Bemutatkozás |
---|
Kérjük hívja minden kérdésével telefonos ügyfélszolgálatunkat! Gyorsan tájékozódhat aktuális készletekről és elérhetőségekről |
Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Futárszolgálat |
Fizetési módok: | Átutalás |
Rendelési módok: | Webshop Telefon Fax |
Írjon véleményt a(z) LaserNetworks Rendszerház boltról! Szerintem ez a bolt...
Semmi nem jelzi, hogy magánszemélyeket nem szolgálnak ki a webáruházban, csak regisztráció után derül ki. Nem szabadna az Árukeresőnek kiadnia találatként az erre való figyelmeztetés nélkül.
Magánszemélyként nem lehet rendelni tőlük. Nem is értem mit keresnek itt az Árukereső találatai között.
minden rendben ment
Gyors szállítás, segítőkész ügyfélszolg. Csak ajánlani tudom!
A megrendelt termék messze a legkedvezőbb áron volt elérhető ennél a webáruháznál. Korrekt ügyintézés, gyors kiszállítás. Kiszállítás előtti időpontegyeztetés. Nincs szükség előreutalásra, a számla utólag is rendezhető átutalással.
A leírtak.
A leírtak.
Korrekt.
A megrendelés zökkenőmentesen, gyorsan történik, kérdés esetén gyorsan kapok segítséget, a termék a megjelölt időben, pontosan érkezik
Az ügyfélszolgálat és a kommunikáció bele értve a probléma megoldást is kiemelkedően jó. Én személy szerint mindenkinek csak ajánlani tudom.
Csak ajánlani tudom. Több éves tapasztalat érződik a megrendelés pillanatától a kiszállításig. Kiszálliítási időt garantálni tudták.
Semmilyen hátrányt vagy negativ dolog nem ért minket a vásárlás és a termék megérkezését illetően.
A szállítócég nem az elvárt módon kezelte a csomagot. Sérülten érkezett. A szerencsén múlt, hogy a termék nem részesült a dobozon és kartono túli sérüléseken.
LaserNetworks Rendszerház (7 éve)
Az egyetlen ok, amiért átveszünk -esetünkben a világ egyik legnagyobb gyártójától- olyan terméket, aminek a kartonján van valamilyen esztétika hiba, vagy apró karton sérülés - mert nem akarjuk, hogy olyan apróság miatt, ami a terméket semmilyen mértékben nem érint !- a szállítás az ügyfél felé késedelmet szenvedjen. Egy 100%-ban érintetlen - SÉRÜLÉSMENTES termékről van szó. Úgy hangzik az ügyfél értékelése -mintha a termék sérült volna. A terméken SEMMILYEN sérülés nincs. Még karc sem. Semmi. Esetünkben kizárólag a gyűjtőcsomagolás kartondobozáról beszélgetünk! Az ügyfélnek amúgy is 100% elállási joga van az átvételt követően, ha bármilyen okból nem tetszik neki a termék - de ilyen apró esztétikai esetekben a termék amúgy sem érintett- értem itt a karton dobozon fellelhető kartonpapír apró szakadásokat vagy apró benyomódásokat. Azt gondoljuk, hogy a legtöbb esetben nem a gyűjtő karton dobozban használják az ügyfelek a termékeket, hanem abból kiveszik és az esetek többségében a dobozt kidobják a szelektív gyűjtőbe. A leszállított eszközök switchek voltak és a termék átvételékor meggyőződtünk, hogy a terméket semmilyen mértékben NEM érintette a kartondobozon található esztétika sérülés. Ha akkor mi a terméket visszafordítjuk a gyártónak és pótlást kérünk, akkor az ügyfélnek várnia kellett volna a cserére. Aminek semmi értelmét nem láttuk volna, hiszen a terméket semmilyen mértékben NEM érintette a kartondobozzal kapcsolatos kérdés. Egyébként is joga van az ügyfélnek átvételkor dönteni-e arról, hogy a kartondobozon való esztétika sérülés vajon neki megéri-e hogy cserére visszaküldjük a terméket a gyártóhoz. Az ügyfélnek amúgy sem kell indokolnia - valóba joga van - olyan gyűjtőcsomagolásra, amin nincs semmiféle szállításból eredő esztétika folt, vagy benyomodás stb. Elég jeleznie és mi azonnal kérünk cserét a gyártótól. Cégünknél amúgy is minden egy garanciális ügyintézést, a saját költségünkön intézünk. Az ügyfélhez mindig mi küldjük a futárt a saját költségünkön, Bármilyen panasza van az ügyfélnek - futárunk megy és gondoskodik a cseréről. Indokonia sem kell.
Kifogástalan kommunikáció, gyors szállítás.