azt a korai hozzáférési szakaszban kifejtettük, a BeachHead 2020 nem egy elszigetelt játékélmény, amelyet olyan folytatások követnek, mint egykor, és a játékokhoz hasonlóan. A BeachHead új világa egy folyamatos élmény, amelynek célja a folyamatos fejlődés és növekedés. A BeachHead 2020-nak nem az a célja, hogy minden mást kizárva legyen egy vagy olyan dolog, hanem egy élő szervezet, amely alkalmazkodik és alkalmazkodik ahhoz, hogy saját játékfajtá váljon. Ez igaz a dimenziók és az elmélyülés, valamint a játékmenet és a közösségi interakció új formáira. Gondoljon az epizódokra vagy funkciókészletekre (időszakos frissítések), ahol egyre több klassz, érdekes funkció kerül játékba. Emellett Ön már nem csak egy passzoló játékos; állampolgár és katona vagy (ha úgy döntesz, hogy elkötelezed magad), és számítunk rád, hogy részese leszel mindennek, és segíts nekünk egy olyan új világot és szórakoztató élményt felépíteni, mint még soha. A játék első iterációja az úgynevezett „arcade móddal érkezik. Ez korlátlan lőszert és véget nem érő ellenséges támadásokat jelent. Jobban megfelel a játék arcade változatának tipikus (eredeti) felépítésének. Még mindig meg lehet halni (veszíteni), de az ötlet az, hogy egy könnyű és egyszerű belépési pontot kínáljunk, amely lehetőséget ad a játékosoknak, hogy jól érezzék magukat, és jól érezzék magukat (ügyességük fejlesztése), miközben szórakoznak. Ez azonban nem azt jelenti, hogy nincs kihívás, vagy hogy könnyű nyerni, hanem éppen ellenkezőleg. A játékosok készen állnak arra, hogy versenyezzenek egymással, és megküzdjenek az időért és a pontszámért. Jellemzők Maradj életben, és lépj át annyi szintet, amennyit csak tudsz Győzd le a játékot idővel, és csináld gyorsabban, mint bárki más Győzd le a játékot, és szerezd meg a legmagasabb pontszámot (top 10-100 stb. ) Feljegyzett eredmények (ölés és időösszeg) Ranglista a regisztrációhoz (pontok és időbónuszok) Csak játszhatsz, elengedheted, és folytathatod ezt, ameddig csak akarod. Mégis, ha és amikor megkapja a hibát, hogy kihívást jelentsen önmagának, és meglátja, hogyan fog boldogulni az új és bátor világban, akkor elkötelezheti magát (beiratkozhat és csatlakozhat a BDF-hez), és megismerheti, ki vagy (vá válik) mindenki más a beachhead világában (játék). Játszhatod a játékot (a-tól z-ig) VR-ben vagy asztali módban. Technikailag minden egyenlő, a pontszám és a játékmenet ugyanaz marad, függetlenül attól, hogy milyen platformot használsz. A játék mindig is intenzív volt, de az adrenalinpumpáló élmény, amit a virtuális valóság módban kapsz, messze van ebből a világból. Ez semmihez sem hasonlítható, amit valaha is tapasztaltál, egészen addig a pontig, amikor azt fontolgatjuk, hogy egy figyelmeztetést és egy felelősséget kizáró nyilatkozatot adunk a játékhoz. A BeachHead tökéletesen alkalmas a VR-hez abban az értelemben, hogy az élmény rövid és jól megalapozott. Nem veszíti el az irányítást; a felület természetesnek tűnik, és mindez tökéletesen kezelhető. Te sem kapsz el mozgási betegséget, de maga a „harc intenzív, és a körülötted történõ események fokozott intenzitása miatt egy pillanatra elveszítheti az uralmat az érzékszervei felett. A virtuális valóság nem trükk. Inkább ez egy új dimenzió, amely tökéletesen illeszkedik a játékhoz. Ha valaha is mertél volna elképzelni egy világot magad