KTM Ultra Evo Dim 29/27.5 Plus Kerékpár

Ajánlataink a termékre

 

KTM Ultra Evo Dim 29" / 27, 5" Plus -Os MTB Kerékpár Sram Sx 1X12 Azzuro Ezüst L/48Cm

6-20 havi 0% THM | Extra kuponok | Kattanj rá!

További 1 ajánlat Ajánlatok elrejtése
669 990 Ft
+ 5 990 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
fizz.hu
 

KTM Ultra Evo Dim 29" / 27, 5" Plus -Os MTB Kerékpár Sram Sx 1X12 Azzuro Ezüst M/43Cm

669 990 Ft
+ 5 990 Ft szállítási díj
Szállítás: max 3 nap
irány a bolt »
fizz.hu

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 669 990 Ft

További termékek a kategóriából

További KTM termékek: KTM Kerékpár

SCOTT Scale 70 Kerékpár 34 683 Ft SCOTT Scale 70 Gepida Mundo Kerékpár 162 990 Ft Gepida Mundo Giant Reign 1 Kerékpár 1 799 900 Ft-tól Giant Reign 1 Orbea Alma H30 Kerékpár 431 275 Ft-tól Orbea Alma H30
Termékleírás
Típus Mountain bike

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

KTM Ultra Evo Dim 29" / 27,5+"-is MTB kerékpárSram SX 1x12 fokozató váltó, 48cm-es vázmagasságFolyamatosan jönnek az újabbnál újabb ötletek a gyártók részéről mivel lehetne még jobbá, még élvezetesebbé tenni a terepbringázást. Jót is tesz ez a kategóriának, mert majdnem 30 évig nem történt semmi a montik háza táján a vázanyagok, váltórendszerek és teleszkópok fejlődését leszámítva. A kerékméretek változtatása és ilyen módú keverése mindig nagyban befolyásolja a bringa alapvető menettulajdonságait. Az elől 29 hátul pedig 27,5+ -os méretnél azt akarták elérni, hogy a kiküszöböljék a 29-es montik "ügyetlenségét" a nagysebességű ereszkedések alatt. A rövidebb láncvilla és a kisebb, ducibb hátsó gumi visszaadja a játékosságot. Most már nem csak egy mindenen átguruló romboló lesz lefelé, hanem egy ügyesen irányítható bringa, ami valljuk be nagyon hiányzott a 29-es montiknál. Váz:Nagyszerű elegye a sportosságnak és a kényelemnek. Ugyannyira remek szolgálatot tehet marathon versenyek allatt, mint a nagypakkos túrák alatt. A csövek triplán húzott, változó falvastagságúak, a felsőcső hajlított. A színe nagyon fura, de jó értelemben. Nem is tudom mikor láttunk utoljára ilyesmit. A natúr alumíniumra hajazó szín egyben teszi nagyon elegánssá és technokratává a bringát. Semmi neonozás, semmi rikító csicsázás, csak egy egyszerű "szín" a KTM-től elvárható első osztályú festési minőséggel. Meghajtás:Ugorjunk egy szintet. Vagyis így 2022-ben már nem is annyira nagy szintugrás montinál a 12 fokozat, mivel már a Shimano Deore szintjére is lecsúszott ez a technológia. No, de a KTM Ultra Evo Dim nem ezzel van szerelve, hanem a Sram SX Eagle szettjével. A 12 fokozatban már évek óta hasító Sram jó munkát végzett a beugró szettnél is, brutál bírósnak tűnik kívülről. Zoli kollégának pedig van már van némi tapasztalata is vele. Gyors és nagyon pontos váltásokat ad még lejtőn lefelé is. Jól beállított váltóval pedig elképzelhetetlen, hogy elől leessen a lánc, annak ellenére sem hogy se váltó, se láncfeszítő nincs a bringán. Fékek:Persze, hogy nincsenek véletlenek. Kedvenc fékgyártónk egyik modellje került a bringára. Talán nem túl meglepő módon a fék kiválasztásánál is a Shimano katalógusból választottak a mérnökök. Az MT410 -es szérián kívüli hidraulikus tárcsafék fékerőben és adagolhatóságban a nagy testvérekkel játszik egy ligában. A tárcsa a KTM-től megszokott módon elől/hátul 180 mm. A fékkel nincs viccelés. Kerekek:Spórolásnak nyoma sincs, még ezen a rendre hányatott sorsú alkatrészek terén sem. A kerékpár agyai golyós/kónuszos rendszerűek, ami egyértelműen Shimano agyakat takar, azt is az MT400-as termékcsaládból. A felnik dupla falú, szegecselt kivitelűek, melyek kiválóan tűrik a kemény terep állította terhelést is. Gyártójuk a Ryde. Gumi terén az évtizedek óta jól vizsgázó gyártó és mintázat került kiválasztásra a Schwalbe Nobby Nic. Kiváló tapadása és jó oldaltartása emeli ki a tömegből, talán csak egyetlen negatívum mellett, ami nem más, mint a relatív gyorsabb kopás (főleg aszfalt használat mellett).   Egyéb alkatrészek:Hol lehet jól megfogni egy bringa árát, ha a teljesítményéből nem akarunk veszíteni? Hát az egyéb, kiegészítő alkatrészek terén. Itt nem külsős beszállító kiegészítőit találjuk, hanem a KTM saját maga által gyártatott, egyébként kiváló minőségű alkatrészeit. A kormány, kormányszár, nyeregcső és nyeregcsőbilincs, és pedál is KTM márkájú. Előnyük, hogy pontosan tudnak illeszkedni a kerékpár geometriájához és külső megjelenéséhez, hátrányként maximum nagyobb súlyukat lehet felróni. A nyeregcső egyébként Dropper. Ha jön a lejtő, nyomd a gombot és már hasalhatsz is rá a kormányra, nincs útban a nyereg.

Így is ismerheti: Ultra Evo Dim 29 27 5 Plus, UltraEvoDim29275Plus

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.