| Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
|---|---|
| Termékátvételi módok: | Futárszolgálat Gyorsított kiszállítás |
| Fizetési módok: | Készpénz Átutalás Bankkártya |
| Rendelési módok: | Webshop Telefon |
Írjon véleményt a(z) After Hours boltról! Szerintem ez a bolt...
Rendkívül segítőkészek, az árak is kedvezőek. Érdemesebb innen vásárolni, mint egy nagy multitól.
Abszolút pozitív élmény! Általában félek kisebb webshopoktól rendelni, viszont minden a lehető legnagyobb rendben ment. Csütörtökön megrendeltem, még aznap átadták a futárnak, és péntek délben már meg is kaptam a csomagot.
Sőt, adtak az egérhez egy ingyen egérpadot is. Ráadásul nem egy gagyi 800 forintosat, hanem egy rendes 490×420mm gamer egérpadot, varrott szélekkel. Mindezt úgy, h... Tovább »ogy az egér eleve 7000 forinttal olcsóbb volt itt, mint a többi üzletben.
Bátran merem ajánlani mindenkinek!
drága, de cserébe rugalmatlan a kiszállítás
After Hours (2 hónapja)
Kedves Attila - le tudná írni nekünk, hogy pontosan mi volt a probléma a kiszállítással? Felénk nem érkezett ez ügyben reklamáció / visszajelzés, a rendszerünkben csak azt látjuk, hogy a 12ike délutáni rendelést 13-án reggel felvette a GLS a raktàrunkból, és 14én megpróbálták először kézbesíteni, majd depóban lett átvéve 15én.
Most vásároltam először, minden a legnagyobb rendben volt. Egy egeret vettem, ami nagyon kedvező áron volt és ez mellett pedig tökéletes a termék. A bolt nagyon gyorsan kiszállította a megrendelt terméket, ahogyan ígérték a következő munkanap már nálam volt. Pozitív élmény volt a vásárlás, máskor ha keresek valamit és ilyen jellegű termékről van szó, akkor Náluk nézem meg először és vesz... Tovább »em is meg!
Árukeresőt használva árkategóriában a legkedvezőbb boltként találtam rájuk egy Lamzu Thorn 4k egeret keresve. A boltról korábban nem hallottam még, de biztos fogok még tőlük rendelni, ha a úgy adódik, mivel ilyen gyors kiszállítást és szolgáltatást rég tapasztaltam! : ) Kaptam egy ajándék kupont is amit természetesen elfelejtettem felhasználni xd Lényeg a lényeg, aki nem ismeri és szeret... Tovább »ne elfogadható áron, gyors, korrekt webshopot akkor bátran tudom ajánlani!
Egy Keychron K1 V6 billentyűzetet rendeltem, amit nagyon gyorsan meg is kaptam.
Sajnos pont egy gyári hibás darabot fogtam ki, de az After Hours csapata haladéktalanul futárt küldött érte és a futár hozta a cseredarabot is magával!
A kommunikáció és a kiszolgálás végig nagyon szuper és profi volt, s amint látható, még egy problémás helyzetet is maximálisan profin oldottak meg. Én tel... Tovább »jesen elégedett vagyok!
Bárhol előfordulhat, hogy egy termék gyári hibás, csak éppen az a nem mindegy, hogy azt ilyen zökkenőmentesen, futáron keresztül gyorsan kicserélik-e vagy sem!
Az After Hours csapata nálam jelesre vizsgázott, mind a kiszolgálás, mind a reklamációm kezelése során - sok más kereskedő példát vehetne róluk!
Második rendelésem volt tőlük, mindkét alkalommal másnap már megérkezett a termék, ajánlom mindenkinek.
Két sikertelen kézbesítés után rámírtak, hogy minden infót jól adtam-e meg. Végül sikerült a kézbesítés. : )
Keycapeket rendeltem tőlük. A futár hibázott, de pikk-pakk megoldották a helyzetet. A support kiváló.
Rendeltem egy terméket, majd nem sokkal rendelés után szerettem volna lemondani. Azt kaptam válaszul már nem lehet mivel átadták a futárcégnek (azt hogy melyiknek az nem derült ki) ne vegyem át és visszatérítik majd. Egy héttel később még mindig semmi infó hogy mégis mi van a rendelésemmel, de legalább se a telefont nem veszik fel se az e-mailekre nem válaszolnak.
After Hours (1 éve)
Kedves Vásárló,
Sajnáljuk, hogy az telefonos kommunikációban felmerülő probléma miatt ilyen rossz élménnyel távozott tőlünk - mivel egy napos szállítási határidővel dolgozunk, szinte lehetetlen a lemondásokat valós időben kezelnünk, hiszen nincs késleltetés aközött, hogy beérkezik a megrendelés, és az továbbítódik a logisztikai raktár felé, innentől pedig sajnos nincs már mód belenyúlni a kiszállítási folyamatba. A folyamat egyes lépéseiröl mind a saját rendszerünk, mind a futárszolgálat (jelen esetben a GLS) részletes tájékoztatást küld emailben, ami tartalmazza a nyomonkövetési számot - ezzel bármikor lekérdezhető, hogy merre jár a csomag.
A termék visszaérkezése és a visszatérítés négy munkanapon belül megtörtént - Augusztus 28án kérte emailben a rendelés törlését, a visszatérítés Szeptember 3-án futott ki tőlünk, erről mind emailben, mind messengeren értesítettük. Amennyiben a jövőben mégis bizalmat szavazna nekünk, kérjük vegye fel az ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot messengeren vagy emailben, és hivatkozzon a korábbi rendelési számra, hogy biztosítani tudjunk Önnek egy egyedi kedvezményt.