körül, amikor az eredeti BeachHeaddal játszottál, akkor el fog ragadni attól, amit neked hoztunk létre és építettünk. A virtuális valóságnak köszönhetően most már fizikailag is elmerülhet a játékok világában, és szinte minden, amit csinál, valódi és következmény. Most már részese vagy a történetnek, a küzdelem valóságos, és a kudarc következményei túl szörnyűek ahhoz, hogy belegondoljunk. A játékhoz szükséges alapvető összetevőkön kívül MÉG NINCS KIEGÉSZÍTŐ OBJEKTUMKÖLCSÖNZÉS A JÁTÉK KORAI HOZZÁFÉRÉS "ÁRKÁD" VÁLTOZATÁBAN. Például beállítjuk a bunkert a "biztonságos otthonodnak" és az R&R térnek, és az összes tárgyat úgy programozzuk, hogy a játékban következetes és hasznos legyen. Ha elszántan játssza a játékot, úgy érezheti, hogy időnként szünetet kell tartania a harcban. Ez az érzés különösen a VR-verzióban lenyűgöző, és velem is megtörtént. Szünetbe helyeztem a játékot, hogy kipihenjem az akciót, és rákattintottam a „haza gombra. Bementem a bunkerbe, ahol biztonságban éreztem magam, és a harc adrenalinja alatt késztetést éreztem, hogy a minihűtőhöz menjek és igyak egy kólát (ital), hogy rájöjjek, nem tudom megfogni, és semmi sem. valóságos volt. Szomjas voltam, ezért bementem a valódi hűtőmbe, és megkaptam a keresett italszünetet. Azt tervezzük, hogy a játék szerves részét képezze az ellátás és a pihenés. Ez a fajta funkció jellemzőbb és elterjedtebb az RPG játékokban, de nem azért vagyunk itt, hogy a trendeket kövessük, hanem hogy saját trendeket alkossunk. A JÁTÉK KORAI ELÉRHETŐ "ÁRKÁD" VÁLTOZATÁBAN MÉG NINCS OBJEKTUMKÖLCSÖNZÉS. EZ AZ IZGALMAS FUNKCIÓ SOK MÁSSAL ELÉRHETŐ A 2021 ÁPRILISBAN ESEDÉS TELJES VERZIÓBAN. KÉRJEN KÖZLEKEDÉSRE A FRISSÍTÉSEKET ÉS FRISSÍTÉSEKET. Mindenki egy hozzárendelt bunkerállással kezd (2. bunkeroszlop). A bunkeroszlop (1) alapértelmezés szerint megsemmisül. Ennek ellenére sokkal több védekező pozíció és fegyverrendszer áll a játékosok rendelkezésére, ahogy haladnak a játékban. A BeachHead forgatókönyvében több száz védelmi állás létezik, amelyek különböző típusú fegyvereket és játékmódokat foglalnak magukban. A sikeres játékosok szükség szerint változtathatnak (átlapozhatnak) pozíciókat, hogy távol tartsák az ellenséget. Végső soron, ahogy egyre több játékos csatlakozik a tengerparti védelmi erőhöz, ezeket a pozíciókat más játékosok fedezik majd, amikor a kooperatív többjátékos funkció 2021-ben megjelenik. A bunkerrel megerősített beton megfelelő védelmet nyújt, de további pajzsok és személyes páncélok állnak majd rendelkezésre a védelme érdekében. a játékos és maga a fegyver. Az alapértelmezett fegyver egy iker M2 0,50 cal. Géppuska (Ma-Deuce) rengeteg tűzerővel, hogy legyőzze a legtöbb ellenséges célpontot, de a játékosokat távoli tornyok támogatják, hogy tetszés szerint tüzet (ágyú és rakéta) biztosítsanak. Több tucat elsődleges fegyver, védelmi torony és kiegészítő érkezik a játék következő iterációihoz. Személyi (fegyverek) és felszerelések (tartozékok) a fokozott harci képességek további védelme érdekében. (és a tűzerőt, ha és amikor a játékosoknak elfogy a lőszer az elsődleges fegyverben). Jellemzők MG50 (iker) géppuska. (M2 géppuska vagy Browning . 