DJECO MamiCatchMi - Mami, kapj el!

DJECO MamiCatchMi - Mami, kapj el!

Ezt a terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. Kérjük, válasszon az alábbi termékek közül!

További termékek a kategóriából

További DJECO termékek: DJECO Társasjáték

Keller&Mayer Boribon és Annipanni - A Nagy Szamócavadászat Társasjáték 3 949 Ft-tól Keller&Mayer Boribon és Annipanni - A Nagy Szamócavadászat Piatnik My Beautiful Pony (607196) Társasjáték 3 537 Ft-tól Piatnik My Beautiful Pony (607196) Hasbro Twister Társasjáték 10 274 Ft Hasbro Twister Zoch Csupa Csupasz Tyúkeszű Társasjáték 6 600 Ft-tól Zoch Csupa Csupasz Tyúkeszű

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 0 Ft

Termékleírás
Játékosok száma 2+
Játékidő 5 - 30 perc

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

A játék előkészítése: Állítsuk össze a tárgyakat, és tegyük őket az asztal közepére. Minden játékos kapjon öt zsetont. A többi zsetont tegyétek félre talonba az asztalon.
4 játékos esetén: minden játékos kiválaszt egy bábut, és maga elé teszi.
3 játékos esetén: minden játékos választ egy figurát és maga elé teszi. A megmaradt figurát az asztal közepén a tárgyak mellé kell tenni (neki is lesz szerepe).
2 játékos esetén: minden játékos válasszon egy figurát, és tegye maga elé, a két megmaradt figurát az asztal közepén a tárgyaknál kell elhelyezni (nekik is lesz még szerepük a játékban).
A játék menete: A legidősebb játékos kezd, és dob a két dobókockával.
Megjegyzés 1: A játékosok nem érhetnek a figurákhoz a kockadobás előtt!
Minden dobásnál a kockákkal kidobott kombináció szerint két játékos csatázik. Aki elsőként elvégzi a feladatot, megnyeri a csatát, és elnyer egy zsetont az ellenfelétől.
 
Dobáskombinációk: 1 - Ha a két kockával egyformát dobtunk – két akciót kell végre hajtani egymás után.
- Akinek a figurájával megegyezik, annak cserélnie kell tetszés szerint egy másik játékossal (az ellenfél köteles átadnia a bábuját), vagy kevesebb, mint 4 játékos esetén a játékos választhat az asztal közepén levő figurákból is. Fontos, hogy mindenképpen cserélnie kell, ha az ő figurája van mind a 2 dobókockán egyszerre.
- Ezek után két helyszínt is meg kell cserélnünk egymással (mindig, amikor azonosat dobott valaki)
 
2 - Az egér ellen a kutya vagy a macska párbajozik - Az egér fél a macskától és a kutyától.
Az nyer, aki az egér figurát gyorsabban elhelyezi az egérlyukban, vagy az nyer, aki a macska vagy kutya figurát előbb teszi az egérlyuk mellé a fűre. A nagyi figura nem mozog.
 
3 - A macska ellen párbajozik a nagymama, vagy a kutya - A macska fél a nagymamától és a kutyától.
Az nyer, aki a macska figurát előbb felteszi a fára, vagy aki a kutya vagy a nagyi figurát ráteszi a fűre a fa lábánál.
Az egér figura nem mozog.
 

4 - A nagymama ellen az egér - A nagyi fél az egértől.

Az nyer, aki a nagyi figurát ráteszi a székre, vagy az a játékos, aki az egér figurát gyorsabban teszi a padlón a szék mellé. A macska és kutya figura nem mozog.

 
5 - A kutya ellen a nagymama - A kutya megijedt a nagyitól.
Az nyer, aki a kutya figurát a kutya a kennelbe teszi, vagy az nyer, aki a nagyi figurát elhelyezi a kennel mellett a fűben. A macska és egér figura nem mozog.
 
 

Minden egyes párbajban, a gyorsabb játékos nyer és kap egy zsetont a másik játékostól.
 
Rossz mozdulat: nem szabad azt a figurát mozgatni, amit nem mutat a kocka. Ha hibázott valaki és gyorsan elhelyezte a nem játszó figurát, akkor egy zsetonját vissza kell tegye a talonba. Megengedett, hogy a kockadobás után elkapjanak egy figurát a játékosok, de a hibásan felvett figurának a kézben kell maradnia!
Döntetlen: abban az esetben, ha a párbaj döntetlen (ha a játékosok egyszerre helyezték a figurájukat a megfelelő helyre), vagy ha nincs győztes, senkinek sem kell lemondani a zsetonjáról.   Vitás esetben fel kell kérni harmadik játékost bírónak.
A párbaj végén a játékosok maguk elé teszik a figuráikat, és a következő játékos dob a kockával...
Speciális szabályok két-három játékos esetén:
Két vagy három játékos esetén, egy vagy két figurát az asztal közepére kell tenni. Ezek a "közös figurák".
Ha a kockadobás egy játszó, és egy közös figurát mutat, minden játékos játszhat a közös figurával, kivéve azt a játékost, akinek a bábuja játékban van.
-          Ha a játékos, aki a „közös figurával játszott a gyorsabb: elveszi a zsetont a többiektől (mindenkitől) és beteszi a talonba.
-          Ha az a játékos, aki „közös figurával játszott a lassabb: a másik játékos kap egy zsetont a talonból.
Megjegyzés 2: Az a játékos, aki éppen „közös figurával játszik nem nyerhet zsetont, de ügyességével elérheti, hogy a másik játékos/sok elveszítsék az egyik zsetonjukat. Ha a kockával két „közös figurát dobott a játékos, nem történik semmi, és a következő játékos dob.
Annak a játékosnak, aki a "közös figurával" lép pedig a saját figurája is játszik annak vissza kell adnia egy zsetont a talonba.
 
Ki a nyertes? A játék akkor ér véget, ha:
- egy játékos összegyűjtött 10 zsetont, ebben az esetben ő megnyeri a játékot, vagy
- egy játékos zsetonja elfogyott, a játék véget ér. Aki a legtöbb zsetont gyűjtötte, megnyeri a játékot.

Így is ismerheti: MamiCatchMi Mami kapj el, MamiCatchMiMamikapjel, MamiCatchMi Mami, kapj el!, MamiCatchMi-Mamikapjel

Galéria

Vélemények

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.