Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Személyes átvétel Futárszolgálat Posta |
Fizetési módok: | Készpénz Átutalás Bankkártya |
Rendelési módok: | Webshop |
Írjon véleményt a(z) Sportisimo.hu boltról! Szerintem ez a bolt...
Bevallom őszintén kicsit félve bontottam ki a csomagot, mert az elolvasott visszajelzések ellenére mégiscsak tőlük rendeltem. Bárhol néztem náluk volt a skechers - uno cipő a legolcsóbb, akció keretein belül. Így nekem megért egy kockázatot. Hétfőn megrendeltem gls utánvétellel, csütörtökön már hozta is a futár. A cipő doboza picit koszos volt, meg a full fehér cipő is poros volt egy kic... Tovább »sit, de ez kit érdekel? Kimegyek benne az utcára az első nap és már olyan. Ezt leszámítva én mindent rendben találtam náluk. Bár előreutalással soha nem rendelnék tőlük a sok negatív visszajelzés miatt.
A webshopban rendeltem egy bakancsot, aminek a mérete nem lett jó. Cserét kértem, mert a termék tetszett és szükségem volt rá. Saját pénzen visszaküldtem a bakancsot, de úgy voltam vele, hogy ennyi még belefér, ha a végén megkapom a kiszemelt árut.
A visszaküldés ideje alatt végig elérhető volt a csere méret. Jeleztem előre, hogy szükségem van rá. Kitöltöttem a cserekérelemhez a nyomta... Tovább »tványt, csatoltam a visszáruhoz, plusz elküldtem online is -mert ez a policy a cégnél-. Figyeltem a GLS csomagküldőt, nagyjából a hozzájuk visszaérkezés után két héttel méltóztattak válaszolni, hogy sajnos időközben elfogyott a méret amire cserélni szerettem volna. Érdekes módon pont az általam választott méret fogyott el.
Ezt követően nem volt mit tenni, visszakértem a vételárat. Amikor a visszatérítésről megérkezett az e-mail (amelyben arról tájékoztattak, hogy akár újabb 14 napig is ücsöröghetnek a pénzemen) , kíváncsiságból megnéztem a webshopot, és láss csodát, ismét elérhetővé vált a csere méret a shopban. Elképesztő csoda! NAHÁT!
Tehát az történt, hogy nem szerették volna bevállalni az újbóli postázás költségét, mindeközben én vesztettem nagyjából 3000Ft-ot a visszaküldésen. Ez egy 3000ft-os cipőpróba volt, egyben az első és az utolsó.
Ez az shop gagyi, simlis, az ügyfélszolgálat lassú, direkt húzzák az időt, trükköznek, kamuznak...
Sajnálom, hogy nem találtam meg korábban ezt az értékelő oldalt. Segített volna megelőzni, hogy anyagi kárt okozzanak nekem. Senkinek nem ajánlom!
Sportisimo.hu (1 hónapja)
Kedves Gábor! Sajnos a csereterméket nem tudjuk "félre tenni". Ön a terméket januárban küldte vissza, a karácsonyi időszak után, Ebben az évben sajnos betegség miatt 2 héttel elhúzódott a csomagok feldolgozása, Ezért a "technikai" problémáért elnézést kérünk Öntől. A pénzvisszatérítés feldolgozására az EU szerint 14 napunk van, amit az emailben fel kell tüntetnünk, így informáljuk az ügyfeleket. Az ÁSZF-ben pedig fel van tüntetve, hogy az első csere ingyenes, tehát a részünkről nem volt semmi rossz szándék a kérése mögött. Köszönjük hozzászólását és elnézést kérünk a kellemetlenségért.
Rendelés leadását követően néztem meg az itteni értékeléseket, és meg is kezdtem az aggódást, de a cipő, amit rendeltem, épen és egészségesen megérkezett, a méret is stimmel, úgyhogy ennyi alapján én nem tudok rosszat mondani a webshopról, ráadásul az a színkompozíció, amit szerettem volna, már csak náluk volt elérhető.
Sportisimo.hu (1 hónapja)
Tisztelt Vásárló! Köszönjük pozitív hozzászólását és értékelését.
Rendeltem 2023. 11. 15-én két darab pulóvert és 3 pár zoknit. Megérkezett 11. 23-án.
Pulóvereket XL-es kértem! Egyik pulóver XXL-es. Így nagy rám. Nem nagy pénz(7290Ft).
Küldjem, ami min. 2000Ft. Megint várok 8 napot + postát 2300Ft. (11590) Ott tartok drágább , mint a másik pulóver ára, ami 11390Ft volt.
Nem Küldöm vissza. Főleg Karácsony előtt. Tanuló pénzem volt. Munkásnak jó le... Tovább »sz.
Sportisimo.hu (1 hónapja)
Kedves Imre! Az ÁSZF-ben adott, hogy a visszaküldés költségeit a vásárló téríti. 9.9 Ha a vásárló eláll az adásvételi szerződéstől, a vásárlót terhelik az Áru Eladóhoz történő visszaküldésének költségei, még abban az esetben is, ha az Áru jellegéből kifolyólag nem küldhető vissza a szokásos postai úton; Viszont Ön briliánsan megoldotta a helyzetet :) Köszönjük a hozzászólást.