50 kaliberű géppuska) Két további pajzs (a játékos posztjához és magához a fegyverhez) Földalatti alagutak és fegyverek összeszerelési területei. Lakóterek teljesen interaktív objektumokkal (VR és asztali módban) Lent, a bunkeroszlopban van egy lakóhelyiség, ahol a jövő játékosai összeszerelhetik fegyvereiket és fizikailag pihenhetnek. A játék jelenlegi verziójában a játékosok láthatják és navigálhatnak benne a játék elején, de életfeltételek nem lesznek megvalósítva. Az élő játékbeli változó a játék jövőbeli iterációinál fog megjelenni, és olyan (RPG-szerű) élő változókat hoz létre, mint a táplálkozás (evés), pihenés (alvás), valamint a többi játékossal való közösségi interakció (saját bunkerbejegyzésükben és más játékos csapatok más bunkerekben a csatatéren. Ezek a legkifinomultabb fegyverrendszerek az egész játékban. A tornyokat eleinte támogató fegyverként vetik be, és rakétákkal és ágyúkkal látják el a játékost. A tornyok szinkronban működnek a játékos kezelőszerveivel, és távolról lőnek oda, ahová a játékos céloz, és milyen fegyvert választ. Jellemzők Rakéták (hőkereső és minden más) Rakéták Ágyútűz páncél ellen Repülő ágyú repülőgép ellen Kifinomult elektronikus és célfelvevő eszközök HUD Heads up kijelző (a pilóta számára) A Gunner Pilots a tornyokat őrzi, de eleinte mesterséges intelligenciában és inkognitóban vannak. A tornyok azok számára vannak fenntartva, akik megszerezték a rangban és a pontszámban szerzett bizonyítványt, hogy maguk is tüzérpilótákká váljanak, majd támogatást nyújtanak a posztnak és a játék többi játékosának, amikor kooperatív harci játékmódban vannak. Az ágyús pilóták önmagukban is „ászok, és őket tekintik a tengerparti világ legjobb hőseinek. A ranggal és a teljesítménnyel presztízs és privilégium (perks) jár, amelyet a harctéren és a későbbiekben magában a városban a civil életben is meg lehet valósítani. A bunkervonatok saját támogató fegyverrendszerek, amelyek készen állnak arra, hogy tűzerőt biztosítsanak számos erősebb és kifinomultabb fegyverrendszerrel, lőszerrel és kellékekkel. Eleinte a bunkervonatokat platformként használták a tornyok támogatására, de ezek kifinomult platformok (szárazföldi hajók), amelyek képesek harci járművek és rohamcsapatok bevetésére, hogy ellensúlyozzák az ellenséget a tengerparton, és erőt sugározzanak a hódításhoz. további terepet a játék jövőbeli verzióiban. Az erőd kezdetben azért van, hogy (vizuális) utalást nyújtson arra, ami mögötted van, és hogy nem vagy egyedül, hanem egy kifinomult társadalom része, és tele van lehetőségekkel. Hatalmas tornyaival és falaival az erőd védi a várost és a benne élők életmódját – az Ön feladata, hogy megvédje és megvédje őket a tengerparti bunkeroszlopok állásaitól. Maga az erőd a védelmi rendszer szerves része, számos létfontosságú, védelemmel kapcsolatos tevékenységgel. Az erődtornyok hatalmas lövegeikkel félelmetes, szinte bevehetetlen légvédelmi védelmi rendszert adnak. A játék iterációinak követése során az AA fegyvereket és rakétavetőket mesterséges intelligencia távvédelemként telepítik és aktiválják, hogy gondoskodjanak a bombázókról, amelyek képesek átjutni a tengerparton. Végül ezeket az akkumulátorokat más játékosok fogják működtetni kooperatív védelmi módban. Könnyen játszható, nehezen elsajátítható, és mindig is az lesz a játékmenet (algoritmusok) magja mindenben, ami a BeachHeaddel kapcsolatos. Ez az, amiért a játék oda került, ahol most van, és soha nem szabad elfelejteni az addiktív játékmenet legalapvetőbb alapjait. A