Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Személyes átvétel Futárszolgálat Pick Pack átvételi pont |
Rendelési módok: | Webshop |
Írjon véleményt a(z) Telekom.hu boltról! Szerintem ez a bolt...
Probaltam rendelni ket fulhallgatot toluk, a vasarlas es a fizetes sikeres lett, de fel oraval kesobb jott egy email, hogy technikai okok miatt nem sikerult.
Megprobaltam ujra, megint ugyanez.
Ugyfelszolgalat elmondta, hogy persze, hogy nem sikerul, hiszen 6 honapja elofizetonek kell lennem, hogy neten tudjak naluk vasarolni es hogy ez benne van az ASZF-ben... De persze semmi lathato... Tovább » helyen nem irjak es siman engedik megrendelni es kifizetni, amikor mar abban a pillanatban is egyertelmuen tudjak, hogy nem vagyok elofizeto.
Szemelyesen allitolag ettol meg megvehetem. Jo, bementem a legkozelebbi T boltba, ahol azt mondtak ott nem tudom megvenni, menjen hivatalos T boltba, ok csak partnerek. Ugyis utbaesett, elmentem, kb 30-an alltak sorba, 10 perc utan meg mindig senkit se hivtak, feladtam.
Megprobaltam egy rokon T elofizetesevel megvenni, es mikozben beraktam a kosarba a termekeket, felment az aruk 5 ezer forint/db-bal...
Na itt mondtam azt, hogy en ezektol inkabb semmit se akarok, fizetek inkabb tobbet egy normalisan mukodo cegnek.
Telekom.hu (3 hete)
Kedves Levente! A kellemetlenségért ez úton is elnézésedet kérjük, visszajelzésed és javaslataidat pedig köszönjük, Bízunk benne, hogy a jövőben csak pozitív tapasztalatokat fogsz szerezni velünk kapcsolatban, hiszen igyekszünk folyamatosan fejlődni. Online rendelés esetén a termék oldalán megjelenő chat felületen keresztül felteheted kérdéseidet kollégáink részére, személyes ügyintézéshez pedig üzletkereső oldalunkon időpontot foglalhatsz, így elkerülheted a sorban állást: https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetosegek/uzleteink/uzletkereso ^Dániel
Újként árult terméket felbontott és szakadt csomagolásban kaptam. Karácsonyi ajándék lett volna, így gyakorlatilag ez elúszott. Nem értem egy ekkora cég hogyan küldhet olyan terméket, ami felbontott és szétszaggatott csomagolással érkezik. Soha többet nem rendelek innen semmit!
Telekom.hu (1 hónapja)
Kedves Péter! A kellemetlenségért ez úton is elnézésedet kérjük. Előfordulhat, hogy szállítás vagy raktározás közben sérült meg a csomagolás. Online vagy telefonos rendelés esetén az alábbi oldalon leírtak szerint lehetőséged van 14 napon belül elállni a vásárlástól: https://bit.ly/3tT3Jod
^Dániel
Tv-t vásároltam, 2 nap alatt kihozták, sokkal jobb áron vettem, mint más boltokban. A fizetés egyszerű, a szállító srác rugalmas volt. A rendelés/ szállítás állapotáról sms-ben és mail-ben is tájékoztattak.
A készülék még dobozban, nem üzemeltem be.
Köszönöm!
Telekom.hu (4 hónapja)
Szia! Örülünk, hogy minden rendben volt a rendeléssel és a kiszállítással is. :) Köszönjük, hogy megosztottad váleményedet. ^Kriszti
Átvernek!
Makói boltban az eladó hölgy az új telefon vásárlása után rábeszél hogy vegyek egy ütés törés álló üveglapot a kijelzőre. Nem akartam megvenni de a saját telefonjának a kijelzőjét kalapaccsal ütötte ez meg győzött. Lézerrel rakta fel bennt, hogy ne lássam.
Telekom.hu (4 hónapja)
Szia! Egyes kijelzővédő fólia felhelyezése speciális eljárást igényelhet.
Ehhez megfelelő eszköz szükséges, így a felhelyezés ügyfélpultnál nem oldható meg.
A leírásod alapján kollégánk a fólia tulajdonságait megfelelően bemutatta.
Bízunk benne, hogy e mellett az árazásról is megfelelő tájékoztatást kaptál és ez alapján hoztad meg döntésedet a vásárlásról. ^Zsani
Eddig a megrendeléseim pár nap alatt megérkezett. 2 év alatt 2db nagy képernyős TV.
Ha telefont szeretnék venni akkor is bemegyek érte személyesen, mert így kiszűrhető azonnal ha van valami probléma a telefonnal.
