A bolt vásárlói közül
95.47% ajánlaná ismerősének a boltot
86.67% kapta meg a terméket 10 napon belül
Bemutatkozás |
---|
Webáruházunkban több ezer különféle világítástechnikai terméket (lámpa , csillár , falikar , kültéri lámpa , gyerek lámpa , stb.) kínálunk Önnek, a legszínvonalasabb lámpa gyártóktól a legjobb minőségben. Bízunk benne, hogy nálunk megtalálja azt a világítást amit keres és elégedett vásárlónk lesz! Nincs más dolga csak keresse meg a megfelelő lámpát vagy csillárt ami Önnek tetszik... ... rendelje meg... és ne felejtse el "kinyitni az ablakot"* :) Telefonon: +36 70 410 26 37 Email: info@lamparendeles.hu - Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje: Napok: Nyitva tartás: Hétfő 9-17 Kedd 9-17 Szerda 9-17 Csütörtök 9-17 Péntek 9-17 Szombat 10-13 Vasárnap zárva A megadott nyitva tartás a telefonos ügyfélszolgálatra vonatkozik, skypeon és emailben elképzelhető, hogy máskor is elérhető ügyfélszolgálatunk. |
Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Személyes átvétel Futárszolgálat |
Fizetési módok: | Készpénz Átutalás |
Rendelési módok: | Webshop Telefon |
Elért minősítések | |
---|---|
![]() Megbízható Bolt Program
Ez a bolt elnyerte a Megbízható Bolt minősítést a vásárlást követő vevői értékelések alapján: 60 nap alatt legalább 10 vélemény esetén, amennyiben a vélemények átlaga eléri a 4,2-t. A "Megbízható Bolt Program" szolgáltatás a vásárlók érdekében készült, ösztönözve a webshopokat minél jobb minőségű szolgáltatás nyújtására. Célja, hogy az online boltok valódi vásárlói továbbíthassák véleményét a vásárlás előtt állók felé. A vásárlás után a felhasználó egy kérdőívet kap, amelyben értékelni tudja a bolt szolgáltatását. |
Írjon véleményt a(z) Fénypost - Lámpa rendelés boltról! Szerintem ez a bolt...
Nem értem miért kell olyan terméket hirdetni ami nincs.
Áttekinhető webáruház
A termék nincs!
Fénypost - Lámpa rendelés (2 órája)
Kedves Gábor,
köszönjük az értékelését!
Szánt szándékkal soha nem szerepeltetnénk kifutott, már nem elérhető termékeket a webáruházunkban.
Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a készletinformációkat a lehető legpontosabban kommunikáljuk a honlapunkon, és a végleg kifutott termékeket töröljük. Azonban az ehhez szükséges adatokat a gyártótól / forgalmazótól kapjuk, és van köztük olyan, amelyik csak hetente küld friss készletinformációt. Sőt olyan is van, amelyik technikai okokból egyáltalán nem tájékoztat előre, hanem csak a rendelés után jelzi vissza az adott lámpák elérhetőségét…
Minden igyekezetünk ellenére sajnos megeshet, hogy a gyártó raktárából egy termék átmenetileg kifogy, vagy teljesen felhagynak a gyártásával, a kiskereskedelmi forgalmazókat azonban nem tájékoztatják erről időben. Előfordul, hogy csak akkor szerzünk a helyzetről tudomást, amikor már igényelnénk belőle egy vevőnknek.
Folyamatosan kapcsolatban állunk a gyártó cégekkel, és igyekszünk minden tőlünk telhető módon javítani ezen a helyzeten. Sok időt és energiát fordítunk arra, hogy a vásárlóinkat minél jobban és gyorsabban tájékoztassuk, hogy mikorra várhatják a megrendelt termék kiszállítását – illetve, hogy jelezzük, ha a megrendelt termék valamilyen okból hosszadalmasabban, vagy már egyáltalán nem szállítható.
Köszönjük a megértését, és a márkaképviselet nevében is elnézést kérünk!
Üdvözlettel: A Fénypost csapata
.
.
.
Fénypost - Lámpa rendelés (2 órája)
Kedves Vásárló,
köszönjük az értékelését! Örülünk, hogy elégedett volt a munkánkkal.
Ha bármikor szüksége lenne újabb lámpákra, ne felejtse el a visszatérő vásárlói kupont!
Üdvözlettel: A Fénypost csapata
mindent rendben
Fénypost - Lámpa rendelés (2 órája)
Kedves Vásárló,
köszönjük az értékelését, örülünk hogy elégedett és mindent rendben talált a megrendeléssel!
Ne feledje a visszatérő vásárlói kupont, ha bármikor szüksége lenne újabb lámpákra! :)
Üdvözlettel: A Fénypost csapata
.
.
.
Fénypost - Lámpa rendelés (2 órája)
Kedves Vásárló,
köszönjük az értékelését, örülünk, hogy elégedett a cégünkkel!
