Gránit Webshop

Gránit Webshop
Cégnév
Elior Trade Kft.
Alapítás éve:
2019
Cím:
2161 Csomád, Szent István utca 48. (Nem átvételi pont)
Tel.:
20/778-20-00
1
0
0
0
0
1
Weboldalon elérhető szolgáltatások
Termékátvételi módok: Futárszolgálat
Fizetési módok: Készpénz
Átutalás
Bankkártya
Rendelési módok: Webshop
Telefon
E-mail
Vélemények

Írjon véleményt a(z) Gránit Webshop boltról!

1
         
2
3
4

A vélemény elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy megadott e-mail címét az Online Comparison Shopping Kft. (H-1074 Budapest, Rákóczi út 70-72; Árukereső.hu) adatkezelőként kezelje. Az adatkezelésről további tájékoztatások itt érhetőek el.

Vélemény elküldése
Összes vélemény
Vásárlói vélemény

Nem ajánlom senkinek.
Június 19-én rendeltem tőlük. A csomag rövidesen meg is érkezett. A visszaküldés mellett döntöttem a termék minőség problémája miatt. Mivel a honlapon nem találtam tájékoztatást a visszaküldés menetéről, ezért felvettem az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, ahonnan kaptam emailben tájékoztatást, hogy hova és hogyan küldhetem a csomagot természetesen saját költségem

 

Gránit Webshop (3 hónapja)

Sajnálattal olvastuk sorait. Az ÁFSZ tartalmazza, hogy elállás esetén a vevőt terheli a visszaküldés költsége. Ez minden webáruházban így működik. Sajnos arról nem tehetünk, hogy a MPL nem kézbesíti rendesen a csomagokat. Az ügyfélszolgálatunk minden esetben jelzi, és a weboldalon is jelezzük, hogy ha van lehetőség ne azzal adják fel, ugyanis a futár se nem kézbesíti a csomagokat se nem hagy értesítőt. Több ízben szóltunk már emiatt. A terméket GLS-sel megkaptuk, augusztus 15.-én. Egy visszaérkezett termék árát, akkor tudjuk csak visszautalni, ha raktárunkba beérkezett, és megbizonyosodtunk róla, hogy nem volt használva. Ez még aznap megtörtént, az anyag felkerült a pénzügyre a 14 nap innentől szokott indulni. Közben Ön jelezte, hogy a terméket már feladta, de az összeg még nem érkezett meg, így a kolléganő azonnal elutalta az összeget, ez volt augusztus 16.-án. Majd ismét tévesen lett elutalva az összeg augusztus 21.-én. Ekkor jeleztük telefonon, a válasz az volt, hogy "jó". Majd pár nap múlva a pénzügyes kolléganő is telefonált ismét kértük az összeget a válasz az volt "jó". Majd emailt írtunk hónap elején, mivel a könyvelésről is jelezték, hogy duplán lett elutalva. Kértük, hogy 5 napon belül utalja el ez volt 09.12.-én. Válasz erre sem volt. Ezután pedig 09.18.-án küldtünk egy levelet, (majdnem 1 hónappal a téves utalás után), hogy mivel az utalást nem kaptuk meg kénytelenek leszünk az ügyvédünknek átadni az ügyet. Nem fenyegetés volt, hanem jogszerűen jártunk el, Ön ugyanis több megkeresés ellenére sem utalta el az összeget.