Sportisimo.hu

Sportisimo.hu
Cégnév
SPORTISIMO s.r.o.
Alapítás éve:
1999
2.5
9
2
0
2
18
Weboldalon elérhető szolgáltatások
Termékátvételi módok: Személyes átvétel
Futárszolgálat
Posta
Fizetési módok: Készpénz
Átutalás
Bankkártya
Rendelési módok: Webshop
Vélemények

Írjon véleményt a(z) Sportisimo.hu boltról!

1
         
2
3
4

A vélemény elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy megadott e-mail címét az Online Comparison Shopping Kft. (H-1074 Budapest, Rákóczi út 70-72; Árukereső.hu) adatkezelőként kezelje. Az adatkezelésről további tájékoztatások itt érhetőek el.

Vélemény elküldése
VÉLEMÉNYEK ÉRTÉKELÉS SZERINT
Értékelés
 
%
29.0 %
6.5 %
0.0 %
6.5 %
58.1 %
Összes vélemény
Vásárlói vélemény

gyorsan, pontosan és az érkezett, amit kértem
vissza kellett küldenem (túl gyenge szerkezet a típus) és nem 14 nap múlva, hanem amint megérkezett a raktárukba a visszáru, azonnal utalták vissza a vételárat

 

Sportisimo.hu (1 hete)

Kedves Péter! Köszönjük pozitív értékelését.

Vásárlói vélemény

A 18 napja rendelt és kifizetett, raktáron lévő áru a mai napig nem ért ide. A listából kiválasztott budapesti packeta cím helyett Gyulán kötött ki. A telefonos ügyfélszolgálat “nem tud mit csinálni”, ez hangzott így el.

 
Vásárlói vélemény

Nem a megrendelt színű terméket szállították ki és azt is roncsolt állapotban. A csomagolás félig nyitva volt, azon sem lepődtem volna meg ha hiányzott volna valamelyik alkatrész mire ideér...

 

Sportisimo.hu (2 hónapja)

Kedves Dávid! Elnézését kérjük a kellemetlenségért. Nagyon sajnáljuk, hogy a csomag szállítás közben megsérült. Ebben az esetben Önnek van joga visszautasítani a csomagot és kárbejelentést tenni az adott futárszolgálatnál. Az űrlap a futárnál van, azonnal megoldható lett volna. A második lehetőség pedig az, hogy az ügyfélszolgálatunkhoz fordul segítségért, biztosan örömmel segítettek volna. Több információt ezen a linken talál https://www.sportisimo.hu/termekcsere-visszakuldes-es-reklamacio/serult-kuldemeny/
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az ügy tisztázása érdekében.

Vásárlói vélemény

Bevallom őszintén kicsit félve bontottam ki a csomagot, mert az elolvasott visszajelzések ellenére mégiscsak tőlük rendeltem. Bárhol néztem náluk volt a skechers - uno cipő a legolcsóbb, akció keretein belül. Így nekem megért egy kockázatot. Hétfőn megrendeltem gls utánvétellel, csütörtökön már hozta is a futár. A cipő doboza picit koszos volt, meg a full fehér cipő is poros volt egy kic

 

Sportisimo.hu (2 hónapja)

Kedves Márk! Köszönjük pozitív értékelését, visszajelzését tovább adjuk a raktárnak bevizsgálásra.

Vásárlói vélemény

A webshopban rendeltem egy bakancsot, aminek a mérete nem lett jó. Cserét kértem, mert a termék tetszett és szükségem volt rá. Saját pénzen visszaküldtem a bakancsot, de úgy voltam vele, hogy ennyi még belefér, ha a végén megkapom a kiszemelt árut.
A visszaküldés ideje alatt végig elérhető volt a csere méret. Jeleztem előre, hogy szükségem van rá. Kitöltöttem a cserekérelemhez a nyomta

 

Sportisimo.hu (4 hónapja)

Kedves Gábor! Sajnos a csereterméket nem tudjuk "félre tenni". Ön a terméket januárban küldte vissza, a karácsonyi időszak után, Ebben az évben sajnos betegség miatt 2 héttel elhúzódott a csomagok feldolgozása, Ezért a "technikai" problémáért elnézést kérünk Öntől. A pénzvisszatérítés feldolgozására az EU szerint 14 napunk van, amit az emailben fel kell tüntetnünk, így informáljuk az ügyfeleket. Az ÁSZF-ben pedig fel van tüntetve, hogy az első csere ingyenes, tehát a részünkről nem volt semmi rossz szándék a kérése mögött. Köszönjük hozzászólását és elnézést kérünk a kellemetlenségért.