És igen, csak saját címre küldik a készüléket, de ennek is biztosan meg van a jó oka.
Én sokkal jobban érzem magam ha bemegyek egy boltjukba, és ott az ügyintézővel kima... Tovább »tekozzuk a legjobb opciót az új készülék vásárlása előtt, így a készletről is friss infót kapok, és nem a netről nézem le a készletet ami nem biztos hogy a legfrissebb.
Telekom.hu (4 hónapja)
Szia! Örülünk, hogy elégedett vagy a személyes kiszolgálással. A leírt előnyök online is rendelkezésedre állnak. Telekom chat-es kollégáink ellenőrizni tudják rendelés előtt a készletet, pluszban pedig 14 napos elállási lehetőséggel is élhetsz (Chrome böngésző javasolt, https://bit.ly/2JzXRGt). Továbbá online rendelés esetén plusz kedvezményt is kaphatsz. ^Zsani
Irreálisan drága bolt! !! !! !
Telekom.hu (4 hónapja)
Szia! Előfizetés mellé vásárolva kedvezményt vehetsz igénybe, mely online rendelés esetén sok esetben további engedménnyel is kiegészül. E mellett összevonhatsz több előfizetést is (mobil és otthoni), ezzel még több kedvezményt kaphatsz és így még olcsóbb lehet a kiválasztott készülék (Magenta1 csomag: https://bit.ly/2856MaI). ^Zsani
Nem teljesítik a megrendelést. Vicc az egész.
Hajrá Telekom!
Telekom.hu (4 hónapja)
Szia! Több oka is lehet, amiért nem teljesül a rendelés. Ez ügyben leggyorsabban Telekom chat-es ügyfélszolgálatunk tud tájékoztatást adni és megoldást találni a problémára. Ügyfélszolgálatunkkal többféle módon is felveheted a kapcsolatot, részletek: https://bit.ly/1TPEXif. ^Zsani
Minden rendben volt. Féltem egy kicsit mert voltak negatív vélemények de minden flottul ment, maximálisan elégedett vagyok.
Telekom.hu (4 hónapja)
Szia Zoltán! Örömmel olvastuk, hogy meg vagy elégedve Társaságunk kiszolgálásával. ^Zsani
Szolgáltatásaik kiválóak, a bolt jó, de olyan gubancos a kedvezményrendszer, hogy érdemes bemenni egyik üzletükbe.
A villanytitkárnő katasztrófa!
Telekom.hu (4 hónapja)
Szia. A kedvezményrendszer megértésében és a neked tetsző ajánlat összeállításában online ügyfélszolgálatunk is tud segíteni https://bit.ly/1TPEXif. Amennyiben Telekom chat-en keresel bennünket, első körben virtuális asszisztensünk fogad, aki sok mindenben önállóan is tud segíteni, szükség esetén pedig élő kollégához irányít. A vele való kapcsolattartáshoz itt találsz hasznos tanácsokat: https://bit.ly/2HmRbgs. ^Zsani
Akinek kedves az élete, innen ne rendeljen semmit. Max. telefont személyesen boltból, hűséggel 0 Ft-ért. Én egy tévét rendeltem listaáron, azonnal ki is fizettem. A megrendelőn a szállítási időpont másnap volt. Nem "várható", hanem tényleges. A visszaigazoló e-mailben persze már "várható" időpontként szerepelt a másnap. Egy hét után érdeklődtem, a rendelésem "nem ment át egy folyamaton",... Tovább » de majd most. Még két hétig érdeklődtem hetente, a válasz "feldolgozás alatt, türelmedet kérjük. " Majd a harmadik héten jött egy sms meg egy e-mail, hogy rendelésemet érvénytelenítették. Semmi egyéb tájékoztatás, hogy vajon miért, mikor egyösszegben kifizettem azt a készüléket, amiről azt állították, hogy náluk megvásárolható. Semmi tájékoztatás, hogy a befizetett pénzt hogyan, mikor kapom vissza. Így nem lehet szolgáltatni a XXI. században ... Ja, a tévéhez a konzol 3 munkanap alatt megjött az Extrem Digitaltól ...
Telekom.hu (4 hónapja)
Szia Zsolt! A kellemetlenségért elnézésedet kérjük.
Nem tagadjuk, hogy hibák nálunk is előfordulhatnak.
Ezeket igyekszünk ilyenkor mielőbb korrigálni és mindent elkövetünk, hogy a jövőben ne fordulhassanak elő.
A rendelés állapotáról honlapunkon elérhető Telekom chat-en tájékoztatást tudunk adni: Chrome böngésző javasolt, https://bit.ly/2JzXRGt. ^Zsani