Bemutatkozás |
---|
Látogass el prémium üzleteinkbe is, Allee, Köki, Pólus, Győr Árkád |
Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Személyes átvétel Futárszolgálat |
Írjon véleményt a(z) sestore.hu boltról! Szerintem ez a bolt...
Elkövettem azt a hibát, hogy online, bankkártyával fizettem ki az előrendeléskor a terméket. A rendelés után kaptam egy e-mail-t, amiben tisztán látszott minden, a várható kézbesítési dátummal.
A dátumhoz közeledve ellenőrizni akartam a rendelés állapotát, de a honlapon ha bejelentkezek, még adatlapom sincs, nem látni semmit. Mivel gyakorlatilag már a sarki zöldségesnél is kapható vo... Tovább »lt raktárról, amit rendeltem, gondoltam dobok egy telefont vagy e-mail-t, hogy mégis hol tart a dolog. Második döbbenet: a honlapon kapcsolattartás alatt csak a 4 mintabolt telefonszáma található.
Felhívtam találomra egyet, ahol azt mondták, hogy a boltok más leányvállalat alá tartoznak, nincs rálátásuk a webshopos rendelésekre. Mondom csodás, akkor kit kell ezügyben keresni? Mély csend.
A következő boltban már kedvesebbek voltak, kérték, hogy írjak nekik e-mailt és továbbítják az illetékeseknek. Meg is jött a válasz... a bolttól, hogy ez nem rájuk tartozik, írjak az ***@***. hu-ra. Ez is megtörtént, válasz 4 napja nem jött. De most jön a lényeg:
Egyik reggel beállított a futár azzal, hogy utánvétes csomagot hozott. Természetesen nem vettem át, ő meg ingyen nem adta ide nyilván és megkért, hogy hívjam fel (kit? ) a webshopot, akik telefonáljanak a futárszolgálatnak, hogy átadható és ő szívesen visszajön délután vele.
Hosszú keresgélés után rátaláltam egy telefonszámra egy másik honlapon, ami a Bravotel cég elérhetősége(webshop üzemeltetője). Egy segítőkésznek tűnő hölgy (nem ügyfélszolgálatos) elment megtudakolni mit lehet tenni ezügyben, kiderült ki intézte a rendelést, de ő ma nincs bennt, csak holnap, fel fog engem hívni. Aha, persze.
Csodák csodájára másnap mégis megcsörrent a telefon. Felhívott aki ígérte és mai, külön kézbesítést ígért a termékekre. Még aznap délután 4-kor kaptam egy levelet, mely szerint még sem adták ma fel, mert a pénzügy nem találja a banki tranzakciómat. Elküldtem a bizonyítékot bankszámla kivonat formájában.
Megkeresés az elmúlt egy napban nem történt. Délutánig még várok, hátha, de ha nem jön, elállok a vásárlástól, a pénzemet pedig chargeback formájában fogom visszahívni a bankomon keresztül. Ha egy raktáron lévő terméket képtelenek 10km-re eljuttatni probléma nélkül, képzelem milyen lehet tőlük pénzt visszakérni.
Messziről kerüljétek el az sestore. hu -t!
Weben endeltem egy terméket, kiderült, hogy nincs készleten.
Rendeltem egy másik terméket, egy hét után kiderült, hogy az sincs készleten.
Rendeltem egy terméket másik boltban, másnapra megérkezet. Ennyi!
A webes felületen RAKTÁRON lévő készüléket nem tudják nekem biztosítani 3 napon belül!
Rendelés előtt kérdeztem az ügyintézőt, hogy mennyi idő alatt kaphatnám meg, 1-2 napra számítottam válaszként de nem tudott választ adni kérdésemre az ügyintéző csak akkor ha már meg is rendelem a telefont, és ezek után másodszori kérésemre voltak hajlandóak reagálni arra, hogy mikor kaphatom meg a k... Tovább »észüléket. A két kérdés nem 1 napon történt, tegnap és ma 1x1x.
A boltról annyit, hogy csak az online kommunikáció működik profi módon, ugyanis a bolt az e-mailekre nem reagál. A megrendelésemről kaptam vissza igazoló emailt, hogy két nap múlva hozza a futár a megrendelt telefont, de semmi.... Telefonáltam, ott azt a választ kaptam, hogy be kell szerezni a telefont, és a következő héten lesz. Vártam, megint online értekeztem ez ügyben, a reagálás az ... Tovább »volt, hogy utána érdeklődtek, és másnapra megkapom a telefont. Így is történt, csak annyi különbséggel, hogy én fehéret rendeltem, amit kaptam az meg fekete fehér... .. ezt leszámítva, más probléma nem volt.
Minden rendben zajlott! ☺️
Online ügyfélszolgálat azonnal válaszolt a kérdésemre. Szállítás gyorsan megtörtént.
Egy adott terméket kerestem, amit máshol nem találtam. A termék ára nagyon kedvezményes volt. Megbízható áruháznak gondoltam az internetes oldal használata során.
Nem volt ilyen.
Rendeltem, küldték.
Gyors.
Nincs .
Gyors, korrekt ügyintézés, gondos csomagolás.
Magyarországon itt árulnak Samsung fényképezőgépet. Az adott típust itt találtam meg. Gyors, korrekt.
Nem tapasztaltam.
A rendelésemet a bolt lemondta, arra hivatkozva, hogy "számítógépes hiba" miatt rossz ár volt feltüntetve. Az erről szóló emailjükben felajánlották az általam befizetett pénz visszautalását, de csak fele akkora összeget említettek. Miután megírtam nekik a bankszámlaadataimat, napokig nem jelentkeztek, ám végül sikeresen visszakaptam a teljes összeget.
Jó és gyors volt a kiszállitás
Allee Samsung Experience Store(hagyományos bolt) | |
---|---|
Cím: | 1117 Budapest, Október 23 utca 6-10. |
Telefon: | 06 1 599 9787 |
Képek a boltról: | ![]() |
Nyitvatartás | |
hétfő | 10:00 - 22:00 |
kedd | 10:00 - 22:00 |
szerda | 10:00 - 22:00 |
csütörtök | 10:00 - 22:00 |
péntek | 10:00 - 22:00 |
szombat | 10:00 - 22:00 |
vasárnap | Zárva |
Pólus Samsung Experience Store(hagyományos bolt) | |
---|---|
Cím: | 1152 Budapest, Szentmihályi út 131. |
Telefon: | 06 1 599 9787 |
Képek a boltról: | ![]() |
Nyitvatartás | |
hétfő | 09:30 - 21:00 |
kedd | 09:30 - 21:00 |
szerda | 09:30 - 21:00 |
csütörtök | 09:30 - 21:00 |
péntek | 09:30 - 21:00 |
szombat | 09:30 - 21:00 |
vasárnap | Zárva |
Europark Samsung Experience Store(hagyományos bolt) | |
---|---|
Cím: | 1191 Budapest, Üllői út 201. |
Telefon: | 06 1 599 9787 |
Képek a boltról: | ![]() |
Nyitvatartás | |
hétfő | 09:00 - 21:00 |
kedd | 09:00 - 21:00 |
szerda | 09:00 - 21:00 |
csütörtök | 09:00 - 21:00 |
péntek | 09:00 - 21:00 |
szombat | 09:00 - 21:00 |
vasárnap | Zárva |