Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Futárszolgálat Pick Pack átvételi pont |
Fizetési módok: | Készpénz Átutalás Bankkártya |
Rendelési módok: | Webshop |
Írjon véleményt a(z) Sweetlandshop boltról! Szerintem ez a bolt...
Lassan kaptam meg a terméket, és sérülten érkezett!
Visszaigazolták hogy megkapták a rendelésemet, július 14. - én, de azóta sem szállították ki a terméket, semmilyen információt nem kaptam!
Első egyben utolsó rendelésünk ebből a webshopból.
Az előnye az lett volna, hogy a honlapján azt írja, hogy a készleten lévő termékeket 24 órán belül átadják a futárszolgálatnak. Ez nem történt meg, a csomag 11 nap múlva jött meg, így előnye nincs.
Annak ellenére, hogy a honlapon azt írják 24 órán belül a futárnak átadják a csomagot, több, mint egy hét után adták át. Állítólag pont nem volt készleten, amit rendeltem, bár ezt a webshopban nem jelezték, erről tájékoztató emailt nem küldtek, sőt ... Tovább »semmi visszaigazolást nem küldtek, csak egy automatikus email jött, amiben azt írják, hogy ez nem számít szerződésnek. Kifizettem előre a csomagot, de ha nem fizettem volna ki, akkor is a minimum, hogy egy emailt küldenek, amiben valóban visszaigazolják a rendelést és megírják, hogy késni fog a csomag.
A honlapon lévő telefonszám nem működik, már nem él, de cserélik le. A honlap kapcsolat menüpontján keresztül írt emaileket állítólag nem kapják meg. Végül, keresgélés után, talált e-mail címük volt az egyetlen, ahol válaszoltak, így derült ki, hogy nincs raktáron az egyik termék. A termék beérkezését követően sem adták fel napokig a csomagot. Megbízhatatlan, link hely, senkinek sem ajánlom.
A megrendelés után nem kaptam emailt amíg fel nem vettem a kapcsolatot velük! Majdnem 2 hetet vártam a csomagra, ez azért elek sok!
Előnye az, hogy miután kérdezősködtem emailben a csomagomról a hölgy válaszolt, így nem voltam teljesen kétségbe esve miután előre kifizettem a csomagom!
Jo
Jo
Nincs
2024. 07. 05- i rendelést a mai napig nem kaptam meg. A bolt nem mondta le a rendelést, telefonon elérhetetlenek, ezért ma sms-ben reklamáltam.
Válasz még nem érkezett.
Nagyjából három hete rendeltem online a bolttól. Mai napig nem jött meg a csomag. Kaptam visszaigazoló emailt is, hogy felvették a rendelésemet. Egy adott időpontra kellett volna a csomag, ezért is rendeltem meg a termékeket előtte egy másfél héttel, hogy biztosan megjöjjön. A honlapon azt írták, hogy a kiszállítás 3-5 munkanap. A rendelés utáni hatodik vagy a hetedik munkanapon fel akar... Tovább »tam hívni őket, hogy érdeklődjek a csomag iránt, hogy esetleg elveszett e a sok email, vagy a termékekből kifogytak e. (Amikor én rendeltem mindegyik volt raktáron) Ilyenkor már rájöttem, hogy nem fog megjönni a termék addigra amikorra én szerettem volna, utána meg nem tudtam volna átvenni. Ezért is kerestem őket, hogy vissza mondjam a rendelésemet és majd akkor megrendelném újra ha majd át tudom venni. Azonban a telefont nem vették fel. Mindig kinyomtak. Ezután kaptam egy emailt, hogy értékelem őket mivel "a közelmúltban csomagot vett át". Ekkor nem foglalkoztam az emaillel hiszen nem volt mit ertekelnem azonban a harmadik ilyen felhívás után, hiszen ragaszkodnak hozzá, ezért értékelem a boltot. Röviden és tömören: nem jött meg a csomagom majdnem három hét után sem. A csomagra természetesen ebből az okból kifolyólag már nem tartok igényt.
Nem jött meg a csomagom illetve amikor telefonon érdeklődtem iránta többször is kinyomtak.
Kesik, 2 hete
Még nem érintkeztem az ügyfélszolgálattal.
Ha megkapom az árút, megtudom.
Csúszik a szállítás.
Nincs
Nincs
Csak hátrány van!