Leadwerks Software Leadwerks Game Engine (PC)

Leadwerks Software Leadwerks Game Engine (PC)

10 885 Ft Raktáron
Vásárlás az Árukeresőn?
Házhozszállítás: ingyenes
Személyes átvétel: ingyenes
Átvevőpont: ingyenes
A termék eladója:
10 885 Ft-tól 2 ajánlat
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Az Árukereső.hu-n megvásárolható ajánlataink

 

Leadwerks Software Leadwerks Game Engine (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Mi ez?
10 885 Ft
Ingyenes kiszállítás
Raktáron
 
 

Leadwerks Software Leadwerks Game Engine (Digitális kulcs - PC)

Mi ez?
11 208 Ft
Ingyenes kiszállítás
Raktáron

Ajánlataink a termékre

 

Leadwerks Software Leadwerks Game Engine (PC - Steam elektronikus játék licensz)

Mi ez?
10 885 Ft
Ingyenes kiszállítás
Raktáron
 
 

Leadwerks Software Leadwerks Game Engine (Digitális kulcs - PC)

Mi ez?
11 208 Ft
Ingyenes kiszállítás
Raktáron
 

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 10 885 Ft

További termékek a kategóriából

További Leadwerks Software termékek: Leadwerks Software Egyéb szoftver

JoWooD Gothic II [Gold Edition] (PC) PC játék 590 Ft-tól JoWooD Gothic II [Gold Edition] (PC) Eidos Tomb Raider Chronicles (PC) PC játék 855 Ft-tól Eidos Tomb Raider Chronicles (PC) LucasArts Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords (PC) PC játék 610 Ft-tól LucasArts Star Wars Knights of the Old Republic II The Sith Lords (PC) Eidos Tomb Raider The Angel of Darkness (PC) PC játék 930 Ft-tól Eidos Tomb Raider The Angel of Darkness (PC)
Termékleírás
A JÁTÉKRÓLA Leadwerks Game Engine a legegyszerűbb módszer 3D játékok és VR élmények készítésére. Tanuljon meg mindent, amire szüksége van az átfogó útmutatókkal. Készítsen játékokat a világ leginkább intuitív játékfejlesztő rendszerével. Adja el játékát jogdíjmentes licenccel, vagy ossza meg őket a világgal ingyen. Főbb jellemzők Tanuljon el készíteni saját, ingyenes, ingyenes játékokat. Rengeteg dokumentációt és video oktatást biztosítunk, amelyek végigvezetik a saját 3D-játékainak felépítésének lépéseit. A Leadwerks a tökéletes út a teljes nooból a profi játékfejlesztőhöz. És amikor közzéteszi a játékot, soha nem kell fizetnie jogdíjat. Új globális megvilágítási és térfogat-effektusok A Leadwerks Game Engine 4.1 környezetbarát érzékelőket vezet be a globális megvilágításhoz és a visszatükrözéshez, valamint a térfogati világítási effektusokat, mindezt könnyen irányítható és intuitív felületen. Ez megkönnyíti a lenyűgöző grafikájú játékok létrehozását, mint valaha. Új növényzetfestő rendszer A Leadwerks Game Engine 4 egy egyedülálló vegetációs rendszert mutat be a lombozat hatalmas mennyiségének kezelésére. Az egyes példányok memóriában való tárolása helyett új rendszerünk egy disztribúciós algoritmust használ, amely dinamikusan kiszámítja az egyes keretek releváns példányait a megjelenítéshez és a fizikához. Ez hatalmas, sűrűn csomagolt jeleneteket tesz lehetővé, minimális fölött. Az eredmények hihetetlenül gyors, hatékony és könnyen használható. Valójában az új rendszerünk olyan fejlett, hogy szerepel a Game Engine Gems 3 könyvben . Speciális grafika A Leadwerks az AAA grafikát elérhetővé teszi hardveres tesselációval, geometriai árnyékolókkal és egy halasztott megjelenítővel, akár 32x-es MSAA-val. Rendezőnk újradefiniálja a képminőséget, mint a cg renderelést, mint a múltbeli valós idejű játékokat. Az OpenGL 4.0 használata ekvivalens grafikát biztosít a DirectX 11-hez, platformok közötti támogatással az operációs rendszerek között a jövőbeli bővítéshez. Beépített szintű tervező eszközök Konstruktív szilárd geometria segítségével építheti a játék szinteit a semmiből a szerkesztőben. Szerszámaink megkönnyítik a formatervezés vázlatát, és ötleteit életre kelti. Bárki felépítheti saját játékvilágát Leadwerksben anélkül, hogy szakértőnek kellene lennie. Integrált Lua Script Editor Integráltuk a Lua-t közvetlenül a Leadwerksbe, mert bizonyított múltbeli eredményei több száz kereskedelmi játékban szerepelnek, beleértve a Crysis-t, a World of Warcraft-ot és a Garry's Mod-ot. A Lua tökéletesen integrálódik a natív kódhoz a gyors prototípus készítéséhez és az azonnali vezérléshez. A beépített hibakereső lehetővé teszi a játék szüneteltetését, a kód átlépését és a program minden változójának valós időben történő ellenőrzését. A Lua ideális kezdőknek, és az integrált Just-In-Time (JIT) fordító biztosítja, hogy játékaid gyorsan futhassanak növekedésük során. (Felhívjuk figyelmét, hogy a C ++ programozás támogatásához a Standard Edition DLC szükséges. ) Visual Flowgraph az Advanced Game Mechanics számára Az egyedülálló vizuális folyamatábra lehetővé teszi a tervezők számára, hogy játékmechanikákat állítsanak