Look­out Games Agricola

Look­out Games Agricola

Ezt a terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. Kérjük, válasszon az alábbi termékek közül!

Amik még érdekelhetik

Termékleírás
A XVII. század: Nehéz időszak egy farmer számára Közép Európa 1670 körül. Az 1348 óta tomboló pestist legyőzték. A civilizált világ újra éledt, az emberek rendbehozzák és fejlesztik kunyhóikat. A földeket szántani, megművelni és aratni kell. Az előző évek éhinsége az embereket arra bíztatta, hogy egyenek több húst. (Ez egy olyan szokás, amit a népesedés, a növekvő jómód hatására elhagytunk. ) Az Agricola egy mezőgazdasági és fejlesztési játék 1-5 játékos részére Uwe Rosenbergtől. Játékidő: legalább 30 perc játékosonként, a családi verzió esetén rövidebb. A JÁTÉK MENETE ÉS CÉLJA A játék elején minden játékosnak egy kétszobás háza és az itt lakó két embere van. Ezzel és némi induló elemózsiával kezdi minden játékos a játékot. A játék során rendelkezésre álló akciómezők segítségével aztán szánthatnak, vethetnek és állatot tarthatnak, hogy a család életszínvonalát növeljék. Minden körben egy újabb akcióval bővül a cselekvési lehetőségek tárháza. 14 körön keresztül a játékosok emberenként (értsd játékkorong) pontosan egy akciót hajthatnak végre. Nyersanyagokat gyűjthetnek, mint például fát vagy agyagot, növelhetik a családjuk méretét (új emberekkel), és gondoskodhatnak az ellátásukról. Minden körben minden akciót csak egy játékos választhat, a játékosoknak a mások által már választott akciót ki kell hagyniuk. Meg kell tervezni, hogy a családot a megfelelő időben növelje a játékos, – ne túl korán - mert a következő generációt is táplálni kell. A család növelése fontos, mert ez lehetőséget ad arra, hogy több akciót választhassunk, mint amennyi egyébként lehetséges lenne. A játék végén az a játékos lesz a nyertes, aki a legjobb tanyaudvart hozta létre. (lásd: Játékszabály - Értékelés áttekintés) Győzelmi pont jár a mezők, legelők, védett istállók számáért, ugyanúgy ahogy a búzáért, zöldségért, birkáért, vaddisznóért és marháért is. Minden fel nem használt mező után viszont 1 pont levonás jár. További pontok járnak a játékosok otthonának fejlesztéséért, a családtagok után, és a kijátszott Mesterség és Fejlesztés kártyákért. Az alul megnyitható játékszabály végén és az egyes udvar táblák hátulján példák találhatók, a szabályok jobb megértése érdekében. Az „ellenfél kifejezés mindenkor az aktuális játékos játékostársait jelenti, ebbe nem értendő bele az aktuális játékos. A játék tartalmát az alábbi játékszabály elején láthatod. Agricola játékszabály >> klikk ide

Galéria

Vélemények

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.