Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Személyes átvétel Futárszolgálat Pick Pack átvételi pont |
Rendelési módok: | Webshop |
Írjon véleményt a(z) Telekom.hu boltról! Szerintem ez a bolt...
Látom itt a sok negatív véleményt. Mi a párommal a Dombóvári képviseletnél rendeltünk már többször is és minden rendben volt. A mobil internet csomag amihez 2 sim kari van a mai napig hibátlan és egy nagy TV amit pontosan kiszálítottak az is teljesen korrekt árban volt a regisztráció után 5 év garival. Nekem is van telekomos online tv előfizetésem és minden rendben vele. A hozzászolás... Tovább »okból az jön le , hogy mindenkinek a vezetékes szolgáltatással van gondja , remélem ha szükségem lesz rá akkor nem lesznek hasonló rossz tapaszatalataim!
Telekom.hu (3 hete)
Kedves Feco! Köszönjük szépen a visszajelzésedet! :) Ha bármikor a segítségedre lehetünk, kérjük, keress minket bizalommal az m.me/TelekomHU oldalunkon. ^Andrea
Soha többé Telekom!
Nagyon nem ajánlott!
Amint lehet, szabadulok tőlük...
Telekom.hu (2 hónapja)
Szia Dániel! Sajnáljuk, amiért ezt tapasztaltad, amennyiben segíthetünk Neked szolgáltatásainkkal kapcsolatban, kérjük, keress minket az m.me/TelekomHU elérhetőségen! ^Gabi
Senkinek nem ajánlom!
Soha többet Telekom!
Minden reklamációt elutasítanak....
A válasz levelet nem küldik el...
Telekom.hu (5 hónapja)
Kedves Melinda! Reklamációkezelő csoportunk minden elkövet az ügy kivizsgálás során, hogy az megfelelően legyen rendezve. Ha nem értenél azzal egyet, akkor levélíró felületünkről, innen https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetosegek/internetes/online-uzenet küldd el leveled. Kérheted e-mailben is a választ, ha "Meglévő lakossági előfizetés / Személyes adatok megadása" pontjában felsorolt személyes adatokat is kitöltöd. ^Petra
Az otthoni internet szolgáltatásuk egy vicc. 2000/1000 "gigaerős" net miatt heti szintek nyittatok hibajegyet, mert kábelen sem jön rendes sebességgel. Lassú, szakadozik, a válaszidő pedig az egekben.
A TV szolgáltatás sem sokkal kielégítőbb. A set top box-ok sűrűn, nagyon sűrűn lefagynak és alapból lassúk.
Kényszerből lett választva ez a szolgáltató, mert nem volt más, de ez már ham... Tovább »arosan megváltozik szerencsére.
Az ügyintézők rendesek és segítőkészek, de ezt a Vanda dolgot sürgőssen el kellene felejteni. Csak arra jó, hogy idegesebbek legyenek az amúgy is ingerült ügyfelek.
A szolgáltatás minősíthetetlensége miatt senkinek sem javaslom.
Telekom.hu (5 hónapja)
Szia Tibor! Sajnálattal olvastuk visszajelzésed, és elnézésed kérjük, amiért problémát tapasztalsz! A SmartBox-okra folyamatosan érkeznek a frissítések, a szolgáltatás minőségének javítása érdekében.
Vanda gyorsabban segítségedre lehet a hibabejelentésben (itt https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/elerhetosegek/telefonos/1414/vanda találhatóak hasznos tanácsok a gördülékenyebb ügyintézéshez), de ha nem tudna kiszolgálni, akkor illetékes ügyintézőhöz kapcsol. Kérdésed esetén keress minket a weboldalunkon található chat-en. ^Petra
Piszkosul mázlista vagyok... 1997-óta vagyok telekomnál , azóta rengeteg telefont , tv , laptopot és más dolgot rendeltem tőlük és... midig szupergyorsan megérkezett , pöpecül oké volt a rendelés , kiszállitás , sőt még 14 napos felmondásom is volt , és hamar törtölték is , ami a szolgáltatással kapcsolatos , a karikás gondolkodó androidot nem igazán dijjazom , az új vagyis a jelenlegi h... Tovább »onlapjuk gagyi összevissza csak igy lehet, azt nem lehet , csak egyben külön nem.. ideális egy idősebb embernek a szivinfarktushoz , szerintem valami 20 éves pc zombi gyerek találhatta ki , úgy hogy eddig 4 csillagos elégedetségem van a magenta szinüekkel! !
