Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Személyes átvétel Futárszolgálat Pick Pack átvételi pont |
Rendelési módok: | Webshop |
Írjon véleményt a(z) Telekom.hu boltról! Szerintem ez a bolt...
Nagy méretű tévét rendeltem (190 centi) , tovább tart a kiszállítás, de hétvégi rendelést, már csütörtökön tudták volna teljesíteni. Választhattam dátumot. Futár aznap reggel hozta is.
Ingyenes kiszállítás, plusz a futár is normális volt, telefonált 15 perccel érkezés előtt és még a második emeleti lakásba is segített felhozni (INGYEN). Máshol ugyanez 5000 házhoz + 3000 emeletre!
Kam... Tovább »atmentes részletre vásároltam, szerintem ez jó megoldás, mert az utolsó részlet befizetése 2 év múlva még annyira sem lesz megterhelő mint most az első.
Most rendeltem tőlük először, de korántsem biztos, hogy utoljára.
Ismerős ajánlotta, kb 5-6 alkalommal rendelt már innen és minden max 2 nap alatt megjött.
Telekom.hu (4 napja)
Kedves Gábor! Köszönjük, hogy megosztottad pozitív tapasztalatod! :) Örömmel fogadtuk visszajelzésedet! ^Petra
A telekomtól online rendeltem volna egy tévét szolgáltatás nélkül, egyösszegben fizetve, de ezek a szerencsétlenek nem tudnak elszámolható áfás számlát adni. Az egyik telefonos ügyintéző azt mondta, hogy menjek be egy üzletbe, a másik pedig azt, hogy hiába megyek, mert ott sem fognak adószámos számlát adni. Jópár éve pont az ilyen anti ügyfélkozpontú hozzáállásuk miatt hoztam el tőlük az... Tovább » összes szolgáltatásunkat, de azt álmomban se gondoltam volna, hogy 2024-ben már egy sima terméket sem lehet tőlük vásárolni!
Telekom.hu (2 hete)
Szia AntiKom! ÁFA-s számlát ki tudunk állítani, amire rá kell írni a vevő, NAV által kiadott, érvényes adószámát is. Amennyiben ennek birtokában keresed fel Telekom üzleteink egyikét, kollégáink a segítségedre lesznek. ^Gabi
A telekom botrány és egyben katasztrófa cég.
Online rendeltem részlet fizetéssel egy Philips televíziót, ami a kézhez vételnél azonnal kiderült hogy hibás. Elszállíttattam a Telekommal és kértem egy készülék cserét. A Hisense csere készülék meg is érkezett, átvettem és működik.
De ott bent a Telekomnál hatalmas problémák lehetnek, ugyan is nem a Hisense csere készülék számláját küldi... Tovább »k mai napig, hanem a hibás Philips tévé számláját, , amit természetesen nem fogok befizetni. Mind ezt jeleztem nekik időben. Megígérték papír formátumú levélben hogy törlik a hibás számlát és elküldik a Hisense csere készülék számláját, de nem történik semmi. Hiába várják hogy az elszállított, hibás Philips tévé részlet számláját fizessem, nem fog menni.
Döbbenet és botrány, hogy egy egyszerű számlázást nem képesek elvégezni.
A poén, hogy a Hisense csere tévé ára alacsonyabb is. Tehát árkülömbség van a két készülék között.
Rendezni fogom velük az anyagiakat és felmondok náluk minden szerződést.
Telekom.hu (3 hete)
Szia! Kérjük, hogy ügyfélszolgálati kérdésekkel, panasszal kapcsolatban keresd a Telekom ügyfélszolgálatát, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot az m.me/TelekomHU oldalról. ^Andrea
8 év szerződés után fel bontottam velük a szerződést a hitvány szolgáltatás és probléma megoldó készség miatt. Nincs szolgáltatás de a teljes havidíjat ugyan úgy kiszámlázzák.
Telekom.hu (1 hónapja)
Szia Dezső! Szomorúan olvastuk, hogy negatív tapasztalataid voltak a szolgáltatásunk minőségével és a hibaelhárítással kapcsolatban! :( Ha bármi kérdésben segítségedre lehetünk, fordulj hozzánk bizalommal az m.me/TelekomHU elérhetőségünkön és igyekszünk minél hamarabb megoldást találni a felmerült problémára! ^Zsolti
Ritkán rendelek, de akkor is hibák sorába ütközöm.
3 hete a Telekomnál senki nem tudja, hogy hol van a rendelt TV-m, mert a folyamat valahol elakadt!
Egy egyszerű vásárlást szerettem volna véghezvinni, el szeretném költeni náluk a pénzemet, de egyszerűen képtelenek erre. Senkinek nem ajánlom! !!
