Revell German U-Boot Type XXI with interior 1:144 (05078)ALLEGRO 

Revell German U-Boot Type XXI with interior 1:144 (05078)ALLEGRO 

Ajánlataink a termékre

 

Revell Hajó 1/144 /05078/ U-boat XXI U 2540 000-12* (4009803050782)

8 125 Ft
+ 1 390 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
Lehetséges Piactéri Ajánlat
További 3 ajánlat »

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 8 125 Ft

További termékek a kategóriából

További Revell termékek: Revell Makett

Revell U-Boot Type VII C/41 1:144 (05100) Makett 8 140 Ft-tól Revell U-Boot Type VII C/41 1:144 (05100) Zvezda K-3 1:350 (9035) Makett 5 899 Ft-tól Zvezda K-3 1:350 (9035) Zvezda Boeing 767-300 1:144 (7005) Makett 9 450 Ft-tól Zvezda Boeing 767-300 1:144 (7005) Zvezda Boeing 787 Dreamliner 1:144 (7008) Makett 9 450 Ft-tól Zvezda Boeing 787 Dreamliner 1:144 (7008)
Termékleírás
Típus Tengeralattjárók
Méretarány 1/144
Anyaga Műanyag

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

A XXI típusú tengeralattjárók német óceánjáró tengeralattjárók voltak, amelyek sorozatgyártását 1944-ben kezdték meg. A XXI típusú egységek 76,7 m hosszúak, 6,6 m szélesek, vízkiszorításuk 1820 tonna volt. A XXI típusú U-csónakok maximális felszíni sebessége 15,6 csomó, a víz alatti maximális sebessége 17,2 csomó volt! A XXI típusú egységek fő fegyverzete hat darab 533 mm-es torpedócső volt, amelyek az orrban helyezkedtek el. A másodlagos fegyverzet 2 db iker 20 mm-es AA ágyú vagy 2 db iker 30 mm-es AA ágyú. A XXI. típusú tengeralattjárók a német tengeralattjáróknak az atlanti csatában elszenvedett növekvő veszteségei kapcsán jöttek létre, amelyek a nyugati szövetségesek egyre kifinomultabb módszereinek alkalmazásához (Combating Submarines) kapcsolódnak. A Kriegsmarine parancsnoksága 1943-ban egy teljesen új típusú tengeralattjáró létrehozásáról döntött, ami technológiai áttörésnek bizonyult az ilyen típusú egységek építésében. Először is egy nagyméretű moduláris szerkezetet használtak benne, amely jelentősen csökkentette egyetlen hajó gyártási idejét. Ezen kívül egy újfajta meghajtást alkalmaztak, és a hajótest és a kioszk sokkal jobb hidrodinamikai formájáról gondoskodtak, ami lehetővé tette az akkori 17 csomós fenomenális víz alatti sebességet!
A XXI típusú hajók nagy hatótávolságúak, nagyon nagy maximális mélységgel rendelkeztek, és sokkal csendesebbek voltak, mint a korábbi német tengeralattjárók. Gazdag elektronikai berendezéseik is voltak – ami a második világháború végét illeti. Mindezek a tulajdonságok rendkívül veszélyes fegyverré tették őket a szövetségesek Atlanti-óceáni kereskedelmi hajózása ellen. Azonban a gyártás jelentős késése, a nyugati szövetségesek támadó bombázása Németország felett és az atlanti-óceáni kikötők 1944-es elvesztése azt eredményezte, hogy az első XXI. típusú hajók csak 1945 márciusában álltak hadrendbe! A második világháború befejezése után azonban a megszerzett példányokat intenzíven kutatták az amerikaiak, a britek és az oroszok, és nagymértékben az 1950-es évek végéig a tengeralattjárók fejlődését jelezték ezekben az országokban!

Így is ismerheti: German U Boot Type XXI with interior 1 144 05078, GermanUBootTypeXXIwithinterior114405078, German U Boot Type XXI with interior 1:144 (05078), GermanU-BootTypeXXIwithinterior114405078, German U-Boot Type XXI with interior 1:144 ( 05078)
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.