játék „Beachhead Classic iterációja azonban hagyományosabb asztali funkciókat tartalmaz, például korlátozott lőszert, időt és egészségi szintet. Jobban illeszkedik a játék standard asztali PC- és Mac-verziójához, de mélyebb és részletesebb, és jobban illeszkedik a valósághű harci szimulációs játékokhoz. Jellemzők Kifinomult és precíz fegyverrendszerek és sebzési szintek Reális ok-okozati fegyver és ellenfegyver. Reális fegyverjellemzők és lőszertípusok. Időszerű és specifikus ejtőernyős leejtések a lőszer és az egészség érdekében. Véletlenszerű árak, bónuszok és meglepetésszerű ejtőernyős leesés Okos ellenség többféle nyerési stratégiával (soha nem tudhatod, mire számíthatsz) Harc szerkezet (10-20 szint) egymás után nyerni vagy elveszíteni. Ranglista a pontok, időbónuszok és eredmények regisztrálásához. Rangsor, érmek, eredmények, díjak és jutalmak. A célok ugyanazok, mint az arcade verzióban, de egy kicsit nehezebb elérni, és magasabb (más) kategóriában az árak és jutalmak. Ne feledje, hogy Beachheadben minden mindig emelkedő, és egyre nehezebb. A bőrök alapvető kreatív tényezői a BeachHead világában. A skinek szórakoztatóak, de ami a legfontosabb, személyiséget és megkülönböztetést adnak a játékosnak, mi pedig jól érezzük magunkat az elkészítésében. Néhány saját javaslatunkkal kezdjük, de az ötlet az, hogy lehetővé tegyük a felhasználó számára, hogy ezeket önállóan testreszabhassa. Valahol a folyamat során lehetővé fogjuk tenni, hogy a felhasználók, akik elérnek egy bizonyos elismerési szintet, testreszabják saját fegyvereiket. Az egyetlen dolog, amit mindig is hiányoltunk a játék 2000-es sorozatából, az a hajók és a tengeri hadviselés. Ez volt az egyik kulcsfontosságú szempont a Commodore 64-es szériában régen, amikor megtörtént a vágás, mert annyi minden történik közvetlenül az elején, hogy nem volt rá égető szükség, és az inváziós flotta csupán dekoráció lett. Az új BH2020-ban a hajók és a haditengerészethez hasonló hadviselés jelentős és izgalmas részét képezik. Az elképzelés mindig is az volt, hogy a csapatokat (és felszereléseket) szállító hajók elsüllyesztése, mielőtt azok a tengerpartra érnének, előremozdítja a játékot abban az értelemben, hogy nem kell külön-külön szembeszállnod velük. Ezek is magas árú, magas pontszámú célok, amelyek jelentősen növelik a pontszámot. Amikor a hadseregben voltam, besoroztak egy part menti ütegbe Észak-Afrikába (Gibraltár). Ezek hatalmas csatahajó ágyúk voltak, de a parton, cementbunkerekben helyezték el őket. A BeachHead kontextusában ezeket újrahasznosítják és újrahasznosítják a megsemmisült ellenséges hajókról. A drónok nagyszerűen kiegészítik a játékot, olyan dimenziót hoznak a játékmenetbe, amely korábban nem volt, és szórakoztató velük foglalkozni, akár ellenséges (támadásra tervezett) drónokról, akár saját drónokról van szó, amelyek alkalmasak a védekezésre. A drónok minden oldalról és formájúak, és bármire képesek. A drón alapvetően egy platform, amelyre fegyver van felszerelve. Egy másik szórakoztató szempont, hogy kisebbek, és véletlenszerű minták szerint repülnek, így kihívást jelent számukra a célpontok eltalálása (nem pulykahajtás, inkább tányérlövés lövőpisztollyal). A drónok törékenyek, de nehéz legyőzni, és egy csapófegyver sokat segíthet ilyen kicsi és véletlenszerűen repülő célpontok elleni