Vásárlói vélemény

Rendelés leadását követően néztem meg az itteni értékeléseket, és meg is kezdtem az aggódást, de a cipő, amit rendeltem, épen és egészségesen megérkezett, a méret is stimmel, úgyhogy ennyi alapján én nem tudok rosszat mondani a webshopról, ráadásul az a színkompozíció, amit szerettem volna, már csak náluk volt elérhető.

 

Sportisimo.hu (4 hónapja)

Tisztelt Vásárló! Köszönjük pozitív hozzászólását és értékelését.

Vásárlói vélemény

Rendeltem 2023. 11. 15-én két darab pulóvert és 3 pár zoknit. Megérkezett 11. 23-án.
Pulóvereket XL-es kértem! Egyik pulóver XXL-es. Így nagy rám. Nem nagy pénz(7290Ft).
Küldjem, ami min. 2000Ft. Megint várok 8 napot + postát 2300Ft. (11590) Ott tartok drágább , mint a másik pulóver ára, ami 11390Ft volt.
Nem Küldöm vissza. Főleg Karácsony előtt. Tanuló pénzem volt. Munkásnak jó le

 

Sportisimo.hu (4 hónapja)

Kedves Imre! Az ÁSZF-ben adott, hogy a visszaküldés költségeit a vásárló téríti. 9.9 Ha a vásárló eláll az adásvételi szerződéstől, a vásárlót terhelik az Áru Eladóhoz történő visszaküldésének költségei, még abban az esetben is, ha az Áru jellegéből kifolyólag nem küldhető vissza a szokásos postai úton; Viszont Ön briliánsan megoldotta a helyzetet :) Köszönjük a hozzászólást.

Vásárlói vélemény

Webshopban rendeltem egy 4 személyes sátrat. A csomag megérkezése után csak 4 nap múlva tudtam felállítani. Mikor összeállítottam a sátrat észrevettem hogy a hálótér ki van vágva. Termék cserére nem volt lehetőség, mert az kézhezvételtől 2 napig érvényes. Elküldtem reklamációra, és mikor visszaérkezett ez volt leírva “ Összeszerelés és alapos átvizsgálás után az észlelt hibát nem találtu

 

Sportisimo.hu (4 hónapja)

Kedves Krisztián! Elnézést kérünk a kellemetlenségért. Ön a terméket sajnos úgyn. hibásan kapta, tehát defectes volt. Ebben az esetben a hibát 3 napon belül kell jelezni, ha nem jelzi a terméket reklamációra lehet visszaküldeni. A reklamáció elbírálására 30 nap van megadva az EU szerint. Sajnos a reklamáció elbírálására már nincs befolyásunk. Köszönjük, hogy értékelte webáruházunkat.

Vásárlói vélemény

Rendeltem egy uszonadragot ami jo áron volt másnap irtak egy e-mailt hogy nem küldik inkább el mert nincs jo állapotban, így törölték a megrendelést. Az egyetlen hely volt ahol meg ezt a modellt meg tudtam volna venni. Eleg gaz h nem tudjak teljesíteni amit ígérnek.

 

Sportisimo.hu (1 éve)

Kedves Tamás! Elnézést kérünk a kellemetlenségért, de sajnos mindig vannak és lesznek utolsó darabok a termékből, és lesznek sajnos ebből kifolyólag elégedetlen vásárlóink is. Sajnos, az utolsó darabos termékeknél nem tudjuk garantálni, hogy a termék az átfutási ideje miatt nem került még le a weboldalunkról, amit az Ön esetében is a feldolgozást követően egyből megtettünk. Ilyen esetben a vásárlónak még van lehetősége más terméket választani a webáruházból vagy foglalást leadni az üzleteinkben. Köszönjük, hogy értékelte webáruházunkat.

Vásárlói vélemény

Cipöt rendeltem. 1 hét elteltével jelezték, hogy nem tudják kézbesiteni, mivel nincs készleten. Ugyanakkor 6 üzletükben továbbra is foglalható/átvehetö, magasabb áron: tehát van készleten. Értem én, hogy a webáruházi és az üzletekben található termékek nem egy készletnek minösülnek, de egy kevéssel több rugalmasságot és megoldékonyságot vártam attól a cégtöl, aki napokat ülve a pénzeden

 

Sportisimo.hu (1 éve)

Kedves Martin! Elnézést kérünk a kellemetlenségért. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az ügy tisztázására. Köszönjük.