Gucci Guilty Pour Homme EDT 30 ml Férfi Parfüm

18 800 Ft
+ 1 490 Ft szállítási díj
Részletek a boltban
irány a bolt »
vip-parfum.hu
 

Gucci Guilty pour Homme Eau de Toilette, 30ml, férfi, EDT

17 688 Ft
+ 1 300 Ft szállítási díj
Raktáron
irány a bolt »
koku.hu
 

Gucci Guilty 30 ml (eau de toilette) uraknak garanciával

23 370 Ft
+ 1 499 Ft szállítási díj
Raktáron
irány a bolt »
parfum.hu

További ajánlataink

 

Gucci Guilty Pour Homme EDT Zsebparfüm 30 ml férfi parfüm

19 400 Ft
Ingyenes kiszállítás
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
parfummania.hu
 

Gucci Guilty Pour Homme EDT Zsebparfüm 30 ml férfi parfüm

19 610 Ft
Ingyenes kiszállítás
Részletek a boltban
irány a bolt »
parfumplaza.hu

Egyéb ajánlatok

 

Gucci Guilty Pour Homme, edt 30ml férfi parfüm

18 204 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
maxiparfum.hu

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 17 688 Ft

További termékek a kategóriából

További Gucci termékek: Gucci Parfüm

Mexx Perspective Man EDT 30 ml Parfüm 8 500 Ft-tól Mexx Perspective Man EDT 30 ml Chevignon Forever Mine for Men EDT 30 ml Parfüm 11 400 Ft-tól Chevignon Forever Mine for Men EDT 30 ml Replay for Him EDT 30 ml Parfüm 3 125 Ft-tól Replay for Him EDT 30 ml bruno banani Made for Men EDT 30 ml Parfüm 3 970 Ft-tól bruno banani Made for Men EDT 30 ml
Termékleírás
Célcsoport Férfi
Típus  Eau de toilette (EDT)
Kiszerelés 30 ml
Csomagolás  Eredeti doboz

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

A Gucci Guilti nagy sikerű, 2010-es kiadású női illata után 2011-ben piacra került a Guilty Pour Homme. Gondos tervezés eredménye, azoknak a férfiaknak, akik tudják, mit akarnak, és a legtöbb esetben meg is kapják, amit igazán akarnak. A karizmatikus alfahím illata ez, mely mágnesként vonzza a nőket, provokatív és csábító kompozíció.

Az illat a levendula és a citrom és a narancsvirág zamatával nyit, majd a meleg-fás akkordok következnek, melyet a cédrus és a pacsuli biztosít, mely egy határozott, de izgalmas és puha színezetet ad a kompozíciónak.

A palackot hideg fém és nehéz üveg kompozíciója jellemzi , ez is erősíti a férfiasságot és a luxust .



Guccio Gucci 1921-ben nyitotta meg bőráru és lószerszám boltját Firenzében, és az egész sikertörténet ekkor kezdődött. Az üzletben segítségére volt a felesége, aki varrónő volt, és gyermekei – 5 fia, és egy lánya volt. Termékei olyannyira sikeresek voltak, hogy hamarosan Rómában is üzletet nyitott, majd a lószerszámokat lassan kezdte felváltani a minőségi bőráru: Gucci figyelme a divat felé fordult, táskák, bőröndök, cipők, övek kerültek ki műhelyéből, mely egyre több külföldi vásárlót is vonzott. Az 50-es években már Milánóban és New Yorkban is vannak üzletei, és ekkorra a márka már a modern divat szimbólumává válik.  A népszerű logó is ekkortájt született: Guccio egyik fia, Aldo ötlete volt, hogy apjuk monogramja, a dupla G betű kerüljön rá a termékekre. Guccio 1953-as halála után fiai veszik át a cég irányítását, és bár négyen szálltak be az üzletbe, a cég igazából Aldonak és Rodolfonak köszönhetően vált nemzeti birodalommá. A Gucci egyik mottója: „Az árat elfelejtik, de a minőségre mindig emlékezni fognak.

1983-ban Rodolfo meghal, és innen kezdődtek az elhíresült családi viszályok a fiak, az unokák, és azok szerető hitveseik között.

A Gucci a kifutókra érdekes módon csak a 80-as évek közepe táján került, addig csak kiegészítőket forgalmaztak, viszont miután 1982-ben kinevezték a cég vezető tervezőjévé Tom Fordot, a cég megállítatlanul tört előre a divat világában is. 1998-ban az év vállalatává választották.

Érdekes, hogy a parfümjeik viszont csak az 1990-es évektől lettek sikeresek, szintén Tom Ford marketingstratégiájának köszönhetően. Az évtized végétől fokozatosan a francia Pinault-Printemps-Redoute (PPR) veszi át az egymárkás céget, amely így patinás márkák sorát magába foglaló cégcsoporttá bővül (Gucci Group). Az igazgatótanácsban ma már egyetlen Gucci-családtag sem ül, de a minőséggel azonosított márka viszont a mai napig a divat meghatározó szereplője.

Népszerű illataik közé tartozik a Envy, az Envy me, valamint a Gucci by Gucci a nők és a Gucci Men a férfiak körében.


Így is ismerheti: GuiltypourHommeEDT30ml

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.