Bemutatkozás |
---|
Az ecipo.hu a lengyelországi eobuwie.com.pl hazai leányvállalata, amely most készül hódító útjára Magyarországon. A lengyel anyacég hazájában egyike a legnagyobb internetes áruházaknak, több mint 20 éve van a piacon kínálva gondosan válogatott hazai és külföldi márkák termékeit.Több mint 400 márka és 20000 termék érhető el egy helyen, a választék pedig folyamatosan bővül. |
Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Futárszolgálat |
Fizetési módok: | Átutalás |
Rendelési módok: | Webshop Telefon |
Írjon véleményt a(z) ecipo.hu boltról! Szerintem ez a bolt...
Nem tudták elküldeni a megrendelt két termék közül az egyiket. Kárpótlásul kaptam egy 30%-os kupont amit semmire nem enged felhasználni mivel szinte minden leértékelt... köszönöm a nagy semmit. (Megoldásként ha megkérdezték volna, hogy választok e egy másik terméket a hianycikk helyett vagy küldjék azt ami van magában? !)
Mindig megkaptam a rendelésem időben és pontosan, és a visszaküldés is könnyen ment minden egyes esetben.
Március 14-én az ecipo. hu oldalon pár perc különbséggel rendeltem meg egy-egy pár cipőt. Mindkettőt online bankkártyával kifizettem, mindkettő egyformán 13. 290 Ft-ba került, és pár nap különbséggel meg is kaptam őket.
Sajnos mind a kétszer téves színűt küldtek, így mind a kettőt visszaküldtem. Az első esetben a cipő visszaérkezése után 3-5 munkanapon belül szépen vissza is kaptam a... Tovább » vételárat, rendben visszautalták.
A másodikként visszaküldött cipő is megérkezett hozzájuk 04. 01-én, erről küldték is az emailt!
(Tárgy: 1203408462 sz. megrendeléshez tartozó visszárud megérkezett hozzánk)
Én viszont a mai napig sem kaptam még meg a második cipő után visszajáró 13. 290 Ft-ot.
Ma még külön fel is hívtam a telefonbankot (mert már annyira el vagyok keseredve és nem értem, hogy mi lehet) , hogy megerősítsék, hogy a fizetés valóban mind a kétszer teljesült, és ebben meg is erősített a banki munkatárs, hogy így van, a 13. 290 Ft fizetése mind a kétszer megtörtént!
Az ecipő ügyfélszolgálatnak írva, már negyedszer csak ugyanazt a szabványszöveget kapom, hogy elnézést kérnek, jelzik a problémát az illetékes osztály felé.
És itt vagyok egy hónap után, hogy se cipő, se pénz. : (
A hirdetésükkel ellentétben a rossz méretű termék árát NEM adták vissza két héten belül. Egy hónap múlva írtak emailt, hogy a vételár 10%-át hajlandóak visszaadni, mert koszos (egyszer volt a lábamon, mert ne volt jó méret). Nem ajánlom senkinek.
Megbízhatatlan. Két hétig vártuk a megrendelt gyermek cipőt. És egyszer csak kaptunk egy emailt, hogy én töröltem a rendelést és vissza utalják a pénzt. Emailra nem válaszolnak. Telefonon csak annyit tudtak mondani, hogy elnézést, de logisztikai probléma történt... De számomra ez elfogadhatatlan!
Két rendelés. Az első hibás termék (senki nem nézi meg, hogy mi van a dobozban? ?? ?). Rendeltem egy ugyanolyat, mint az első rendelés alkalmával, mert amúgy tetszett a termék. Másik terméket kaptam, ami ráadásul szintén hibás volt. Vicc, soha többet.
3 nap alatt kaptam meg a rendelésemet. Több cipőt is vásároltam tőlük. Minden rendben volt, azt kaptam, amit kértem, méret is pontos volt. Elégedett vagyok teljesen.
Hétfőn rendeltem egy sportcipőt, szerda reggel meg is kaptam (ahogy előzetesen jelezték is). A cipő 100%-ban megfelelt a leírtaknak, teljes mértékben elégedett vagyok. Futócipőt vettem tőlük és a termékleírás annyira teljeskörű volt, hogy sok szakboltnál nem lehet ennyit infót találni a termékekről.
Raktározási és szállítási hiba miatt a futárszolgálat visszavitte a rendelésemet. Ahelyett, hogy újra kiszállítottàk volna a rendelt terméket egyszerűen felvették a visszáru osztályra. Mire leleveleztem velük, hogy mi történt el is adtàk, így nem tudtam újra megrendelni.
Egyszerűen nonszensznek tartom, hogy bár nem tudom mit jelent a “raktározási és szállítási hiba” de meg sem próbálj... Tovább »ák korrigálni és újra kiküldeni, hiszem azt a terméket várja valaki! Nem, rendeld meg újra! Legalább egy telefon vagy e-mail, de még nekem kellett írni, amikor kaptam egy értesítőt, hogy a termék a visszáru osztályra került, hogy ez most mi…. Ja és ezek szerint elsőbbséget élvez az aki mindeközben megrendelte a cipőmet, neki lesz cipő, nekem meg nem. Korrekt.
Én először vásároltam tőlük, így azt nem tudom megítélni, hogy mennyire lennék elégedett a cipő eredetiségével, minőségével, ha rendszeresen vásárolnék. Viszont most teljes az vagyok. Azt nem tudom fogok -e még vásárolni, mert 99 százalékban nincs a méretemből, ami tetszene is. Vissza kellett küldenem, de biztos, hogy eredeti volt, sértetlen, nem hordta még senki. A lakásban próbáltam f... Tovább »el, ahogy egy boltban sem engednének császkálni az utcán, vagy akár körbe járkálni a plázában. És én sem szeretnék használt cipőt vásárolni, akkor is ha csak 5 percig volt valakin az utcán. Volt már hogy vettem cipőt boltban, és használat közben kiderült nem túl kényelmes, de nem vittem vissza hisz már utcán is viseltem. Mivel tudtam, hogy nem jó a méret, és nincs is kisebb, így azonnal visszaküldtem. Kb. rá 5 napra vissza is utalták az összeget. Szerintem jogos ha valaki kicsúszik a határidőből, akkor ennyi volt. Valahol határt kell szabni.