Egyéb ajánlatok

 

Gucci Guilty Pour Homme, edt 30ml férfi parfüm

18 204 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
maxiparfum.hu

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 18 204 Ft

További termékek a kategóriából

További Gucci termékek: Gucci Parfüm

Mexx Perspective Man EDT 30 ml Parfüm 18 450 Ft Mexx Perspective Man EDT 30 ml Boucheron Boucheron pour Homme EDT 30 ml Parfüm 11 726 Ft Boucheron Boucheron pour Homme EDT 30 ml Replay for Him EDT 30 ml Parfüm 10 250 Ft Replay for Him EDT 30 ml bruno banani Made for Men EDT 30 ml Parfüm 4 430 Ft-tól bruno banani Made for Men EDT 30 ml
Termékleírás
Célcsoport Férfi
Típus  Eau de toilette (EDT)
Kiszerelés 30 ml
Csomagolás  Eredeti doboz

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

A Gucci Guilti nagy sikerű, 2010-es kiadású női illata után 2011-ben piacra került a Guilty Pour Homme. Gondos tervezés eredménye, azoknak a férfiaknak, akik tudják, mit akarnak, és a legtöbb esetben meg is kapják, amit igazán akarnak. A karizmatikus alfahím illata ez, mely mágnesként vonzza a nőket, provokatív és csábító kompozíció.

Az illat a levendula és a citrom és a narancsvirág zamatával nyit, majd a meleg-fás akkordok következnek, melyet a cédrus és a pacsuli biztosít, mely egy határozott, de izgalmas és puha színezetet ad a kompozíciónak.

A palackot hideg fém és nehéz üveg kompozíciója jellemzi , ez is erősíti a férfiasságot és a luxust .



Guccio Gucci 1921-ben nyitotta meg bőráru és lószerszám boltját Firenzében, és az egész sikertörténet ekkor kezdődött. Az üzletben segítségére volt a felesége, aki varrónő volt, és gyermekei – 5 fia, és egy lánya volt. Termékei olyannyira sikeresek voltak, hogy hamarosan Rómában is üzletet nyitott, majd a lószerszámokat lassan kezdte felváltani a minőségi bőráru: Gucci figyelme a divat felé fordult, táskák, bőröndök, cipők, övek kerültek ki műhelyéből, mely egyre több külföldi vásárlót is vonzott. Az 50-es években már Milánóban és New Yorkban is vannak üzletei, és ekkorra a márka már a modern divat szimbólumává válik.  A népszerű logó is ekkortájt született: Guccio egyik fia, Aldo ötlete volt, hogy apjuk monogramja, a dupla G betű kerüljön rá a termékekre. Guccio 1953-as halála után fiai veszik át a cég irányítását, és bár négyen szálltak be az üzletbe, a cég igazából Aldonak és Rodolfonak köszönhetően vált nemzeti birodalommá. A Gucci egyik mottója: „Az árat elfelejtik, de a minőségre mindig emlékezni fognak.

1983-ban Rodolfo meghal, és innen kezdődtek az elhíresült családi viszályok a fiak, az unokák, és azok szerető hitveseik között.

A Gucci a kifutókra érdekes módon csak a 80-as évek közepe táján került, addig csak kiegészítőket forgalmaztak, viszont miután 1982-ben kinevezték a cég vezető tervezőjévé Tom Fordot, a cég megállítatlanul tört előre a divat világában is. 1998-ban az év vállalatává választották.

Érdekes, hogy a parfümjeik viszont csak az 1990-es évektől lettek sikeresek, szintén Tom Ford marketingstratégiájának köszönhetően. Az évtized végétől fokozatosan a francia Pinault-Printemps-Redoute (PPR) veszi át az egymárkás céget, amely így patinás márkák sorát magába foglaló cégcsoporttá bővül (Gucci Group). Az igazgatótanácsban ma már egyetlen Gucci-családtag sem ül, de a minőséggel azonosított márka viszont a mai napig a divat meghatározó szereplője.

Népszerű illataik közé tartozik a Envy, az Envy me, valamint a Gucci by Gucci a nők és a Gucci Men a férfiak körében.


Így is ismerheti: GuiltypourHommeEDT30ml

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.