Telekom.hu (1 hónapja)
Kedves ügyfelünk! Nagyon sajnáljuk, hogy gond adódott a megrendeléssel! Amennyiben még nem jelezted az ügyfélszolgálatunknak, kérjük, írj nekünk az m.me/TelekomHU elérhetőségen, hogy segíthessünk a probléma mielőbbi megoldásában. ^Zsolti
Több, mint 20 éve vagyunk céges előfizetők, de amint lejár az aktuális hűségidő menekülünk innen az összes előfizetésünkkel. A szolgáltatás minősége jó, de az ügyfélszolgálat az utóbbi pár évben már kritikán aluli. Túlszámlázások, sorozatos tévedések a mi kárunkra, folyamatos reklamáció írás...
Telekom.hu (2 hónapja)
Szia Robi! Nagyon sajnáljuk, hogy negatív tapasztalataid voltak a számlázással és az ügyfélkiszolgálással kapcsolatban. Amennyiben a számlázást érintően továbbra is fennállna probléma, kérjük, küldd el nekünk a részleteket ezen a linken: https://bit.ly/3nxWvCu elérhető felületen keresztül , hogy illetékes kollégáink mielőbb kivizsgálják az ügyet és megtalálják rá a megoldást. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
Látom itt a sok negatív véleményt. Mi a párommal a Dombóvári képviseletnél rendeltünk már többször is és minden rendben volt. A mobil internet csomag amihez 2 sim kari van a mai napig hibátlan és egy nagy TV amit pontosan kiszálítottak az is teljesen korrekt árban volt a regisztráció után 5 év garival. Nekem is van telekomos online tv előfizetésem és minden rendben vele. A hozzászolás... Tovább »okból az jön le , hogy mindenkinek a vezetékes szolgáltatással van gondja , remélem ha szükségem lesz rá akkor nem lesznek hasonló rossz tapaszatalataim!
Telekom.hu (5 hónapja)
Kedves Feco! Köszönjük szépen a visszajelzésedet! :) Ha bármikor a segítségedre lehetünk, kérjük, keress minket bizalommal az m.me/TelekomHU oldalunkon. ^Andrea
Soha többé Telekom!
Nagyon nem ajánlott!
Amint lehet, szabadulok tőlük...
Telekom.hu (6 hónapja)
Szia Dániel! Sajnáljuk, amiért ezt tapasztaltad, amennyiben segíthetünk Neked szolgáltatásainkkal kapcsolatban, kérjük, keress minket az m.me/TelekomHU elérhetőségen! ^Gabi
Senkinek nem ajánlom!
Soha többet Telekom!
Minden reklamációt elutasítanak....
A válasz levelet nem küldik el...
Telekom.hu (9 hónapja)
Kedves Melinda! Reklamációkezelő csoportunk minden elkövet az ügy kivizsgálás során, hogy az megfelelően legyen rendezve. Ha nem értenél azzal egyet, akkor levélíró felületünkről, innen https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetosegek/internetes/online-uzenet küldd el leveled. Kérheted e-mailben is a választ, ha "Meglévő lakossági előfizetés / Személyes adatok megadása" pontjában felsorolt személyes adatokat is kitöltöd. ^Petra
Az otthoni internet szolgáltatásuk egy vicc. 2000/1000 "gigaerős" net miatt heti szintek nyittatok hibajegyet, mert kábelen sem jön rendes sebességgel. Lassú, szakadozik, a válaszidő pedig az egekben.
A TV szolgáltatás sem sokkal kielégítőbb. A set top box-ok sűrűn, nagyon sűrűn lefagynak és alapból lassúk.
Kényszerből lett választva ez a szolgáltató, mert nem volt más, de ez már ham... Tovább »arosan megváltozik szerencsére.
Az ügyintézők rendesek és segítőkészek, de ezt a Vanda dolgot sürgőssen el kellene felejteni. Csak arra jó, hogy idegesebbek legyenek az amúgy is ingerült ügyfelek.
A szolgáltatás minősíthetetlensége miatt senkinek sem javaslom.
Telekom.hu (9 hónapja)
Szia Tibor! Sajnálattal olvastuk visszajelzésed, és elnézésed kérjük, amiért problémát tapasztalsz! A SmartBox-okra folyamatosan érkeznek a frissítések, a szolgáltatás minőségének javítása érdekében.
Vanda gyorsabban segítségedre lehet a hibabejelentésben (itt https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetosegek/telefonos/1414/vanda találhatóak hasznos tanácsok a gördülékenyebb ügyintézéshez), de ha nem tudna kiszolgálni, akkor illetékes ügyintézőhöz kapcsol. Kérdésed esetén keress minket a weboldalunkon található chat-en. ^Petra