Bemutatkozás |
---|
Első magyarországi dedikált Xiaomi webshopként már 2014 óta foglalkozunk a Xiaomi márka hazai elterjesztésével. Xiaomit a Xiaomi szakértőktől! |
Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Személyes átvétel Futárszolgálat Pick Pack átvételi pont |
Fizetési módok: | Készpénz Bankkártya Bankkártyás fizetés - Elmentett kártyával |
Rendelési módok: | Webshop |
Írjon véleményt a(z) Xiaomishop boltról! Szerintem ez a bolt...
Július 2-án adtam le a rendelésemet 2 kültéri kamerára. Közben olvastam nem túl pozitív véleményeket a boltról, így július 10-én érdeklődtem az ügyfélszolgálaton. 11-én kaptam infot, hogy még nem adták fel, de következő héten kerül kiküldésre. Július 17-én megérkeztek a kamerák rendben. Azt kaptam, amit rendeltem. Szemely szerint maximálisan meg vagyok elégedve.... Tovább »
Egy hónap alatt nem sikerült a rendelésemet kiszállítani. E-mailemre annyit írtak, hogy technikai okok miatt késik a szállítás, de 30 napon belül küldik a csomagot. 30 nap eltelte után kértem, hogy töröljék a rendelésemet és utalják vissza a pénzt. Az utalás másnap megérkezett .
Abszolút nem ajánlom őket!
Kamerát rendeltem majd 3 hét elteltével annyit írtam hogy ha Kínából rendeltem volna is már itt lenne. Törölték a rendelésem és a pénzem 2 hete sem jött meg. 220 volt oldalán megrendeltem következő nap, azaz másnap már a kezemben tartottam a kamerát.
Raktáron lévő terméket rendeltem 06. 03-án. Egy hét után ügyfélszolgálaton érdeklődtem, technikai problémára hivatkoztak, segíteni nem tudtak. Újabb egy hét után kerestem őket, megint csak tereltek. Pár nap múlva rendelés lemondásával fenyegettem őket, megígérték hogy a következő hét végén küldik. Megvártam nem küldték. 07. 01-én mondtam hogy ha két napon belül nem tudják küldeni töröljé... Tovább »k a rendelést, még megkaptam az értesítést a rendelés törléséről....
Senkinek nem ajánlom, ügyfélszolgálat felesleges, információval nem szolgálnak.
Rendeltem két kamerát, ami az oldal szerint 'Raktáron' volt. Előre utaltam, és vártam. 6 nap után emailben érdeklődtem, hogy infót kérjek a rendelésről; technikai hiba, az ügyfelük igyekszik kijavítani. Két hét után megelégeltem és visszamondtam a rendelést. A sztornószámla megjött, a visszafizetés pedig nem történt meg. Sok levélváltás után és a fogyasztóvédelemmel kényszerű fenyegetőzé... Tovább »s végére 13 nap után visszakaptam a pénzem, a hatályos jogszabályok szerinti időkereten belül. Ezért kaptak 2*-ot 1 helyett.
Az ügyfélszolgálat terel, nem tudnak semmilyen hasznos infóval szolgálni. Ők lennének az egyetlen pont akiktől segítséget lehetne kérni, de nem tudnak semmit csinálni, mihaszna társaság.
Véleményem szerint ez a cég ugyanúgy az Alibabáról vagy a Temuról rendeli a cuccokat, ezért nem tudnak időben szállítani és infót adni a feladásról, vagy úgy bármiről. Évek óta ezt csinálják.
Június 13-án készletes termékre leadott rendelésemről semmilyen információ nem érkezik. Megkeresésekre nem válaszolnak, elérhetetlenek. Még szerencse, hogy nem fizettem ki előre. Senkinek nem ajánlom, maradjatok távol tőlük, az ilyen kereskedő menjen minél előbb tönkre.
Megjött amit rendeltem, e-mailre válaszoltak, amire számítani kell a hosszabb szállítási idő.
Átverés a bolt. Egy hete rendeltem, se termék, se ügyfélszolgálati válasz. Feljelentés lesz.
11 napja rendeltem egy fülest a webshopban (2024. 05. 18) , ki is fizettem azonnal. Azóta is várom a szállítást, de még be sincs csomagolva. Ha nem írok rájuk még mindíg hallgatnak. Az emailra (ugyan csak a másodikra) azért válaszoltak. Ezért az egy csillag : )
A webshop egyébként egy partnercégnél lévő technikai hibára hivatkozik.
Meguntam, ma 2024. 05. 30-a van, és semmi se történt.... Tovább » Töröltettem a rendelést. Kiváncsi vagyok mikor ér vissza a pénz.
Sajnos én is csak most néztem rá a cég értékelésére. Kerüljétek, nem ajánlom, az ellenségemnek se.
Május 7-én rendeltem tőlük egy C300 okos kamerát. Türelmesen vártam több, mint két hetet, de nem kaptam értesítést a szállításról. Egy üzenetemre se reagáltak. Úgy látom, a fogyasztóvédelemhez kell fordulnom.
Duna Ház Üzletközpont(átvételi pont) | |
---|---|
Cím: | 1095 Budapest, Boráros tér 7. Fsz. |
Nyitvatartás | |
hétfő | 12:00 - 19:00 |
kedd | 12:00 - 19:00 |
szerda | 12:00 - 19:00 |
csütörtök | 12:00 - 19:00 |
péntek | 12:00 - 19:00 |
szombat | 10:00 - 15:00 |
vasárnap | Zárva |