Gucci Made to Measure EDT 90 ml

Gucci Made to Measure EDT 90 ml

52 200 Ft-tól 2 ajánlat
Termékvariációk: 90 ml|Eredeti doboz 50 ml|Eredeti doboz 90 ml|Teszter
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

Gucci Made to Measure Eau de Toilette 90 ml

64 300 Ft
+ 1 290 Ft szállítási díj
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
parfumstar.hu

Egyéb ajánlatok

 

Gucci Made to Measure EDT 90ml férfi parfüm

52 200 Ft
+ 2 000 Ft szállítási díj
Raktáron
irány a bolt »
vip-parfumeria.hu

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 52 200 Ft

További termékek a kategóriából

További Gucci termékek: Gucci Parfüm

HUGO BOSS Boss In Motion Edition Electric (Silver-Blue) EDT 90 ml Parfüm 29 520 Ft HUGO BOSS Boss In Motion Edition Electric (Silver-Blue) EDT 90 ml HUGO BOSS Boss In Motion Edition Black EDT 90 ml Parfüm 49 990 Ft HUGO BOSS Boss In Motion Edition Black EDT 90 ml HUGO BOSS Boss In Motion EDT 90 ml Parfüm 17 000 Ft HUGO BOSS Boss In Motion EDT 90 ml JOOP! Wolfgang EDT 90 ml Parfüm 38 499 Ft-tól JOOP! Wolfgang EDT 90 ml
Termékleírás
Célcsoport Férfi
Típus  Eau de toilette (EDT)
Kiszerelés 90 ml
Csomagolás  Eredeti doboz

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

2013-ban indította el a Gucci ház eme illatát, mely a " nagyvilági és kifinomult ember " illata, aki mindig mindenben a legjobbat követeli magának -a 2012-es női Gucci Premiere férfi változataként

Az illat "testre szabott „, mint egy drága öltöny.  Fejjegyei: calabriai bergamott , tunéziai narancsvirág, a francia levendula és az ánizs. A szív eklektikus, fűszeres és texturált , : szerecsendió Srí Lankáról, tavirózsa , borókabogyó ,  szilva és fahéjat.  Az alap fényűző és kifinomult, labdanum , pacsuli , bőr-és borostyán .

„Ehhez az illathoz már csak egy fontos összetevő kell, ez maga az ember, aki használja. Egy ruha is csak egy ruha, míg nem találja meg tulajdonosát, aki méltósággal viseli. A parfüm sem más, hiába a kifinomult aromák és a rafinált fűszerek, kell, hogy az illat úgymond kiegészítse viselője jellemét, kell hozzá a stílus, mellyel viselni tudja.

Az üveg , súlyos , szoborszerű ... A színvilág a pala és gyöngyház szürke, mint egy szép öltöny, vagy egy inggomb. Mint minden méretre készített ruha, az üveg is viseli a Gucci ház alapítójának, Guccio Guccinak aláírását. A dobozon a Gucci Diamante minta látható, mely visszanyúlik a 1930-as évekhez, és tükrözi a ház örökségét.

A parfüm arca a színész, rendező és író, James Franco.



Guccio Gucci 1921-ben nyitotta meg bőráru és lószerszám boltját Firenzében, és az egész sikertörténet ekkor kezdődött. Az üzletben segítségére volt a felesége, aki varrónő volt, és gyermekei – 5 fia, és egy lánya volt. Termékei olyannyira sikeresek voltak, hogy hamarosan Rómában is üzletet nyitott, majd a lószerszámokat lassan kezdte felváltani a minőségi bőráru: Gucci figyelme a divat felé fordult, táskák, bőröndök, cipők, övek kerültek ki műhelyéből, mely egyre több külföldi vásárlót is vonzott. Az 50-es években már Milánóban és New Yorkban is vannak üzletei, és ekkorra a márka már a modern divat szimbólumává válik.  A népszerű logó is ekkortájt született: Guccio egyik fia, Aldo ötlete volt, hogy apjuk monogramja, a dupla G betű kerüljön rá a termékekre. Guccio 1953-as halála után fiai veszik át a cég irányítását, és bár négyen szálltak be az üzletbe, a cég igazából Aldonak és Rodolfonak köszönhetően vált nemzeti birodalommá. A Gucci egyik mottója: „Az árat elfelejtik, de a minőségre mindig emlékezni fognak.

1983-ban Rodolfo meghal, és innen kezdődtek az elhíresült családi viszályok a fiak, az unokák, és azok szerető hitveseik között.

A Gucci a kifutókra érdekes módon csak a 80-as évek közepe táján került, addig csak kiegészítőket forgalmaztak, viszont miután 1982-ben kinevezték a cég vezető tervezőjévé Tom Fordot, a cég megállítatlanul tört előre a divat világában is. 1998-ban az év vállalatává választották.

Érdekes, hogy a parfümjeik viszont csak az 1990-es évektől lettek sikeresek, szintén Tom Ford marketingstratégiájának köszönhetően. Az évtized végétől fokozatosan a francia Pinault-Printemps-Redoute (PPR) veszi át az egymárkás céget, amely így patinás márkák sorát magába foglaló cégcsoporttá bővül (Gucci Group). Az igazgatótanácsban ma már egyetlen Gucci-családtag sem ül, de a minőséggel azonosított márka viszont a mai napig a divat meghatározó szereplője.

Népszerű illataik közé tartozik a Envy, az Envy me, valamint a Gucci by Gucci a nők és a Gucci Men a férfiak körében.


Így is ismerheti: MadetoMeasureEDT90ml
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.