küzdelemben. (2021. I. negyedév) Ez a kedvenc játékom a BeachHeadben. Olyan ez, mint egy óriási vonatos dioráma és egy teljes 3D-s filmkészlet. Nagyon hasonlít arra, hogy a japánok a Pearl Harbor miniatűr elleni támadást tervezik. Virtuális valóság módban úgy érzi magát, mint egy óriás, aki a csatatéren sétál, és stratégiailag úgy helyezi el a tárgyakat, mintha játékok lennének (valójában körülbelül azonos méretűek; összehasonlításképpen lásd a következő képsorozatot) A város és az élet a városban a végső cél. A város a BeachHead univerzum központja, és itt minden létrejön. Valós város jön létre saját gazdaságával, társadalmi szerkezetével és életmódjával. Mondhatnánk, hogy az új BeachHead olyan, mint két különböző típusú játék, amely egybe van kapcsolva. A városban ez olyan, mint a második élet vagy a sims, de fizikailag valósághű. A városon kívül olyan, mint a Beachhead vagy a Battlefield 1942. Az egyik a városi élet, a másik a harc és a háború szimulációja. A BeachHead egy legendás játék az addiktív játékmenet és a nemzetközi siker leghihetetlenebb történetével. (több mint 30 éve). A játék 1982-es kezdetétől és a Commodore 64-től napjainkig a BeachHead rendkívül sikeres játékmárka volt, rajongók millióival világszerte, és több tízezer játékkal konzolokon, asztali számítógépeken és játéktermekben. A Játékról A BH2020(VR) nem csak egy játék, hanem egy olyan élmény, amely semmihez sem hasonlítható. A BH2020VR az első olyan szórakoztató termék, amely egyesíti a játékot és a virtuális valóság világát saját gazdaságával, ahol mindenki részt vehet és boldogulhat. A BH a sajátunkkal párhuzamos alternatív valóságvilág. Ez egy igazán magával ragadó, több valóságos VR-élmény, amely egyetlen óriási evolúciós lépésben egyesíti a kereskedelmet, a szórakoztatást és a játékot. A sokak által kedvelt BeachHead videojáték-sorozatból kiemelkedik. 20 évvel ezelőtt a BEACH HEAD 2000 új játékélményt keltve megváltoztatta a játék paradigmáját. 20 évvel később az eredeti játékkészítők készek újra megtenni. Üdvözöljük a BeachHeadben, a játék és a lehetőségek új dimenziójában, ahol mindenki egyenlő, és mindenkit szívesen látunk. Élj a játék világában, játssz, hogy keress, és küzdj a túlélésért. Az eredeti BeachHead 2000 játékkörnyezet egy névtelen tengerpart volt egy meg nem nevezett országban. Az ország mentes volt az identitásoktól és a címkéktől – akárcsak a kérlelhetetlen ellenség, aki a területet gyötörte. A földnek nem volt himnusza, értékei és északra mutató erkölcsi iránytűje. Bár lakói nem tudták, mit szeretnek – pontosan tudták, kit utálnak, és milliókat nyűgözött le a játék. Úgy védték azt a kis homokot, mintha az életük múlna rajta. A játékmenet kielégítő volt, és azonnali kielégüléssel jutalmazta a játékost, de nem volt cél, küldetés, semmi ösztönzés, hogy jobban elmerüljön az alternatív valóságban. Ez már nem így van. A BeachHead 2020 egy új világ kezdete és egy alternatív valóság a miénkkel párhuzamosan. Egy expanzív világ saját gazdasággal, ahol mindenki egyenlő (ugyanonnan indul) és mindenkit szeretettel várnak. A BH2020 (VR és asztali számítógép) egy teljes körű, mindent magában foglaló, platformok közötti és teljesen magával ragadó virtuális valóság játékélmény, amely túlmutat a nemzeti határokon, a hagyományos műfajokon, médiumokon és platformokon. Egy alternatív