After Hours

After Hours
Cégnév
After Hours Kft
Alapítás éve:
2020
5
45
0
1
0
2
Weboldalon elérhető szolgáltatások
Termékátvételi módok: Futárszolgálat
Gyorsított kiszállítás
Fizetési módok: Készpénz
Átutalás
Bankkártya
Rendelési módok: Webshop
Telefon
E-mail
Vélemények

Írjon véleményt a(z) After Hours boltról!

1
         
2
3
4

A vélemény elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy megadott e-mail címét az Online Comparison Shopping Kft. (H-1074 Budapest, Rákóczi út 70-72; Árukereső.hu) adatkezelőként kezelje. Az adatkezelésről további tájékoztatások itt érhetőek el.

Vélemény elküldése
VÉLEMÉNYEK ÉRTÉKELÉS SZERINT
Értékelés
 
%
93.8 %
0.0 %
2.1 %
0.0 %
4.2 %
Összes vélemény
Vásárlói vélemény

Rendkívül segítőkészek, az árak is kedvezőek. Érdemesebb innen vásárolni, mint egy nagy multitól.

 
Vásárlói vélemény

Abszolút pozitív élmény! Általában félek kisebb webshopoktól rendelni, viszont minden a lehető legnagyobb rendben ment. Csütörtökön megrendeltem, még aznap átadták a futárnak, és péntek délben már meg is kaptam a csomagot.

Sőt, adtak az egérhez egy ingyen egérpadot is. Ráadásul nem egy gagyi 800 forintosat, hanem egy rendes 490×420mm gamer egérpadot, varrott szélekkel. Mindezt úgy, h

 
Vásárlói vélemény

drága, de cserébe rugalmatlan a kiszállítás

 

After Hours (2 hónapja)

Kedves Attila - le tudná írni nekünk, hogy pontosan mi volt a probléma a kiszállítással? Felénk nem érkezett ez ügyben reklamáció / visszajelzés, a rendszerünkben csak azt látjuk, hogy a 12ike délutáni rendelést 13-án reggel felvette a GLS a raktàrunkból, és 14én megpróbálták először kézbesíteni, majd depóban lett átvéve 15én.

osonte

Most vásároltam először, minden a legnagyobb rendben volt. Egy egeret vettem, ami nagyon kedvező áron volt és ez mellett pedig tökéletes a termék. A bolt nagyon gyorsan kiszállította a megrendelt terméket, ahogyan ígérték a következő munkanap már nálam volt. Pozitív élmény volt a vásárlás, máskor ha keresek valamit és ilyen jellegű termékről van szó, akkor Náluk nézem meg először és vesz

 
Vásárlói vélemény

Árukeresőt használva árkategóriában a legkedvezőbb boltként találtam rájuk egy Lamzu Thorn 4k egeret keresve. A boltról korábban nem hallottam még, de biztos fogok még tőlük rendelni, ha a úgy adódik, mivel ilyen gyors kiszállítást és szolgáltatást rég tapasztaltam! : ) Kaptam egy ajándék kupont is amit természetesen elfelejtettem felhasználni xd Lényeg a lényeg, aki nem ismeri és szeret

 
Vásárlói vélemény

Egy Keychron K1 V6 billentyűzetet rendeltem, amit nagyon gyorsan meg is kaptam.
Sajnos pont egy gyári hibás darabot fogtam ki, de az After Hours csapata haladéktalanul futárt küldött érte és a futár hozta a cseredarabot is magával!
A kommunikáció és a kiszolgálás végig nagyon szuper és profi volt, s amint látható, még egy problémás helyzetet is maximálisan profin oldottak meg. Én tel

 
Vásárlói vélemény

Második rendelésem volt tőlük, mindkét alkalommal másnap már megérkezett a termék, ajánlom mindenkinek.

 
Vásárlói vélemény

Két sikertelen kézbesítés után rámírtak, hogy minden infót jól adtam-e meg. Végül sikerült a kézbesítés. : )

 
Vásárlói vélemény

Keycapeket rendeltem tőlük. A futár hibázott, de pikk-pakk megoldották a helyzetet. A support kiváló.

 
Vásárlói vélemény

Rendeltem egy terméket, majd nem sokkal rendelés után szerettem volna lemondani. Azt kaptam válaszul már nem lehet mivel átadták a futárcégnek (azt hogy melyiknek az nem derült ki) ne vegyem át és visszatérítik majd. Egy héttel később még mindig semmi infó hogy mégis mi van a rendelésemmel, de legalább se a telefont nem veszik fel se az e-mailekre nem válaszolnak.

 

After Hours (1 éve)

Kedves Vásárló,
Sajnáljuk, hogy az telefonos kommunikációban felmerülő probléma miatt ilyen rossz élménnyel távozott tőlünk - mivel egy napos szállítási határidővel dolgozunk, szinte lehetetlen a lemondásokat valós időben kezelnünk, hiszen nincs késleltetés aközött, hogy beérkezik a megrendelés, és az továbbítódik a logisztikai raktár felé, innentől pedig sajnos nincs már mód belenyúlni a kiszállítási folyamatba. A folyamat egyes lépéseiröl mind a saját rendszerünk, mind a futárszolgálat (jelen esetben a GLS) részletes tájékoztatást küld emailben, ami tartalmazza a nyomonkövetési számot - ezzel bármikor lekérdezhető, hogy merre jár a csomag.
A termék visszaérkezése és a visszatérítés négy munkanapon belül megtörtént - Augusztus 28án kérte emailben a rendelés törlését, a visszatérítés Szeptember 3-án futott ki tőlünk, erről mind emailben, mind messengeren értesítettük. Amennyiben a jövőben mégis bizalmat szavazna nekünk, kérjük vegye fel az ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot messengeren vagy emailben, és hivatkozzon a korábbi rendelési számra, hogy biztosítani tudjunk Önnek egy egyedi kedvezményt.