smartbutor.hu

Elit Store Kft.
Alapítás éve:
2019
Cím:
2740 Abony, 2740 Abony, Szilágyi Erzsébet utca 1. (Nem átvételi pont)
1.5
1
0
0
0
14
Bemutatkozás
Modernkori online bútorbolt, ahol a kiváló minőség mellé a legjobb árok társulnak. Országos házhozszállítás és visszavásárlási garancia!
smartbutor.hu
info@smartbutor.hu
Weboldalon elérhető szolgáltatások
Termékátvételi módok: Futárszolgálat
Fizetési módok: Készpénz
Átutalás
Rendelési módok: Webshop
Vélemények

Írjon véleményt a(z) smartbutor.hu boltról!

1
         
2
3
4

A vélemény elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy megadott e-mail címét az Online Comparison Shopping Kft. (H-1074 Budapest, Rákóczi út 70-72; Árukereső.hu) adatkezelőként kezelje. Az adatkezelésről további tájékoztatások itt érhetőek el.

Vélemény elküldése
VÉLEMÉNYEK ÉRTÉKELÉS SZERINT
Értékelés
 
%
6.7 %
0.0 %
0.0 %
0.0 %
93.3 %
Összes vélemény
Vásárlói vélemény

5 hónappal a rendelés leadása után kiszállítottak egy hibás bútort, amely jelzése után még semmi nem történt, egyelőre a kákán is csomót keresnek. Keresem sorstársaim, lépjünk fel együtt a bolt ellen, mi megtesszük a fogyasztóvédelem felé a bejelentést, amennyiben igény mutatkozik, kiírok egy e-mail címet ahol felvehetjük a károsultakkal együtt a kapcsolatot, a tömeges feljelentés mindig

 

smartbutor.hu (1 hónapja)

Kedves Tünde!
A ügyintézés emailben történik, hamarosan felveszik a kapcsolatot Önnel a kollégák. Nincsen szükség semmilyen károsultak keresésére. Bízom benne, hogy hamarosan megoldódik a probléma, és elégedett vásárlóink közt köszönthetjük. További szép napot kívánok!

Vásárlói vélemény

Rendeltem egy kanapét február közepén, ígéretük szerint április 15-én szállítják. Írtam nekik április végén, még azon a héten lehet, hogy érkezik. Eltelt egy hónap, semmi jelzés nem jött, írtam nekik újra, nem válaszolnak két napja. Sajnos nem olvastam el az értékeléseket, ahogy látom mindenki így jár...
Ma írtam nekik, hogy lemondom a rendelést, remélem azt megkapják, mert át nem vesz

 

smartbutor.hu (1 hónapja)

Kedves Vásárlónk!
Sajnos így ismeretlenül nem tudom beazonosítani és utána nézni rendelésének. Kérem keresse ügyfél-szolgálatunkat, készségesen állunk rendelkezésére.
További szép napot kívánok!

Vásárlói vélemény

4 hónap után leszállítottak egy hibás terméket, és hetek óta nem reagálnak arra se, hogy ezt többször jeleztem.

 

smartbutor.hu (1 hónapja)

Kedves Dávid!
Köszönöm, hogy jelezte, hogy probléma van a termékkel. Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot újra, mert nem kaptunk Öntől semmilyen emailt, a probléma jelentéséről.
Várjuk az emailt!
További szép napot kívánok!

Vásárlói vélemény

41943-873522 rendelésszám.
2023 DECEMBERÉBEN LEADOTT komód rendelést, a mai napig nem tudták szállítani.
Minek működtet valaki egy webáruházat, ha egy rendelés teljesítése ilyen komoly kihívásokat jelent?
Mint olvasom, nem csak nálam fordult ez elő.
Soha többet ettől a társaságtól.

 

smartbutor.hu (3 hónapja)

Kedves Vásárlónk!
Elnézést kérünk a kellemetlenségért. Sajnálatos mód, újra alapanyaghiányok vannak gyártóinknál, több esetben. Bízunk benne hamarosan rendeződnek az ilyesfajta problémák.
Ajánlom raktár készleten lévő termékeinket, azokat mihamarabb tudjuk szállítani. További szép napot kívánok!

