TEAM CORALLY SPARK XB-6 - BUGGY 4WD - ROLLER alváz - elektronika nélkül - piros

TEAM CORALLY SPARK XB-6 - BUGGY 4WD - ROLLER alváz - elektronika nélkül - piros

172 840 Ft

Egyéb ajánlatok

 

TEAM CORALLY SPARK XB-6 - BUGGY 4WD - ROLLER alváz - elektronika nélkül - piros

172 840 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"SPARK - az első igazi buggy 1:8 méretarányban Tapasztald meg a forradalmat az első igazi 1:8-as méretarányú buggyval, amelyet kifejezetten bashingre terveztek - a Team Corally Spark XB6! Készülj fel a határok feszegetésére, a kihívások leküzdésére és a végső tartósság és a kiváló teljesítmény izgalmának megtapasztalására. Az ügyfelek visszajelzései vezérlik a Team Corally innovációját, és ez a modell az eredménye. az új Spark XB6 azzal különbözteti meg magát a többi 1:8 méretarányú buggytól, hogy egyetlen dologra összpontosít - a bashingre. A csúcsminőségű anyagokkal és a kifogástalan kivitelezéssel ez a basherek álomgépe arra készült, hogy a legkeményebb terepen és a legkeményebb akadályokkal is megbirkózzon. A te utad, a te irányításod: Válaszd ki a kalandodat a Sparkkal, amely két változatban kapható - egy zökkenőmentes Ready-to-Run csomagban (itt leírva) és egy Rolling Chassis opcióval, amely lehetővé teszi, hogy személyre szabd az általad választott elektronikát. Mindkét változat három szemet gyönyörködtető színkombinációban kapható: a matt fekete alapot merész piros, zöld vagy kék akcentusok egészítik ki. Engedje szabadjára az erőt: A mellékelt Team Corally Torox 185A 4-6S vezérlő (nem tartozék) LiPo akkumulátor védelemmel rendelkezik, egyéb biztonsági és teljesítmény opciók mellett, míg a Team Corally Kuron 2050kV 4 pólusú AC motor (nem tartozék) lenyűgöző sebességet és nyomatékot biztosít. A pontos kormányzás vezérléséről a fém fogaskerekes HV-7225 HV szervó gondoskodik (nem tartozék). A kényelmes 2,4 GHz-es CT2R rádió (nem tartozék) szilárd rádiókapcsolatot és állítható funkciókat biztosít a kormányzás kényelméhez. Figyelem a részletekre: A Spark számos jellemzővel büszkélkedhet, az alumínium szervókaroktól kezdve az egy darabból álló kompozit kormányösszekötőig és a 3 mm-es alumínium Ackermann 7075 kétszintes kormányrendszerig, ez a buggy a pontosságra épült . különálló, lezárt elektronikus dobozokkal rendelkezik, transzpondertartóval, XL állítható akkutartóval, amely kompatibilis a szokásos LiPo akkumulátorokkal, és egy teljes készlet lezárt, repülőgép-minőségű golyóscsapágyakkal. Szúrásálló meghajtás: A Spark hajtáslánca edzett acélból készült fogaskerékkel, motoros fogaskerékkel és szilikonolajjal töltött, tömített fém differenciálművekkel rendelkezik. Az alumínium és acél középső differenciálmű, valamint a gyors és könnyű differenciálmű hozzáféréssel páratlan kényelmet és teljesítményt biztosít. Az alumíniumból készült állítható motortartóval, a 46 fogazású acél középső fogaskerékkel, az edzett acél vezérműtengelyekkel és a CVD első bütykökkel a Spark hosszú élettartamra készült. A 16 mm-es alumínium Big Bore olajjal töltött és menetes lengéscsillapítók, a lengéscsillapító ajakrögzítő rendszer és az alumínium CNC lengéscsillapító tornyok kivételes kezelhetőséget és stabilitást biztosítanak. Ütésálló felfüggesztés: A független első gömbcsapos felfüggesztés és a független kettős keresztlengőkaros hátsó felfüggesztés precíz kezelhetőséget biztosít durva terepen, míg a tartós, egy darabból készült kompozit felfüggesztőkarok és a nyúlványrudak szilárdságot és tartósságot biztosítanak. Megerősített futóművel, nagy leszorítóerővel rendelkező szárnnyal és központi futómű merevítő rendszerrel a Spark