világ, amely kulturálisan sokszínű, korfüggetlen és nemileg semleges, és ahol mindenkit szeretettel várunk, hogy csatlakozzon a harchoz. A BH2000 egy első személyű lövöldözős (FPS) „torony játék volt, ahol a játékos fix pozícióban van, és az a feladat, hogy semlegesítse az egyre növekvő ellenséges erőket, miközben megrohamozzák a (strand) játékost. Innen indul a BH2020 is, de ez csak a nyitó forgatókönyv, amely egy folyamatosan bővülő, korlátlan lehetőségekkel és fejlődő játékmeneti formákkal rendelkező VR-környezetgé bővül. „Érdekes, hogy annak ellenére, hogy az új BH2020 VR játékélmény minden apró darabját terveztük, terveztük, építettük és megvalósítottuk, teljesen ledöbbentem, amikor minden összeállt, felvettem a VR headsetet, és lejátszottam a játék először. Voltak elvárásaim, de nem csak arról van szó, hogy jól nézzen ki és jól érezze magát, hanem arról is, hogy ha mindez együtt működik, akkor valami sajátossá válik, amit még soha nem tapasztaltam. – Pepe Moreno Azt mondják, hogy az emberiség (mint faj) evolúciós történetében a történelem metszéspontján áll. Az egyik út előre és a felvilágosult állapotba, a másik visszafelé és a totalitárius állam sötétjébe vezet. A küzdelem egyértelmű volt, a választóvonalak meghúzódtak. Ez egzisztenciális fenyegetés volt, és a csata halálos volt. Visszavertük őket a 2000-es háborúkban, de mindenki tudta, hogy újra érvényben lesznek, és végleg végeznek velünk. Jól megtanultuk a leckéket, és építettünk magunknak egy erődöt, hogy megvédjük városunkat és életmódunkat. A tudatlanság ismét erősödik, és ha nem állunk őrt, újra eljön a sötétség; nem fognak megállni, de mi sem. Együtt folytatjuk a harcot a végsőkig. Ragyogó, napsütéses reggel van a tenger melletti városban. A szörfösök elkezdenek özönleni a hatalmas városfalak páncélkapuja elől, hosszú deszkájukat átcipelve a csillogó homokon, és elkapják a reggeli megszakítókat, mielőtt elkezdenének finoman pihenni a parton. A családok piknikkosarakat pakolnak ki a félig eltemetett palackok és az álcázott fegyvertartók mellett. A fiatal szerelmesek kéz a kézben sétálnak a tankcsapdák között. Az italhűtőkkel és hot dog grillezőkkel rendelkező árusok már a helyükön vannak. Sirályok kerekednek mindenek felett, sírnak és várnak egy gyors ingyenes étkezésre a vihar előtt. Éppen három éves voltam ma húsz éve, amikor az a disznó puszta kézzel kioltotta apám életét, és megfosztott minden értékes pillanattól, amit apámmal együtt élhettem át. Nem azért vagyok itt, hogy sírjak és sajnáljam magam; Azért vagyok itt, hogy leküzdjem őket, és hogy bosszút álljak. Apám alapította ezt a várost, és menedéket adott elménknek és lelkünknek az erőszakos tudatlanság pusztításai elől. Békét (szabadságot) adott nekünk, és megtanított, hogyan védekezzünk 2020 van, és ami a szabad társadalomból megmaradt, hatalmas, fallal körülvett városokat épített erődöknek, hogy megvédjék magukat Musso-Kahntól, a világuralomra törekvő gonosz despotától. Egy könyörtelen támadás során Musso-Kahn hadseregének, haditengerészetének és légierejének végtelennek tűnő erőforrásait az utolsó megmaradt erődök ellen veti be. Az összes szabad ember együttműködésére lesz szükség ahhoz, hogy ellenálljon a támadásnak, és egy jobb világot építsen újjá, amely elutasítja a despotikus uralkodókat és a központosító erőket, amelyek fenyegetik