Skyphone - mobiltelefon kiegészítők webáruháza

Skyphone - mobiltelefon kiegészítők webáruháza
Cégnév
Skyphone Kft.
Alapítás éve:
2000
Cím:
1064 Budapest, Izabella utca 89 1.a (Nem átvételi pont)
Tel.:
06709842931
3.5
30
1
2
1
18
Bemutatkozás
Az oldalon kiskerárak láthatóak,
viszonteladóinknak kedvezményt biztosítunk!
Weboldalon elérhető szolgáltatások
Termékátvételi módok: Futárszolgálat
Posta
Fizetési módok: Készpénz
Átutalás
Bankkártya
Rendelési módok: Webshop
Vélemények

Írjon véleményt a(z) Skyphone - mobiltelefon kiegészítők webáruháza boltról!

1
         
2
3
4

A vélemény elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy megadott e-mail címét az Online Comparison Shopping Kft. (H-1074 Budapest, Rákóczi út 70-72; Árukereső.hu) adatkezelőként kezelje. Az adatkezelésről további tájékoztatások itt érhetőek el.

Vélemény elküldése
VÉLEMÉNYEK ÉRTÉKELÉS SZERINT
Értékelés
 
%
57.7 %
1.9 %
3.8 %
1.9 %
34.6 %
Összes vélemény

Most rendeltem először a Skyphone-tól (telefontokot és kijelzővédő fóliát). A rendelés egyszerű volt, simple-n keresztül fizettem és csomagautomatát jelöltem meg átvételre. Hétvégén rendeltem, következő kedden délelőtt már jött a postától SMS, hogy átvehető. Nekem jó az első tapasztalatom velük, gyorsak és a termék is megfelelő. Köszönöm.

 

A sok negatív komment miatt, először nem mertem rendelni tőlük.
Aztán úgy voltam vele megpróbálom, hisz az ő áruk volt a legjobb!
Hétfőn rendeltem reggel 10 órakor, kedden reggel hívott a futár, hogy hozta a csomagot.
Átvettem és azt kaptam, amit ígértek, 1 bontatlan dobozos, új, Iphone-t. Amely aktiváció után már működött is. És felhívtam az Applet és azt mondták kedd óta él a gar

 

A leges legjobb webshop! 2 szer is rendeltem egymásután, lcd kijelzőt és üveget, mind2szer alaposan bebugyolálva bubis fóliába valamint dobozba az áru védelme érdekében. Le a kalappal sőt elfelejtettem rendeléskor a kedvezmény kuponomat beváltani és utólag levonták nekem! ! A legnagyobb itt a választék és az árak is alacsonyak. Innen fogok venni mindent köszönöm : )

 

Ma rendeltem egy Iphone 6s plus telefont! Aktiválni se lehet! Remélem holnap kihoznak egy másikat, mert ha nem, akkor irány a rendőrség. A telefon az IMEI alapján is zárolva van, ami valószínű valami külföldi dobbantott olcsó cucc lehetett. Nem vagyok kicsit se mérges most. Elment 3 órám és nem tudom használni. Aktiválni nem lehet sehogy.

 

Skyphone - mobiltelefon kiegészítők webáruháza (1 hónapja)

Kedves Imre, a készülék új. Apple garanciális. Aktiválható. Leírtam Önnek, hogyan kell aktiválni. A készülék szoftverét frissíteni kell. Mivel Önnek nem sikerült, felajánlottuk, hogy elvégezzük Ön helyett. Kérem küldje vissza a készüléket, ahogyan azt már kétszer is megírtam Önnek emailben. Törvényben meghatározott 14 napos elállási joggal is csak akkor élhet, ha visszaküldi a telefont részünkre. Köszönöm!

A megvásárolt termék sérülten érkezett. A panaszra az volt a válasz, hogy a szállítási sérülésre nem tudnak garanciát vállalni.
Mondanom sem kell, hogy nem volt megfelelő a csomagolás...
Nálam tiltólistás...

 

Többször volt szerencsém hozzájuk, szinte mindig problémás, utángyártott (ám gyárinak feltüntetett) , hibás alkatrész jön tőlük. A hibás termékek garanciáztatása problémás (ez olvasva a többi értékelést egy visszatérő probléma náluk) , rugalmatlanok, az alkalmazottak pökhendik, kioktatóak. Telefonon majdnem lehetetlen elérni őket, visszahívni nem képesek. Telefont is rendeltem tőlük, a g

 

Akkor jöjjön az én rövid összefoglalóm.
2018. Május. 07. -én rendeltem egy Iphone 6 plus telefont. 2-3 nap múlva meg is jött a termék. (Egy szerdai napon érkezett meg a termék) Minden rendben volt péntekig. 2 napi használat után a termék beadta a kulcsot. Ki be kapcsolt az iphone nem töltött illetve már utolsó napján be sem kapcsolt. Mivel jött a hétvége így semmit nem tudtam tenni c

 

Skyphone - mobiltelefon kiegészítők webáruháza (4 hónapja)

Kedves Mercédesz, először is elnézést a kellemetlenségért. Ön egy gyárilag felújított Apple telefont vásárolt, amit mi az Apple gyártól szereztünk be, azzal a feltétellel, hogy van rá gyári garancia. Sajnos az Ön problémája minket is meglepett, ilyen még nem fordult elő. Egyáltalán nem akadékoskodtunk Önnel, mi is felvettük az Apple szervizzel a kapcsolatot. Többszöri telefonálgatás után, elismerték, hogy itt hiba történt az Apple által. Mivel a telefonnak garanciálisnak kellene lenni. Mi felajánlottuk Önnek, hogy küldje vissza a készüléket és visszavásároljuk Önnek, amit már teljesítettünk is Ön felé!! Az összeg már a bankszámlaszámán van! Azért nem ajánlottuk fel, hogy személyesen hozza el nekünk a készüléket, mivel nem Budapesten van a raktárunk, hanem Baján. Ez a weboldalon is fel van tüntetve. Sajnos a probléma valós volt, de korrigáltuk, nem károsítottuk meg Önt.

Többször rendeltem már tőlük. Volt hogy telefont, volt hogy kiegészítőket. Meg vagyok velük elégedve. Ha volt is garanciális problémám, azt korrekten rendezték és cserélték. Értelemszerűen pontosan le van írva hogy hová kell küldeni a terméket ha gond van , ezért nem értem azokat a hozzászlókat akik problémáznak a visszaküldés menetén.

 

Egy Apple Earpod-ot rendeltem tőlük. A mikrofon már az első napon nem működött, a baloldali füles pedig 3 hét után már nem szól. Ezek után megkérdőjelezem a termék eredetiségét. Persze nem gondolom, hogy egy Apple termék nem lehet hibás, de sok ilyen fülesem volt már és ezek a hibák egyszer sem jelentkeztek, pláne nem ennyi idő után.

Olvasva korábbi válaszaikat más vásárlók panaszair

 

Skyphone - mobiltelefon kiegészítők webáruháza (7 hónapja)

Kedves Balázs, sajnos elő tud fordulni, hogy egy termék meghibásodik. Ha mégis felvenné velünk a kapcsolatot, tudunk többféle megoldást ajánlani.
De számlával együtt személyesen is be tudja vinni az Almáriumba és kicserélik, ha nem szeretné visszaküldeni hozzánk a terméket.

Kedvező áron találtam a keresett termékeket. Kicsit aggódtam a a negatív jelzések miatt, de minden r4endben, és gyorsan megérkezett, ráadásul tökéletesen működik is. Köszönöm.

 
^