Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Futárszolgálat |
Fizetési módok: | Készpénz Átutalás Bankkártya Bankkártyás fizetés - Elmentett kártyával |
Rendelési módok: | Webshop Telefon |
Írjon véleményt a(z) expondo.hu boltról! Szerintem ez a bolt...
200ezer ft, előre fizetve, hiányos, nem üzemel, nem ajánlom! Ügyfélszolgálat nem elérhető.
Gurulós nyeregszéket rendeltem tőlük.
A sok negatív vélemény miatt kicsit aggódtam, de csak itt találtam olyan széket, ami masszivnak tűnt, és nem műanyag bútorkerekei vannak, hanem csapágyas gumikerekei.
Pár nap alatt megérkezett a csomag, és a szék tényleg masszív, minőségi termék, párnázott ülés, a kerekei mint a görkorcsolyának, puhán suhannak, ez nem fogja összekaristolni a padl... Tovább »ót (remélem).
Szóval én minden szempontból csak ajánlani tudom.
UPDATE: kb egy hét után jelentkeztek, és teljesen korrektek voltak. Elküldték a cserét, a mai napon megérkezett, ez nem volt sérült. Köszönöm a korrekt ügyintézést!
(azért 4 csillag, mert volt egyáltalán valami probléma - annak a kezelése max az ügyintézési idő miatt volt csak problémás, nem hittem, hogy történik bármi is. Szerencsére rám cáfoltak. )
"Tükröt rendeltem tőlük, a cso... Tovább »magolás kívülről sértetlen volt, de maga a tükör összetörten érkezett (a zárt csomagoláson belül! ). Telefonon elérhetetlenek voltak, többszöri e-mailre még csak nem is reagálnak. SOHA TÖBBET. "
Tükröt rendeltem tőlük, a csomagolás kívülről sértetlen volt, de maga a tükör összetörten érkezett (a zárt csomagoláson belül! ). Telefonon elérhetetlenek voltak, többszöri e-mailre még csak nem is reagálnak. SOHA TÖBBET.
2024. 08. 07-én rendeltük meg az árut, 08. 08-án kifizettük, de a mai napig nem érkezett meg. Reklamációs levelekre egyáltalán nem érkezik válasz. Telefonon nem elérhetőek.
Soha nem írtam még véleményt, viszont annyira korrektül járt el a cég az esetemben, hogy kötelességemnek érzem.
Rendeltem egy darumérleget, amit keveset használtam. Eszembe sem jutott, hogy esetleg rosszul is mérhet, azonban egy véletlen visszamérés alkalmával kiderült, hogy elég nagyot téved. Lejárt már az egy év garancia, de mivel máshol nem tudták javítani a terméket, kénytelen volt... Tovább »am írni az ügyfélszolgálatnak. Ugyan nem volt egyszerü dolog megtalálni a reklamációs felületet és a chat bot-tal is volt egy vitám : ) szerencsétlen elég értetlen, de végül átadott egy valós kollégának, aki felajánlotta a javítás lehetőségét. Elküldtek mindent ami a visszaküldéshez szükséges (gls csomagküldés volt) és ki is fizették. Később jelezték, hogy a termék valóban kalibrálásra szorul. Megjavították és vissza is küldték egy nullás számlával. Közben több ügyintézővel beszéltem email-ben, mindenki nagyon készséges és segítőkész volt. Ennél profibb és korrektebb ügymenetet el sem tudnék képzelni.
Maximálisan meg vagyok elégedve a termékkel.
Sátor kályhát vettem, mely a leírás szerint szigetelve van. Hát sehol sem volt szigetelve, dől belőle a füst. Az ügyfélszolgálatot chat ablakon keresztül lehet elérni, de katasztrófálisak. Egyenlőre nem sikerült megbeszélnem velük semmit, értetlenkednek. Mintha nem is emberrel beszélnék. Senkinek sem ajánlom. Adtam a termékről negatív értékelést, hogy ne vegyék meg az emberek, de itt olv... Tovább »astam, hogy leszedik az oldalukról ezeket az értékeléseket.
2, 5 éve használunk egy expondo. huról rendelt, Fromm & Starck márkájú, mozgásérzékeléssel nyitható szemetest. Kb félé éve a szemetes elkezdett egyre gyakrabban "lefagyni" és az elemet is egyre gyorsabban szívta le, végül már alig 3 napig bírták a vadiúj AA elemek. Mivel a termékre 3 év garancia volt, megkerestem az ügyfélszolgálatot. Az AI helpdesken nem volt egyszerű túljutni, de onnan... Tovább »tól, hogy az ügyfélszolgálat foglalkozott a problémámmal, minden gördülékenyen ment. A bejelentett panaszomra javasoltak egy megoldási módot, de mivel az videóval dokumentálva nem működött, többet nem kérdeztek, csak elnézést kértek és küldtek egy teljes, új felső részt a szemeteshez. Ez azért is becsülendő, mert annak idején 22 000 Ft-ért vettem a szemetest, most pedig már 44 000 Ft-ba kerül, szóval nekik ez a garanciális ügyintézés most duplán ráfizetés volt, cserébe viszont gazdagodtak egy elégedett vásárlóval. Ja, és a szállításért sem kellett semmit fizetnem, 3 nap alatt itt volt az új szemetes tetőrész GLS-sel. Látom, hogy sokaknak negatív véleményük van a cégről, sajnálom, ha velük nem voltak ilyen segítőkészek, de szerencsére én csak maximális elégedettséggel tudok róluk nyilatkozni.
Senkinek nem ajánlom! ! Hibás, sérült terméket küldtek. Napok után, több lépcsős ügyintézés után csomagponton történő visszaküldést lehet kiválasztani. A megadott és kiválasztott csomagpont hónapok óta nem üzemel.