Webshopban rendeltem egy 4 személyes sátrat. A csomag megérkezése után csak 4 nap múlva tudtam felállítani. Mikor összeállítottam a sátrat észrevettem hogy a hálótér ki van vágva. Termék cserére nem volt lehetőség, mert az kézhezvételtől 2 napig érvényes. Elküldtem reklamációra, és mikor visszaérkezett ez volt leírva “ Összeszerelés és alapos átvizsgálás után az észlelt hibát nem találtu... Tovább »k. ” Hát nem tudom ki vizsgálta de hogy ezt a vágást ne venné észre valaki, kész vicc… Persze így húzzák be egyes helyeken az embereket. Hogy soha többet nem veszek innen semmit, az is biztos!
Sportisimo.hu (1 hónapja)
Kedves Krisztián! Elnézést kérünk a kellemetlenségért. Ön a terméket sajnos úgyn. hibásan kapta, tehát defectes volt. Ebben az esetben a hibát 3 napon belül kell jelezni, ha nem jelzi a terméket reklamációra lehet visszaküldeni. A reklamáció elbírálására 30 nap van megadva az EU szerint. Sajnos a reklamáció elbírálására már nincs befolyásunk. Köszönjük, hogy értékelte webáruházunkat.
Rendeltem egy uszonadragot ami jo áron volt másnap irtak egy e-mailt hogy nem küldik inkább el mert nincs jo állapotban, így törölték a megrendelést. Az egyetlen hely volt ahol meg ezt a modellt meg tudtam volna venni. Eleg gaz h nem tudjak teljesíteni amit ígérnek.
Sportisimo.hu (8 hónapja)
Kedves Tamás! Elnézést kérünk a kellemetlenségért, de sajnos mindig vannak és lesznek utolsó darabok a termékből, és lesznek sajnos ebből kifolyólag elégedetlen vásárlóink is. Sajnos, az utolsó darabos termékeknél nem tudjuk garantálni, hogy a termék az átfutási ideje miatt nem került még le a weboldalunkról, amit az Ön esetében is a feldolgozást követően egyből megtettünk. Ilyen esetben a vásárlónak még van lehetősége más terméket választani a webáruházból vagy foglalást leadni az üzleteinkben. Köszönjük, hogy értékelte webáruházunkat.
Cipöt rendeltem. 1 hét elteltével jelezték, hogy nem tudják kézbesiteni, mivel nincs készleten. Ugyanakkor 6 üzletükben továbbra is foglalható/átvehetö, magasabb áron: tehát van készleten. Értem én, hogy a webáruházi és az üzletekben található termékek nem egy készletnek minösülnek, de egy kevéssel több rugalmasságot és megoldékonyságot vártam attól a cégtöl, aki napokat ülve a pénzeden ... Tovább »jelzi, hogy “bocs, elfogyott”. Nem beszélve, hogy korábban jó tapasztalatom volt a sportisimoval. Most még csak azt sem ajánlották fel, hogy az eredeti rendelési áron átvehetem valamelyik üzletükben. Szeretném késöbb pozitivan korrigálni ezt a bejegyzést, amint a cég is pozitivan kezdeményez egy kölcsönösen kedvezö megoldást.
Sportisimo.hu (10 hónapja)
Kedves Martin! Elnézést kérünk a kellemetlenségért. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az ügy tisztázására. Köszönjük.
Melegítőnadrágot rendeltem tőlük és egy alaktalan szemetet kaptamHárom napon belül visszaküldtem a nyiregyházai üzltetbe, de nem cserélték ki, mert szerintük ki lett mosva! Tróger banda, nem ajánlom senkinek!
Sportisimo.hu (10 hónapja)
Kedves Balázs! Elnézést kérünk a kellemetlenségért. Sajnos, a megrendelését nem találtuk, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az ügy tisztázására. Köszönjük.
Rendeltem 2023. 01 11-én egy cipőt a sportisimo. hu webshopból. A szállítócég nyomonkövetésében a mai napig az írja a csomagról, hogy a rendszerbe bekerültek az adatok. De semmi tőbb ennél. A mai napon (2023. 01. 16. ) érkezett a webshoptól egy e-mail miszerint én nem vettem át a rendelést és az visszakerült a raktárukba. Írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy adjanak tájékoztatást, de csak a... Tovább » sablon válasz érkezett, mit sem törődve a vásárló igényeivel!
Személy szerint nem ajánlom a webshopot!
Sportisimo.hu (1 éve)
Üdvözlöm! Elnézést kérünk a kellemetlenségért. Sajnos, a megrendelését nem találtuk, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az ügy tisztázására. Köszönjük.
Nike cipo. Nem cserélték ki a terméket mert egyszer felprobaltam a cipot, nem volt koszos. Soha többet nem rendelek innen
Sportisimo.hu (1 éve)
Üdvözlöm! Elnézést kérünk a kellemetlenségért. Sajnos, a megrendelését nem találtuk, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az ügy tisztázására. Köszönjük.