Nem ajánlom senkinek.
Június 19-én rendeltem tőlük. A csomag rövidesen meg is érkezett. A visszaküldés mellett döntöttem a termék minőség problémája miatt. Mivel a honlapon nem találtam tájékoztatást a visszaküldés menetéről, ezért felvettem az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, ahonnan kaptam emailben tájékoztatást, hogy hova és hogyan küldhetem a csomagot természetesen saját költségem... Tovább »re. Magyar postával fel is adtam a terméket, ami körülbelül két hét múlva visszajött, hogy nem vette át és nem kereste a csomagot a címzett. Azon a címen, amit ők adtak meg. Természetesen a return posta költséget is én fizettem. Ezután felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy miért nem vették át, amire ők a postát kritizálták, hogy megbízhatatlan és nem is próbálják meg kivinni a csomagot és értesítőt sem hagynak róla nekik. Adjam fel GLS-sel a csomagot. Természetesen újra a saját költségemen. A GLS-től meg is jött az értesítés, hogy átvette a címzett a csomagot. Ezután eltelt a szabályzatukban foglalt 14 nap a visszatérítésre, de pénzt nem kaptam vissza. Még egyszer fel kellett hívnom őket, hogy legyenek kedvesek visszautalni a vételárat. Pár nap elteltével valóban megtörtént a visszautalás. Ekkor már augusztus 16. volt.
A szórakoztató az egészben, hogy egy héttel később tévedésből még egyszer elküldték az összeget. Ekkor természetesen azonnal telefonáltak, hogy utaljam vissza, később emailben is ügyvédi behajtással fenyegetve figyelmeztettek. Visszautaltam. Ismét a saját költségemre természetesen.
Megértem, hogy ez is egy profitorientált cég, de esetleg minőségi termékekkel és vevőközpontú kapcsolattartással kéne ezt elérni. Így talán a vevő is elégedett lenne.
Hasznosnak tartja ezt a véleményt?
Gránit Webshop (3 hónapja)
Sajnálattal olvastuk sorait. Az ÁFSZ tartalmazza, hogy elállás esetén a vevőt terheli a visszaküldés költsége. Ez minden webáruházban így működik. Sajnos arról nem tehetünk, hogy a MPL nem kézbesíti rendesen a csomagokat. Az ügyfélszolgálatunk minden esetben jelzi, és a weboldalon is jelezzük, hogy ha van lehetőség ne azzal adják fel, ugyanis a futár se nem kézbesíti a csomagokat se nem hagy értesítőt. Több ízben szóltunk már emiatt. A terméket GLS-sel megkaptuk, augusztus 15.-én. Egy visszaérkezett termék árát, akkor tudjuk csak visszautalni, ha raktárunkba beérkezett, és megbizonyosodtunk róla, hogy nem volt használva. Ez még aznap megtörtént, az anyag felkerült a pénzügyre a 14 nap innentől szokott indulni. Közben Ön jelezte, hogy a terméket már feladta, de az összeg még nem érkezett meg, így a kolléganő azonnal elutalta az összeget, ez volt augusztus 16.-án. Majd ismét tévesen lett elutalva az összeg augusztus 21.-én. Ekkor jeleztük telefonon, a válasz az volt, hogy "jó". Majd pár nap múlva a pénzügyes kolléganő is telefonált ismét kértük az összeget a válasz az volt "jó". Majd emailt írtunk hónap elején, mivel a könyvelésről is jelezték, hogy duplán lett elutalva. Kértük, hogy 5 napon belül utalja el ez volt 09.12.-én. Válasz erre sem volt. Ezután pedig 09.18.-án küldtünk egy levelet, (majdnem 1 hónappal a téves utalás után), hogy mivel az utalást nem kaptuk meg kénytelenek leszünk az ügyvédünknek átadni az ügyet. Nem fenyegetés volt, hanem jogszerűen jártunk el, Ön ugyanis több megkeresés ellenére sem utalta el az összeget.
×
Az Árukereső.hu a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében és személyre szabott hirdetési céllal cookie-kat használ, amit az oldal használatával elfogad. Részletek.