fel, interakciókat építsenek és fejlett szkript-szekvenciákat tervezzenek a kódsor megérintése nélkül. A folyamatábra rendszer tökéletesen integrálódik a Lua szkriptbe, lehetővé téve a szkriptprogramozók számára, hogy feltárják saját funkcióikat, és új lehetőségeket teremtsenek a játékhoz. Royalty Free licenc Az Ön által készített játékok a tiéd. A játékod, a eladás, a megadás, és ahogy tetszik. Soha nem számít fel jogdíjat a Leadwerks-ben játszott játékokért. Mivel kizárólag az ingyenes, nyílt forrású köztes szoftverkönyvtárakra támaszkodunk, soha nem kell aggódnia, hogy drága licenceket vásároljon harmadik felektől. Gőz funkciók Töltse le és tegye közzé a játék tartalmát a Steam Workshop segítségével. Közzé teheti a képleképezéseket és a YouTube videókat közvetlenül a Steam alkalmazásban a szerkesztőből. A beépített Steamworks támogatás készen áll a játék közzétételére a Steam szolgáltatásban. Peer-to-peer hálózat, hangbeszélgetés és nyilvános szerverek. Grafika Az OpenGL 4.0 halasztott megjelenítő, egységes világítási modellvel, tetszőleges számú lámpát támogat, minden lágy, dinamikus árnyékot vetve. Akár 32-szeres hardver MSAA teszi a renderelt képeket hihetetlenül éles és részletessé. A csúcs, a töredék, a geometria és a tesselációs árnyékolók teljes támogatása. A dinamikus megatexture terep sokrétegű terepek gyors renderelését teszi lehetővé. A hierarchikus hardver elzáródási lekérdezések gyors láthatóságot tesztelnek. Hardver tesszelés a dinamikus valós felület elmozduláshoz a GPU-n. Normál leképezés spekuláris és kockatérkép-reflexiókkal. Az installált renderelés lehetővé teszi a nagy mennyiségű tárgy gyors felhívását. A hardveres nyúzás gyors bőrű animációt biztosít. Halasztott átlátszóság több átfedő árnyékolási réteggel. Valós idejű hálómódosítás. Trilineáris és akár 16x anizotróp szűrés. Keverési és átmeneti animációs szekvenciák. Kicsomagolja az animációs sorozatokat a szerkesztőben. Szerkesztő Az automatikus eszközkezelés újratelepíti a modelleket és a textúrákat, amikor egy másik alkalmazásból módosítják őket. Húzza be az FBX, DDS, BMP, JPG, PNG, TGA és PSD fájlok importálását. A vizuális interfész vezérli a művészeti folyamat minden elemét. Konstruktív szilárd geometriai modellező eszközök. Az ecset primitívumok közé tartozik a doboz, ék, henger, gömb, boltív, cső és torus. Automatikus UV-leképezés. Ecsettel sima csoportokat. A GPU-val gyorsított terepszerkesztő selymesen gyors és gyors formálást tesz lehetővé. Beépített árnyékoló szerkesztő azonnali megjelenítéssel és a hibák kiemelésével. A natív felhasználói felületet minden támogatott platformon használják. Programozás Beépített Lua szkript-szerkesztő hibakeresővel, kód-lépéssel és szintaxis kiemeléssel. A vizuális folyamatábra lehetővé teszi az objektumok összekapcsolását a játék interakcióinak vezérléséhez és a szkriptált szekvenciák beállításához. Indítsa el a játékot, és futás közben hibakeresést végezzen a Lua virtuális gépről. Objektum-orientált parancskészlettel rendelkező API-kialakítás lehetővé teszi bármilyen játék kódolását. Az entitás szkriptek objektumonkénti kampó felületet biztosítanak. A közvetlen programozás lehetővé teszi a játék hurokának és a program szerkezetének irányítását. A szkriptváltozókat egy vizuális felületen jelenítik meg, és valós időben töltik fel újra. AI A Navmesh pathfinding automatikus AI navigációt biztosít, amely mindenhol működik. A karaktervezérlő mozgása zökkenőmentesen integrálva a fizikába és a pályahatároló rendszerekbe. Állítsa be az entitásokat, hogy automatikusan üldözzenek egy másik objektumot, vagy navigáljanak egy pozícióba. Fizika Gyors és pontos merev testfizika. Korlátozások, beleértve a csuklót, gömböt és csúszócsuklókat. A csuklós hajtóművek gyors és stabil motoros korlátokat biztosítanak az ajtók, robotkarok és egyéb mozgások számára. Automatikus fizikai alak számítás. Fizikai alakzatokat generálhat a szerkesztőben modellekből vagy kefékből. Söpört az ütközés. Raycasting vonalakkal vagy gömbökkel. Részecskék Valós idejű részecskeszerkesztő azonnali megjelenítéssel. A kibocsátási mennyiségek tartalmazzák a dobozt, a gömböt, a hengert, a csövet és a kúpot. Állítható görbe grafikon az alfa és a skála számára. Részecske-animációs lapok állítható keretszámmal és elrendezéssel. Sebesség alapú forgás az irányított részecskékhez, például szikrákhoz. Hang 3D hang térbeli térbeli meghatározása. Bármely entitásból hangot bocsáthat ki. Az automatikus csatornakezelés felszabadítja a szükségtelen csatornákat. Ugrás bármikor hangosan.

Így is ismerheti: Leadwerks Game Engine PC, LeadwerksGameEnginePC, Leadwerks Game Engine ( PC)

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.