Telekom.hu (5 hónapja)
Kedves Toti! Köszönjük szépen az értékelésed és a visszajelzést. Ha valami nem világos a honlapunkon, fordulj bizalommal a kollégáinkhoz a megjelenő chat felületen és örömmel útba igazítunk :) ^Dániel
Egyszerűen undorító amit meg nem enged magának egy ekkora cég. Folyamatosan hibák jönnek elő a wifi-vel és mikor megpróbáljuk őket megoldani online a válasz mindig a következő: "Oh egy újraindítás majd nagy valószínűséggel megoldja a problémát... " Francokat. Rohadtul nem, mostmár pedig arra a szintre is sikerült elérni, hogy a wifi használhatatlan és dolgozni sem tudtam itthonról. UNDOR... Tovább »ÍTÓ. Ami pedig hab a tortán, hogy szinte állandó jelleggel, havonta emelnek a havidíjon mindig csak pár száz forintokat, mindenféle értesítés nélkül. Könyörgöm, ez hol korrekt? ?? ?? ?
Telekom.hu (5 hónapja)
Kedves Fanni! Az akadály nélkül áramló, jó minőségű wifi jelhez, annak működéséhez számos feltételnek kell rendelkezésre állnia, ezek közül szeretnénk kiemelni néhányat. Fontos, hogy a modem/Telekom Wi-Fi Extra eszköz szabadon, minél inkább központi helyen legyen elhelyezve. Minél kevesebb felületen (fal, ablak, szekrényajtó stb.) kell keresztülmennie a jelek, annál jobb lesz a kapcsolat. Semmiképpen ne kerüljön zárt szekrénybe, ajtók, berendezési tárgyak mögé. Javasolt, minimum 80 cm magasra elhelyezni. A csatlakoztatott eszközök tudása is nagymértékben befolyásolja a wifizés minőségét. Egy elavult hálózati kártya a számítógépben, vagy egy régi telefon, tablet stb. is korlátozhatja a wifi élményt. Ha pl. az 5GHz-es-csatornára fel van csatlakoztatva egy említett "korszerűtlen" eszköz is, az mindenképpen akadályozza a többi készülék csatlakozását.
Érdemes ezeket átbeszélni műszaki kollégáinkkal, mert mindenképpen érdekünk, hogy megtaláljuk, mi miatt tapasztalsz bizonytalan működést. Kérjük, keresd műszaki munkatársainkat a 1414-es számon! Köszönjük az együttműködésed! ^Andrea.
Vicc rt. Majd egy hónapot vártunk a tv-internet bekötésre de nem jött össze. A megadott nap reggelén, természetesen a jelzett időpont után hívtak hogy sajnos mégsem tudnak jönni. Persze 1 nap szabadság potyára kivéve, lakás szétpakolva hogy ne legyen útban semmi gyerekek korán ugrasztva mert jön a "szerelő" bácsi. Azonnal elküldtem a bagázst, egy ekkora cégnél ilyen körülményes minden mi... Tovább »közben 5 cég kopogtat az ajtón hogy ők köthessék be a szolgáltatást. 1 nap nem pedig 1 hónap alatt. Ráadásul az üzletben fogalmatlan dilettánsok dolgoznak, 2 órát vártam a semmire, 5perc alatt elrendeztem az interneten. Így utólag belegondolva szerencse hogy nem jött össze. Bohócok....
