Repos Production Álmodj velem!

Repos Production Álmodj velem!

Ezt a terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. Kérjük, válasszon az alábbi termékek közül!

További termékek a kategóriából

További Repos Production termékek: Repos Production Társasjáték

Delta Vision Igenis, Sötét Nagyúr! 2. - magyar kiadás Társasjáték 6 000 Ft-tól Delta Vision Igenis, Sötét Nagyúr! 2. - magyar kiadás Stranger Things Társasjáték 6 790 Ft-tól Stranger Things Big Potato Games Csordaszellem Társasjáték 7 549 Ft-tól Big Potato Games Csordaszellem Hasbro Taboo F5254165 Társasjáték 13 790 Ft-tól Hasbro Taboo F5254165

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 0 Ft

Termékleírás
Játékosok száma 4-10
Játékidő 5 - 30 perc

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Kiben bízhatsz, aki nem költő, mégis álmot magyaráz?Az álmodó fülébe mumusok és tündérek suttognak, míg az álommanók az egyensúly fenntartójának intrikus szerepében tetszelegnek. Milyen álom lesz ebből? Az Álmodj velem! -benminden alkalommal más és más. Színes, lenyűgöző (és gyakran kifejezetten vicces)! 
"Pam-bam-bam-bam-bam…Mr. Sandman bring me a dream"
Középen egy stilizált ágy, amiben matrac helyett nagy adag gazdagon illusztrált, kissé szürreális kártya található. Az a kártya, amelyik legfelül van, vagyis épp látható, az lesz az éppen aktuális álomkép. Minden körben más lesz az álmodó, aki felveszi az alvómaszkot, így kikapcsolva egy érzékszervet, de cserébe lelki szemei előtt mindjárt megannyi kép jelenik meg, a többiek ugyanis szavakkal kezdik majd bombázni. A "többiek" alatt itt álomlényeket értek: a tündérek igyekeznek olyan szavakat mondani, amelyekből az álmodó rájön, hogy mi látható a kártyán. A mumusok olyan szavakat próbálnak mondani, amelyekkel félrevezetik az álmodót úgy, hogy közben figyelnek arra, hogy ezek a szavak lehetőleg ne lógjanak ki a többiek által mondottak közül, mert még a végén felismeri az álmodó, hogy milyen szerepet is öltöttek magukra, és onnantól nem hallgat rájuk. Szóval megy majd a porhintés is, és ha már (álom)porhintés, velünk lesz még az álommanó is, akinek az a célja, hogy az álmodó lehetőleg ugyanannyi képet ne találjon el, mint amennyit eltalált. Szóval ő hol segít, hol nem. Elvégre hol van az megírva, hogy az álommanó csak szép álmokat hozhat?Az álmodó bármikor bemondhatja, hogy szerinte mi látható a képen (egy szó), és a kártya rögtön lekerül az ágyról (ha talált, akkor a világos, ha nem, akkor a sötét oldalra), és a következő kártya lesz az álom tárgya. Mindez addig folytatódik, míg a kétperces kis homokórában le nem pereg a homok (vagy álompor? nem törtük fel, nem tudhatjuk biztosan). Aztán pontozunk, majd új álmodó következik, és az álomlények szerepét is újraosztjuk (titkosan).
Tűzoltó leszel s katona! Vadakat terelő juhász! … aztán az egészet vissza kell mondanod fejből Bizony, az álmodónak igencsak meg kell dolgoznia a pontjaiért, a pontozás ugyanis azzal kezdődik, hogy mielőtt a maszkot levenné, el kell sorolnia, mi minden szerepelt az álmában. Ha sikerül legalább azokat elmondania, amik helyes tippek voltak, azzal két bónuszpontot szerezhet, a helyes tippjein túl, amit egyébként úgy is értelmezhetünk, hogy a tündérekkel közös csapatmunka eredménye. Ezen kívül persze az álomlények is kapnak pontokat, de ebbe most nem mennék bele részletesebben. A játéknak ez a része nem azért érdekes, mert a pontok ilyenkor kerülnek kiosztásra, hanem mert ezek az álmok jellemzően viccesek. A feladat ugyanis nem is pontosan az, hogy felsorolja a kulcsszavakat, hanem hogy elmesélje az álmot. Vagyis alkosson egy egybefüggő történetet kutyával, kávéval, szoknyával, napfogyatkozással és traktorral - na, ez a rész tiszta Sztorikocka, csak az benne a speciális, hogy mindezeket a dolgokat a lelki szemeinkkel láttuk, ergo, ahhoz, hogy megjegyezzük őket, nem árt, ha már az elején elkezdjük magunkban fűzni a sztoriszemeket a fantáziadamilra.
Könnyű álmot hozz on az éj anak a többiek És mi az, ami még rátesz a partihangulatra? A belsős poénok. Amikor egy ismerősöd egyetlen szavából pontosan tudod, hogy mi van a kártyán.
Az egész ettől függetlenül is működik úgy, ahogy van. Ha mumus vagy, izgulsz, hogy minél többet bukjon az álmodó, ha tündér, akkor azon, hogy eltalálja. Ha álommanó, akkor eleinte lazítás van, aztán meg hol ennek az oldalnak szurkolsz (és segítesz), hol a másiknak, és mivel sok pontot ér neked, ha egyenlően vannak az eltalált és az el nem talált lapok, nem fogod félvállról venni az utolsó 20 másodpercet. :)
Az álmodás pedig baromi érdekes, ha valaki vizuális típus (biztos akkor is, ha nem az, de én az élménynek ezt az oldalát ismerem). Ahogy hallgatom a szavakat, amiket a többiek mondanak, azok elkezdenek megjelenni előttem, és mivel egyfajta közös metszéspontot keresek, néha elkezdenek összefolyni, ami egészen szürreális kreatúrákat teremt a fejemben - főleg, ha az álomlények kreatívak.

Így is ismerheti: Álmodj velem, Álmodjvelem

Galéria

Vélemények

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.