Otthon -Kert - Ezermester szerszámok - Fitnesz és szabadidő - Rengeteg kiskedvenc kiegészítő.
Webáruházunk a mindennapi élethez szükséges termékek széles választékát kínáljuk, kezdve a magas minőségű rattan kert bútortól, gázgrilleken keresztül, ezermester szerszámok válogatását és kaparófák széles kínálatát. Vásárlóink számára a legjobb termékeket kínáljuk és korrekt hozzáállással járunk el. Ezért választja rengeteg vásárló a mi termékeinket az Eshopist.hu oldalon.
Weboldalon elérhető szolgáltatások
Termékátvételi módok:
Futárszolgálat
Fizetési módok:
Készpénz Átutalás Bankkártya
Rendelési módok:
Webshop Telefon E-mail
Vélemények
Írjon véleményt a(z) Eshopist.hu boltról! Szerintem ez a bolt...
Sajnos telefonon senkit nem tudok elerni soha.
November 9en rendeltem meg es visszalett igazolva a 7 napos szallitas. Ma mar december 2ka es sehol semmi. A Zsuzsanna (? ) mind irogatta, hogy kesik stb, de mar ez is abba maradt.
Nem ajanlom a ceget senkinek, komolytalanok nagyon.
Hasznosnak tartja ezt a véleményt?
3 éve
3 éve
Zoltán
Zoltán
Előreutalással rendeltem egy "Sevilla 180 x 200 cm - fekete" ágyat. Kicsit több mint 1 hét alatt le is szállították. Minden rendben volt. Megbízható bolt.
Hasznosnak tartja ezt a véleményt?
3 éve
3 éve
Gabi
Gabi
Sötétszürke megnevezéssel hirdetnek egy terméket, ami valójában sötétkék. Három helyen is sötétszürkének titulálják, mert szerintük ezt írja a gyártó... és a termékadatlap végére odabiggyesztették, hogy a termék jelenleg kék árnyalatú. Hát felvilágosítom Önöket, hogy nem kék árnyalatú sötétszürke a termék, hanem teljesen, totálisan KÉK! !! !! !! !! !! !! !! !! !! !
És ha kék, akkor a te... Tovább »rmék egyetlen leírásába se írják bele, hogy sötétszürke. És ha a gyártó színvak, akkor fel kellene világosítaniuk!
Persze kifizettem az ideszállítást és kifizethetem a visszaküldés díját is....
Hasznosnak tartja ezt a véleményt?
3 éve
3 éve
Ágota
Ágota
Nem kenyerem a szőrszálhasogatás de most sajnos én is nagyon rossz véleményt tudok megfogalmazni ezzel a céggel kapcsolatban. Szinte ugyanúgy jártam mint az előttem szóló Liza. Ugyanúgy nem azonosították a rendelésem ezért nem ért ide Karácsonyra a december 12-én utalt termék. A legbosszantóbb azonban az volt, hogy csak január közepén jelezték, hogy valószínűleg csak februárban lehet szó... Tovább » az ágy szállításáról. (Más cég világosan jelezte, hogy az adott termék gyártója február második felében kezdi el a gyártás, ezért várjak a rendeléssel inkább februárig). Az Eshophist elfogadta a rendelésem annak ellenére, hogy tisztában voltak azzal, hogy nem tudják szállítani. Én viszont azért választottam őket mert egyértelműnek tűnt, hogy nincs akadálya a szállításnak.
Hozzá sem teszem egész idő alatt vártuk a csomagot, a fiam naponta kérdezgette, hogy mikor érkezik az ágya?
A céggel való kommunikáció terén sem az ügyfélközpontúság a jellemző. Jellegtelen válaszokat kaptam a reklamációimra, nem kenyerük az udvarias bocsánatkérés.
A rendelés kérésemre történő törlése után szinte az utolsó pillanatban, az ötödik napon nagy nehezen megérkezett számlámra a visszutalás. 47 nap telt el a rendelés óta, ágyunk azóta sincs, az egyetlen "kézzel fogható" ami megmarad az egész ügy kapcsán: ez a negatív kritika...
Hasznosnak tartja ezt a véleményt?
Eshopist.hu (3 éve)
Kedves Ágota, köszönjük az értesítést.Raktárunk december 13. és január 7. közt zárva tart. Amint megkaptuk a gyártótól az infromációt, értesítettük. A vételár visszautalása is a jelzett 5 munkanapon belül történt a törléstől számítva.
3 éve
3 éve
Liza
Liza
Sajnos rossz tapasztalataim vannak a céggel kapcsolatban. Nem korrektek és nem tisztességesek a vásárlókkal szemben. December 11-én a honlapjukon az volt olvasható (a vásárlókat megtévesztően) , hogy ha 13-ig megrendelem a terméket, akkor karácsony előtt kiszállítják. Természetesen nem szállították ki, mert állítólag nem fizettem ki. Pedig még a megrendelés napján átutaltam a vásárlás ér... Tovább »tékét, de mivel nem voltak képesek megrendelés szám alapján azonosítani, ezért csak 16-án könyvelték el. Így ugrott a karácsony előtti kiszállítás. A másik problémám, hogy hiába van odaírva a termék mellé, raktáron van és 14 napon belül szállítják, ez nem igaz, mert nincs raktáron! Január 8-án kaptam emailt arról, hogy jövő héten érkezik a termék a gyártótól. Tehát nem is volt raktáron! Pedig a termék mellett most is az szerepel: raktáron! ! Január 15-én végre kaptam 2 db csomagot (az ágy egy részét) , és most várom, hogy a többi alkatrész is megérkezzen, mivel a 3. csomag nélkül nem lehet összeszerelni. Ez a kiszállítás úgy történt, hogy egyszer csak a futár hívott: csomagom hozott, de előtte senki nem tájékoztatott kiszállítás időpontjáról. Az ügyfélszolgálattal történő levelezésem során pedig végig úgy éreztem, hogy hüly@ vásárlóként kezelnek. Bár ebben lehet igazuk van, mivel tőlük rendeletem.
Hasznosnak tartja ezt a véleményt?
Eshopist.hu (3 éve)
Jó napot kívánunk. Sajnos mivel értékelését anonim módon rögzítette, nincs rendelési számunk, hogy utánanézhessün a történteknek, kérem, írja meg ezt kollégáinknak és segítenek az ügyintézésben
3 éve
3 éve
Zoli
Zoli
A raktáron lévő termék megrendelését követően kb. 20 napra reagáltak a kérdésre, hogy vajon mikor tudják leszállítani.
Megígérték, hogy a mai napig megérkezik, ezt le is írták.
A mai telefonhívás során tájékoztattak, hogy ne aggódjak, a héten megjön.
CSAK A HÉTEN HÉTFŐRE ÍGÉRTÉK! NEM CSÜTÖRTÖKRE, AMIKOR NEM TUDOM ÁTVENNI.