és elnyomják világunkat. Csatlakozz az egyenlőségért, a szabadságért és a jólétért folytatott harchoz. Nincsenek erkölcsi kényszerek, és a feltevés egyszerű; Vannak, akik semmit sem tisztelnek, és csak hódításra és pusztításra törekednek – Az Agresszorok –, és olyanok, akik kénytelenek visszavágni, hogy megvédjük életünket, szabadságainkat, és mindazt, amit életünk során még mindig fontosnak tartunk – A védők. Húsz évvel ezelőtt a DIGITAL FUSION INC és a Global VR játékfejlesztő forradalmasította a játéktermi játékokat a BEACHHEAD 2000 VR-vel, amely az első generációs VR-játék, és a valaha készült egyik legnépszerűbb és legfüggőséget okozó játéktermi játék. Ezt megelőzően a BEACHHEAD megrázta a PC-s játékvilágot azzal, hogy az elsők között vezette be a gyorsan játszható, arcade stílusú játékok koncepcióját a korai számítógépes piacra, és minden idők egyik legismertebb játékává vált nemzetközileg. A BeachHead egy legendás játék az addiktív játékmenet és a nemzetközi siker leghihetetlenebb történetével. (több mint 30 éve). A játék 1982-es kezdetétől és a Commodore 64-től napjainkig a BeachHead rendkívül sikeres játékmárka volt, rajongók millióival világszerte, és több tízezer játékkal konzolokon, asztali számítógépeken és játéktermekben. Nem vagyunk újak a VR-játék fogalmában. Valójában a BeachHead VORTEK Hood az eredeti játéktermi változatban volt az első a maga nemében a VR-játékok világában. 2000-ben a VR-játék nagyon új volt, és szinte nem is létezett. A VR-játékok népszerűvé válásának előrejelzése, valamint a könnyen játszható, játéktermi stílusú dizájn kombinációja óriási sikereket ért el a BeachHead számára szerte a világon. A BeachHead az első számú legjobban kereső játék lett az Egyesült Államokban és a világ sok más országában. A Beachhead 2020 világa nem lenne teljes a letisztult, egyszerű, szívdobogtató akciók nélkül, amelyek világszerte olyan híressé és milliók által kedveltté tették a Beach-Head játéksorozatot. A játékosok elindulhatnak a városfalhoz, és írószereket forgathatnak, vagy tornyokat képezhetnek ki, hogy megvédjék a várost Musso-Kahn és halálserege könyörtelen támadásával szemben. Beachhead egy ostrom alatt álló város, de polgárai egymás mellett dolgoznak, hogy megvédjék az általuk létrehozott utópikus világot. Legyen szó légelhárító lövegről vagy küldetésről a senki földjére, a város védelmezői azok a hősök, akik biztonságban tartják és védik. A Beachhead 2020 lehetővé teszi, hogy krediteket szerezzen a város védelmével, vagy a Beachhead Defense Force (BDF) védelmi fegyverekkel és nagyon szükséges erőforrásokkal való ellátásával. A való világhoz hasonlóan a hősöket jutalmazzák, a kemény munkát kárpótolják, és mindenkit szeretettel várnak. A nagy város mércéje a szórakoztatás minősége. Harcolsz a város védelméért, és azért, hogy te és mások élvezhessék az életet a városban. A város első szegmense (punk city) a tervek szerint 2020 harmadik negyedévében nyílik meg egyedi bemutatókkal, művészeti múzeumi kiállításokkal, operakoncertekkel, tetoválószalonokkal, alkalmi játékokkal és pihentető helyekkel, ahol barátokkal lóghat. Addig meg kell küzdenie, hogy megbizonyosodjon arról, hogy biztonságosan nyitható lesz.

Így is ismerheti: BeachHead 2020 PC, BeachHead2020PC, BeachHead 2020 ( PC)

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.