Telekom.hu (6 hónapja)
Kedves Mckayals! Sajnáljuk a negatív tapasztalatot illetve, hogy nem teljesült sikeresen a rendelésed. Bízunk benne, hogy a későbbiekben, ha újra Társaságunkkal találkozol már csak pozitív élményed lesz! Várjuk megkeresésedet bizalommal bármely ügyfélszolgálati csatornánkon, akár Facebook Messenger privát üzenetben is. ^Oszkár
2 napom ráment hogy megpróbáljam elintézni velük amit szerettem volna, majd a végén kiderült, hogy nem is tudják megoldani, csak a chates kollégájuk félreinformált. Azt is hozzátették hogy betanítatlan diákmunkások dolgoznak a netes ügyfélszolgálatnál, ezért ez gyakran előfordul. Ez nekem mindent elmond a cégről.
Telekom.hu (9 hónapja)
Szia Bla! Sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalatokat szereztél az ügyfélkiszolgálás során. Amennyiben segítségedre lehetünk, kérjük, keress minket az m.me/TelekomHU oldalunkon. Szívesen segítünk. ^Andrea
Miért vásárolnék innen 2év hűséggel 100 ezerrel többért bármit is, ha jóval olcsóbb szinte bárhol máshol.
Telekom.hu (10 hónapja)
Szia Jocó! Társaságunk kamatmentes részletfizetési lehetőséget biztosít az eszközökre, amennyiben azt havi díjas előfizetés mellé rendeled. Továbbá a kiválasztott csomag szerint kedvezményt nyújtunk, mellyel a vételár csökkenthető. ^Petra
Tisztelt olvasó!
A történetem a következő, rendeltem egy tv-t és egy telefont , sim kártya mellé, a vásárlás részletre történt, online webshop-ban. A forgalmi előleget, amit kértek 132. 480-at kifizettem bankkártyával. Aztán másnap elálltam a vásárlástól, mert úgy gondoltam, talán mást vennék inkább. A 14 napos elállási jogommal éltem, hívtam a Telekom ügyfélszolgálatát, hogy legyene... Tovább »k szívesek törölni a rendelést, jeleztêk rendben törölték. Aztán kérdeztem, mivel be lett fizetve az összeg, mikor jutok hozzá, azt mondták 14-5 napon belül, de lehet több. De javasolták, ha megkeresem a terméket kiszállító
céget telefonon, akkor majd nem hozzák ki, így gyorsabb a visszautalási folyamat. Felhívtam még aznap a kiszállítást végző céget, ahol mondták törölve van a csomag kiszállítási státusza. Vásárlás a hónap elején 4. -n történt, lemondás 5. -én, azóta eltelt 24 nap, a befizetett összeg azóta is a Telekomnál van. Persze a weboldalon csak 10. én változott sikertelen kézbesítésre megrendelési státusz, lassú folyamat. Telefonáltam már többször emiatt, hogy a Telekom Ászf. -ben Az elállás és felmondás joghatásai 5. 3. -as rész azt írja, hogy "Szolgáltató köteles a Vevő számára 14 napon belül visszatéríteni valamennyi ellenszolgáltatást, kivéve a szállítás során felmerült többletköltségeket. ". Az ügyfélszolgálat legalább 8 -szor hívtam, közbe mondták majd 30 nap míg megjön az összeg, volt, aki azt ígérte 24 órán belül megjön, mert jelzik a pénzügynek, persze azóta is jön...
Szomorúan konstatáltam, hogy egy ilyen világcég milyen inkorrekt tud lenni. Remélem, hogy a jövőben változik a cég hozzáállása, s jóval több figyelmet fognak fordítani a hibáik feltárására, melyet a működésük során követnek el. Köszönöm, ha elolvastad ezt a véleményt! Jobb vásárlási tapasztalatért, válassz más szolgáltatót!
Telekom.hu (1 éve)
Kedves Levente! A kellemetlenségért és az elhúzódó ügyintézésért ez úton is elnézésedet kérjük. Amennyiben az előleg összege továbbra sem érezne meg hozzád, kérjük, vedd fel a kapcsolatot online ügyfélszolgáltunkkal a honlapunkon elérhető chat-en, ahol kollégáink utána tudnak nézni, hogy hol tart a visszautalási folyamat és szükség esetén intézkednek a sürgetése felől is: https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/chat_segitseg
^Dániel