Vásárlói vélemény

2023. 12. 01. rendeltem egy komodot. Sajnos a mai napig nem érkezett meg. Telefonos megkeresésemre mindig azt a választ kaptam, hogy most érkezik meg a termék és a jövőhéten szállítjuk. Kérdésem hogy mikor jön el az a jövőhét? Hát ezek után soha többé Smartbutor.

 

smartbutor.hu (4 hónapja)

Kedves Erika!
Sajnos így nem tudom beazonosítani és utána nézni rendelésének. Kérem keresse ügyfél-szolgálatunkat, készségesen állunk rendelkezésére.
További szép napot kívánok!

Vásárlói vélemény

Novemberben rendeltem egy tükröt, felhívtak pár nap múlva hogy csak februárban érkezik... Nem volt sürgős, úgyhogy leokéztem. Február 2-án hívtam őket, azt mondták 1-1, 5 hét és megkapom. Eltelt 2 hét, nem kaptam se emailt, a telefont pedig nem veszik fel. Sajnos csak most láttam a véleményeket, ha tudom, nem is rendelek tőlük. Szerencsére utánvéttel rendeltem, nem tudtak lehúzni.

 

smartbutor.hu (4 hónapja)

Kedves Vásárlónk!
A termék valóban határidős volt a gyártónál, előrendelést vettünk fel rá. Nagy öröm számunkra, hogy a termék újra elérhető, és hamarosan érkezik hozzánk. Szállítással kapcsolatban keresni fogjuk.
Köszönjük türelmét.További szép napot kívánunk!

Vásárlói vélemény

Nagyon elégedett vagyok! A rendelést követően kaptam e- mailt és telefonon is tajékoztattak mikorra várható a komód. Nem volt jó nekem a szállítási időpont de készségesen segítettek ebben is.

 

smartbutor.hu (4 hónapja)

Kedves Zsófia!
Köszönjük értékelését, örülünk, hogy elégedett szolgáltatásunkkal. Várjuk vissza Szeretettel!
További szép napot kívánunk!

Vásárlói vélemény

Egy írósztalt és egy széket rendeltem hozzá december 3-án. Rendelés után 1-2 nappal felhívtak, hogy kb 1 hét múlva tudják szállítani. Jó, rendben. Eltelt az 1 hét, semmi. Írtam emailt, érdeklődtem, mikor. Semmi válasz azóta sem. Majd karácsony hetén hívtak hétfőn, hogy kedden hozzák. Mondtam, sajnos nem jó az időpont, de más napot nem kérhettem. Kértem, hogy akkor kedden szállítsák az an

 

smartbutor.hu (5 hónapja)

Kedves Ági!
Elnézést kérünk a kellemetlenségért. Valóban ingyen szállítunk kapuig, és a bepakolás egy plusz szolgáltatás ami 6900ft-ba kerül. Bízom benne, hogy a rendelt termékekkel, legalább elégedett. Használják egészséggel! További szép napot kívánunk!

Vásárlói vélemény

Januári rendelésem még májusban sem sikerült teljesíteni! Az ügyfélszolgálaton ígéret hegyek amik sosem teljesülnek! A megrendelés után telefonon jelzik hogy 6-8 hét lehet a szállítás ami inkább fél év is lehet, vagy inkább soha! Senkinek nem ajánlom!

 

smartbutor.hu (1 éve)

Kedves Janacska!
Elnézést kérünk a kellemetlenségek miatt, ahogy többszöri telefonos egyeztetést követően, tájékoztattuk, sajnos alapanyaghiány van gyártónknál. Emailben alternatív termék választási lehetőségét is felajánlottunk Önnek. Bízunk benne, hogy hamarosan szállítja felénk a gyártó az Ön által rendelt terméket. Addig is szíves türelmét kérem. További szép napot kívánunk!

Vásárlói vélemény

2023. 01. 29-én rendeltem egy komodot a mai napig nem érkezett meg. Telefonos megkeresésre nem tudtak érdembe való felvilágositást adni. E-mailra nem válaszolnak. Senkinek nem ajánlom!

 

smartbutor.hu (1 éve)

Kedves Maresz!
Elnézést kérünk, ha bármilyen kellemetlenséget okoztunk, sajnos így nem tudom beazonosítani.
Kérem keresse ügyél-szolgálatunkat, készségesen állunk rendelkezésére.
További szép napot kívánok!