BRIMO

BRIMO
Cégnév
Hana Szabová
Alapítás éve:
2010
Cím:
95104 Veľký Lapáš, Veľký Lapáš 846 (Nem átvételi pont)
Tel.:
+36 703 061 205
5
94
3
1
0
4
Bemutatkozás
BRIMO cégunk felkínál kiváló minőségű pavilon sátrakat.
BRIMO storakat értékesítünk egész Európában.
Gyors szállítás 24 órán belül.
nagy szín és méret választék.
5 év garancia.
sátor méretei 2x2m 2x3m 3x3m 3x4,5m 3x6 4x4 4x6 4x8m
Weboldalon elérhető szolgáltatások
Termékátvételi módok: Futárszolgálat
Fizetési módok: Készpénz
Átutalás
Bankkártya
Rendelési módok: Webshop
Telefon
E-mail
Vélemények

Írjon véleményt a(z) BRIMO boltról!

1
         
2
3
4

A vélemény elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy megadott e-mail címét az Online Comparison Shopping Kft. (H-1074 Budapest, Rákóczi út 70-72; Árukereső.hu) adatkezelőként kezelje. Az adatkezelésről további tájékoztatások itt érhetőek el.

Vélemény elküldése
VÉLEMÉNYEK ÉRTÉKELÉS SZERINT
Értékelés
 
%
92.2 %
2.9 %
1.0 %
0.0 %
3.9 %
Összes vélemény
Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

Kiváló vásárlás.

Amiért tőlük vásároltam

újra fogok vásárolni

 

BRIMO (7 hónapja)

Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést! Örömmel halljuk,
hogy elégedett volt a vásárlással, és hogy a jövőben is tőlünk fog vásárolni.
Ha bármilyen kérdése van, vagy segítségre van szüksége, állunk rendelkezésére.
Üdvözlettel,
A BRIMO csapata

Vásárlói vélemény

NE SZÁMOLJATOK REKLAMÁCIÓVAL ! NINCS GARANCIÁJUK! Ne tudtam elérni őket könnyedén online chaten, egyedül e-mailon keresztül, a reklamációkat mérlegelés nélkül elutasították, olyan dolgokra hivatkozva ami részemről többszörösen megcáfolható volt, válaszlevélre ugyan azt a választ érkezett ami az első levélre is, magyarán gépről érkezhetett, a reklamációt élből elutasítják!

 

BRIMO (8 hónapja)

Üdvözöljük!
A panasz anyag- és gyártási hibákra vonatkozik.
Keresetét elutasították, mert Ön több ponton megsértette a használati utasítást.
Az utasítások be nem tartása és a gondatlan használat olyan károkat eredményez, amelyekre nem terjed ki a garancia.
Sajnáljuk, de nem hagyhatjuk figyelmen kívül a valóságot és azt a kárt, amelyet Ön a többi vásárló terhére fizet.
Minden költség megjelenik a termékek eladási áraiban, és kötelességünk az árakat és így a költségeket alacsonyan tartani.
Ha a hiba a mi oldalunkon van, akkor azt elismerjük, de az elmúlt években minimális számú reklamációt regisztráltunk,
amit a mi hibánk okoz.
Köszönöm a megértésed.
BRIMO TEAM

Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

a legjobb sátrak a piacon.

 

BRIMO (7 hónapja)

Köszönjük az elismerést! Örömmel halljuk, hogy a sátraink a legjobbnak bizonyultak a piacon.
Ha bármilyen kérdése van vagy további segítségre van szüksége, szívesen állunk rendelkezésére.
Üdvözlettel,
A BRIMO csapata

Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

E-mailre szinte azonnal válaszoltak.

Amiért tőlük vásároltam

Átlátható webshop.

Amiben fejlődhetne ez a bolt

Nincs telefonos ügyfélszolgálat.
Csak kp-vel lehetett kifizetni a csomagot.

 

BRIMO (10 hónapja)

Szia! Köszönjük az értékelést. A vásárlók általában a mostanival egy időben és a forró akciós szezonban hívnak.
Emiatt nem telefonon, hanem a weboldalon található online chaten (zöld gomb) vagy írjon a brimo@brimo.hu email címre és 0 és 3 óra között kap választ.
Ezek a leggyorsabb válaszlehetőségek, amelyek megoldják kérését, ha a kezelő nem elérhető a telefonon.
Megértjük, hogy a legjobb, ha felhív minket, de kötelességünk a telefonos kapcsolattartás korlátozása olyan esetekben,
amikor a cég működése veszélybe kerül, mint például a csomagolás gyorsasága, a kézbesítés gyorsasága, az írásbeli kommunikáció sebessége.
Emiatt van önkiszolgáló e-shopunk, ahol felszerelheti magát. A weben minden le van írva, és az internet olvasása után egy telefonhívás gyakran időpocsékolás mindkét fél számára.
A jövőben mindent megteszünk annak érdekében, hogy a vonal mindig elérhető legyen, még akkor is, ha 10 percen belül 20 telefonhívást kapunk Európa 11 országából, ahol szállítunk.
Köszönjük BIMO TEAM

Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

-

 

BRIMO (1 éve)

Szia! Köszönjük az értékelést és a vásárlást.

Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

Sajnos a bolttal való kommunikáció egyenlő a nullával. 2 hónap alatt sem válaszoltak a termékkel kapcsolatos kérdésünkre. Most sajnos látatlanban kellett megrendelni a terméket. A kiszállítással és a webáruházas rendeléssel minden rendben volt.

 

BRIMO (1 éve)

Üdvözöljük! Naponta háromszor válaszolunk az e-mailekre, az online chatre pedig 10 percen belül (sárga gomb a weboldalon).
Ha a telefonvonal foglalt volt, írnod ​​kell.
Gyakran gyorsabban kap választ, mintha felhívná a telefonszámot.
A telefonos eladónak sok hívása van, és nem mindig ez a leggyorsabb válasz.
Megpróbáljuk javítani. Köszönjük az értékelést

Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

 

BRIMO (1 éve)

Szia! Köszönjük az értékelést és a vásárlást.

Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

Minden rendbe!

 

BRIMO (1 éve)

Szia! Köszönjük az értékelést és a vásárlást.

Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

Nagyon gyors szállítás. A termék megfelelő volt.

 

BRIMO (1 éve)

Szia! Köszönjük az értékelést és a vásárlást.

Vásárlói vélemény
 Elégedettség a bolttal
 Szállítási idő
 A bolt áttekinthetősége
 Ügyfélszolgálat/kommunikáció

Jó minőség, szilárd szerkezet. A ponyva is nagyon erős

 

BRIMO (1 éve)

Szia! Köszönjük az értékelést és a vásárlást.