Ne feledje a visszatérő vásárlói kupont, ha bármikor szüksége lenne újabb lámpákra! :)
Üdvözlettel: A Fénypost csapata
A bolt kommunikációja nm az igazi. Egyszer kaptam levelet h jelenleg nincs a lámpa. De higy mikor Jön.....
Fénypost - Lámpa rendelés (2 órája)
Tisztelt Vásárló!
Köszönjük a véleményét, és sajnáljuk, ha a megrendelt lámpa kiszállítása hosszabbra nyúlt a vártnál.
Nekünk is az az érdekünk, hogy amit megrendel a vevő, azt tudjuk is szállítani, illetve, hogy a kiszolgálás a lehető leggyorsabb legyen.
Igyekszünk a honlapon minden információt megjeleníteni, átadni a vevőinknek, amiről nekünk tudomásunk van, és olyan gyakran frissíteni az adatokat és a készletinformációkat, amilyen gyakran csak lehet. Sok időt, energiát fordítunk arra, hogy a vásárlóinkat minél jobban és gyorsabban tájékoztassuk arról, hogy mikorra várhatják a megrendelt terméket, illetve hogy jelezzük, ha valami probléma adódik a szállítással.
Utánanéztem az Ön rendelésének, és láttam, hogy egy Lengyelországból importált lámpamárkából rendelt, aminek termékadatlapján a webáruházunkban fel van tüntetve, a várható szállítási idő. Mi a saját webes felületünkön úgy látjuk, hogy ezen felül a rendelés másnapján küldtünk Önnek tájékoztató e-mailt is a következő tartalommal:"[...] Így a kiszállítás február végén / március elején lesz várható."
Több, mint 50 000 lámpát tartunk jelenleg a weboldalon - próbálunk egyre nagyobb választékot nyújtani a vevőinknek - és ezeknek a nagy része 1 héten belül a megrendelő otthonában is lehet, vagy még hamarabb. Persze vannak olyan termékek, amiknek hosszadalmasabb a szállítása... de ezt igyekszünk körültekintően kommunikálni a honlapon, illetve a rendelés után.
Köszönjük Önnek a türelmet és a megértést, reméljük, hogy elégedett lesz a kiválasztott lámpákkal!
Üdvözlettel: A Fénypost csapata
Minden korrekt módon zajlott.
Az ügyfélszolgálatos nagyon kedves, segítőkész volt.
Fénypost - Lámpa rendelés (3 napja)
Kedves Anikó,
köszönjük az ötcsillagos értékelést, örülünk, hogy elégedett volt a cégünkkel. A dicsérő szavakat továbbítom az ügyfélszolgálatos kollégának, hiszen mindig jólesik hallani az ilyet! :)
Köszönjük a vásárlást, és ne feledje a visszatérő vásárlói kupont, ha bármikor szüksége lenne újabb lámpákra!
Üdvözlettel: A Fénypost csapata
Rendkívűl segítőkészek, rugalmasak. Az igért határidőket betartják.
Fénypost - Lámpa rendelés (3 napja)
Kedves Vásárló,
köszönjük az értékelését! Örülünk, hogy segítőkész ügyfélszolgálattal találkozott nálunk, és elégedett volt a vásárlással.
Sok időt, energiát fordítunk arra, hogy a vásárlóinkat minél jobban és gyorsabban tájékoztassuk arról, hogy mikorra várhatják a megrendelt terméket, illetve, hogy azonnal jelezzük, ha valami probléma adódik a szállítással.
Ne feledje a visszatérő vásárlói kupont, ha bármikor szüksége lenne újabb lámpákra! :)
Üdvözlettel: A Fénypost csapata
Minden rendben volt.
Fénypost - Lámpa rendelés (3 napja)
Kedves Szabolcs,
köszönjük az értékelését, örülünk, hogy elégedett és mindent rendben talált a megrendeléssel!
Ne feledje a visszatérő vásárlói kupont, ha bármikor szüksége lenne újabb lámpákra! :)
Üdvözlettel: A Fénypost csapata
ccx
cxxc
xcc
Fénypost - Lámpa rendelés (3 napja)
Kedves Vásárló,
köszönjük a vásárlást és a pozitív értékelést, örülünk, hogy elégedett volt a munkánkkal.
Ha bármikor szüksége lenne újabb lámpákra, ne felejtse el beváltani a visszatérő vásárlói kuponunkat!
Üdvözlettel: A Fénypost csapata
Korrekt tájékoztatást adnak a megrendelésről!
Fénypost - Lámpa rendelés (3 napja)
Kedves Vásárló,
köszönjük az értékelést! Nagyon örülünk, hogy elégedett volt a munkánkkal.
Valóban nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a vevőinkhez korrekten álljunk, és az esetleges a problémákat kedvezően, rugalmasan kezeljük.
Amikor legközelebb nálunk jár, ne felejtse el beváltani az e-mailben kapott visszatérő vásárlói kupont!
Üdvözlettel: A Fénypost csapata