Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Futárszolgálat Posta |
Fizetési módok: | Készpénz Átutalás Bankkártya |
Rendelési módok: | Webshop Telefon |
Írjon véleményt a(z) Miniwebshop boltról! Szerintem ez a bolt...
A július 2-án megrendelt árut a mai napig nem érkezett meg, holott 20 nap átfutási időt igértek.
Legalább a megrendeléskor írtak valamit
Amit aztán nem tartottak be
Minden megfelelt
Jó árak
Nem tapasztaltam
Egy edényszárítót és és egy impregnáló folyadékot rendeltem a gránit mosogatóhoz. A csomag sértetlen volt, tehát senki nem bontotta fel. Ennek ellenére az impregnáló nem volt benne. Persze telefont nem veszik fel, emailben vettem fel velük a kapcsolatot, eddig semmi válasz. Soha többet nem rendelek tőlük. Kíváncsi vagyok, hogy a kifizetett, és el nem küldött terméket hogyan kompenzálják... Tovább »
Nem tudok róla
Ügyfélszolgálat egy katasztrófa
Előzékenység!
Lassan eggy honapja rendelt fürdőbútorról még mindig semmi hìrem.....
Nincs előny
Segìtőkészség 0
15-20 munkanap szállítás valótlan! 28 napnál tartunk és talán a jövőhéten ide ér!
Jók s t
Jók a termékek de a kapcsolat tartás közepes ! Szinte elérhetetlenek ! Ha a rendelésben 3-5 nap szerepel szóljanak hogy ez 3 hét lesz legalább !
egész gyorsak
Rendeltem egy páraelszívót, amit 3-7 munkanapos szállítással ígértek küldeni. Eltelt 5 munkanap, szerették volna a csomagot kiszállítani 14: 00-18: 00 óra között, jeleztem, hogy meddig tudom átvenni a csomagot - közölték, hogy 18: 00 óra körül érnének csak oda (nem is értem akkor ezt a 4 órás időintervallumot) - így a szállítás elmaradt. Majd 7 munkanap eltelte után újabb időpontot kapok... Tovább » 9: 00-13: 00 óra közötti szállítással, mivel nem jelentkezett a futár 12: 00 óra körül keresni kezdem őket telefonon, sehogy sem értem el őket - a központi telefont az automata automatikusan 5 perc után bontja, a mobilszámról, amiről hívtak, pedig folyamatosan kinyomták. Majd 12: 05 perckor kapok egy e-mailt, hogy a termék készlethiányos, a mai napon nem tudják szállítani, csak 4 nap múlva. És a csavar csak ezután következett: a levél után telefonon is kerestek, ahol közlik, hogy a terméket már a gyártó nem szállítja nekik, így ajánlanának mást helyett - természetesen ezek után nem kellett tőlük más termék, kértem a pénzt visszafizetését (remélem azt meg fogom kapni).
Amire még kíváncsi lettem volna, hogy ha az 5. munkanapon mégis ráértem volna, akkor megkaptam volna a megrendelt terméket, vagy ugyan ezt akkor is eljátszották volna velem? !
,
,
,