Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Futárszolgálat |
Fizetési módok: | Készpénz Átutalás Bankkártya Bankkártyás fizetés - Elmentett kártyával |
Rendelési módok: | Webshop Telefon |
Írjon véleményt a(z) expondo.hu boltról! Szerintem ez a bolt...
Sátor kályhát vettem, mely a leírás szerint szigetelve van. Hát sehol sem volt szigetelve, dől belőle a füst. Az ügyfélszolgálatot chat ablakon keresztül lehet elérni, de katasztrófálisak. Egyenlőre nem sikerült megbeszélnem velük semmit, értetlenkednek. Mintha nem is emberrel beszélnék. Senkinek sem ajánlom. Adtam a termékről negatív értékelést, hogy ne vegyék meg az emberek, de itt olv... Tovább »astam, hogy leszedik az oldalukról ezeket az értékeléseket.
2, 5 éve használunk egy expondo. huról rendelt, Fromm & Starck márkájú, mozgásérzékeléssel nyitható szemetest. Kb félé éve a szemetes elkezdett egyre gyakrabban "lefagyni" és az elemet is egyre gyorsabban szívta le, végül már alig 3 napig bírták a vadiúj AA elemek. Mivel a termékre 3 év garancia volt, megkerestem az ügyfélszolgálatot. Az AI helpdesken nem volt egyszerű túljutni, de onnan... Tovább »tól, hogy az ügyfélszolgálat foglalkozott a problémámmal, minden gördülékenyen ment. A bejelentett panaszomra javasoltak egy megoldási módot, de mivel az videóval dokumentálva nem működött, többet nem kérdeztek, csak elnézést kértek és küldtek egy teljes, új felső részt a szemeteshez. Ez azért is becsülendő, mert annak idején 22 000 Ft-ért vettem a szemetest, most pedig már 44 000 Ft-ba kerül, szóval nekik ez a garanciális ügyintézés most duplán ráfizetés volt, cserébe viszont gazdagodtak egy elégedett vásárlóval. Ja, és a szállításért sem kellett semmit fizetnem, 3 nap alatt itt volt az új szemetes tetőrész GLS-sel. Látom, hogy sokaknak negatív véleményük van a cégről, sajnálom, ha velük nem voltak ilyen segítőkészek, de szerencsére én csak maximális elégedettséggel tudok róluk nyilatkozni.
Senkinek nem ajánlom! ! Hibás, sérült terméket küldtek. Napok után, több lépcsős ügyintézés után csomagponton történő visszaküldést lehet kiválasztani. A megadott és kiválasztott csomagpont hónapok óta nem üzemel.
Minden rendben volt a rendeléssel. Gyors és ingyenes szállítás, pedig egy elég nagy mezőgazdasági eszközt rendeltünk. (mulcsoló)
A piacon nagyon kedvező áron talátam itt a terméket, a többi konkurenshez képest. Kb 150 e Ft-vel volt olcsóbb egy akció során mint hasonló ilyen adapter. (460 e Ft-ért vásároltam)
Rendeltem egy masszirozót, de nem működött. Visszaküldtem, de azóta sem történt semmi, csak egy e-mail, hogy megkapták a csomagot. Az e-mailben semmi konrétum, sem elérhetőség. Fogalmam sincs fogom-e még látni a pénzt, amit a masszírozóra költöttem.
Soha többet nem rendelek ebből a webáruházból! !
a konyhai robotgép 2 hónap alatt tönkrement,
konstrukciós hibája van
A negatív véleményt nem jelenítik meg a saját oldalukon!
A terméket magyarországi céges vásárlóként rendeltük meg. Miután külföldi a webáruház, azaz a számlát kibocsátó cég, előzetesen egyeztettük, hogy a jogszabályok szerint 0% áfát tartalmazó számlát állítanak-e ki. Elmondták, hogy nem, de a teljesítést követően írni szükséges nekik és azonnal ezt lekorrigálják, az áfa különbözetet visszautalják. A teljesítést egy héten belül korrektül megtö... Tovább »rtént, de azóta futunk a számlakorrekció és a különbözet visszafizetése után, a kezünkben jelenleg egy a magyar hatályos jogszabályoknak nem megfelelő számla van. Írásban, szóban is reklamáltuk több alkalommal, csak a hitegetés meg, ígérgetnek és azt ismételgetik, hogy az átfutás 4-5 hét. Miközben havi áfabevallás van a cégek esetében. Soha-de soha többet nem rendelünk tőlük és céges vásárlóként, ajánlom mindenkinek, hogy nagyon gondolja át az Expondo-tól rendelést!
Minden rendben volt, a megrendelt terméket (rozsdamentes zsúrkocsi) külföldi raktárból küldték, 4 munkanap alatt ideért. Tökéletes minőség, könnyű összeszerelés.
Számlát nem kaptam, véletlenül kimaradt, vagy elkallódott valahol.
Az oldalon magyarul írtam meg a hiányt, kaptam egy mail-t rögtön, hogy ott is jelezhetem a problémát.
Írtam a support-nak angolul, nem viccelek 4 perc alat... Tovább »t jött a számla digitális formában, magyar munkatárs által, magyar nyelven.
A nyomkövetés is hibátlan volt, pontosan láttam mikor, melyik depónál tart a csomag.
Nem óhajtják a kettő hónapos gépet megjavitani vagy cserélni.
Rendeltem tőlük egy SUP-t, de a sok negatív értékelés megijesztett, és végül visszáruztam a csomagot.
Előtte sikerült elérnem az ügyfélszolgálatukat (magyar nyelven) , ahol megbeszéltük, hogy lehet, vagy sem, lehetett.
A csomag visszatért hozzájuk (emailben jelezték) , majd a visszaérkezést követő 4. Munkanapon vissza utalták a vételárat.
Szóval összességében pozitív a benyomásom r... Tovább »óluk