készen áll a legnehezebb ütközésekre is. Csatlakozz a forradalomhoz a Team Corally Spark XB6-tal - az 1:8-as méretarányú bashingezők végső álomgépe. Engedd szabadjára belső izgalomkeresődet, és hódíts meg bármilyen terepet páratlan teljesítménnyel, tartóssággal és stílussal. Készülj felindulj el életed legjobb útjára! Indítsd be a Spark XB6-ot, vágj neki a terepnek: A Corally csapat Spark XB6-ja az 1/8-os méretarányú Bash Buggy tökéletességének definíciója. Nagyra értékeljük vásárlóink hozzájárulását, és visszajelzéseik fontos szerepet játszottak abban, hogy a Sparkot egy kivételes bash géppé formáljuk. Légy a Corally szenvedélyes bashelők családjának tagja! Készülj fel a határok feszegetésére, a kihívások leküzdésére és a lélegzetelállító teljesítmény izgalmának megtapasztalására. Tulajdonságok: Team Corally Torox 185 ESC 4-6S vezérlő LiPo védelemmel (nem tartozék). Team Corally Kuron 2050kV 4 pólusú kefe nélküli motor 4-6S (nem tartozék) Szervóvezérlés CRHV-7225 HV fém fogaskerék, 25Kg nyomaték (nem tartozék) Team Corally CT2R Ergonomikus 2,4GHz-es adó zavarás nélkül (nem tartozék) Alumínium szervókar Egy darabból álló kompozit kormányösszekötő 3mm alumínium 7075 Ackermann kétfokozatú kormányrendszer Különálló, fröccsenés- és porálló elektronikai ház transzpondertartóval XL állítható akkutartó az összes elterjedt LiPo akkumulátorhoz Teljes golyóscsapágykészlet gumitömítéssel Az összes hajtóműgolyóscsapágy 8x16x5 mm méretű Az első fogaskerék és a motor fogaskereke edzett acélból készült Három tömített fém differenciálmű, külön-külön szilikonolajjal töltve Alumínium/acél központi differenciálmű Gyors és könnyű hozzáférés a differenciálműhöz Kétrészes alumínium motortartó kompozit sebességváltófedéllel 46 fogú acél központi fogaskerék Komplett S2 kemény bevonatú acél vezérműtengelyek Kiegészítő CVD edzett acél elülső csuklók Alumínium 17 mm-es hatlapátos fogaskerekek Alumínium 16mm-es Big Bore menetes, olajjal töltött lengéscsillapítók Lengéscsillapító rugó reteszelő rendszer Nylon kompozit lengéscsillapító burkolatvédők CNC alumínium lengéscsillapító tornyok, 5mm elöl és hátul Pivot Ball független első felfüggesztés Független kettős keresztlengőkaros hátsó felfüggesztés Optimalizált, egyedi fejlesztésű kompozit alkatrészek Alumínium és Pivot Ball csapok a felfüggesztőkarokon HD első kormányblokkok és hátsó kormánycsapágyak Vastag, 4 mm-es alumínium felfüggesztés lengőkarok Kompozit felfüggesztési merevítő védők Nehéz, egy darabból álló kompozit felfüggesztőcsapok és összekötő rudak Team Corally RSP csúszásgátló rendszer, elöl + hátul 3 mm-es alumínium vázszerkezet Megerősített alváz oldalsó burkolatok integrált karosszériavédelemmel Nagy teherbírású első lökhárító Új központi alvázmegerősítő rendszer 3 mm-es alumínium lemezzel Megerősített, nagy leszorítóerőt biztosító szárny + szárnytartó toronycsatlakozó merevítővel Előre futó XL Buggy nagy sebességű gumiabroncsok fekete hat küllős nejlon felniken Robusztus polikarbonát karosszéria kidolgozott nyomtatással Kompozit karosszériatartók Tuningalkatrészek széles választéka az egyéni testreszabáshoz J ármű - modell típusa Járműtípus: Járműtípus: BuggyKorigény : Életkor: 14+Készségszint : KözéphaladóTeljesítési szint : Összeszerelt modell minden elektronika nélkülÖsszeszerelési idő : Nem szükséges az alváz összeszerelése, csak az összes elektronika beszerelése. Becsült minimum 1-2 óra. Hajtás: 4WD - tengelyhajtásHajtás : legfeljebb 6S motor hoz Motor típusa: AC motorhoz >Javasolt környezet: M aximális sebesség (km/h): 110 Jármű - méretek A modell méretaránya: Méret: 1/8 Hossz (mm): 495 Magasság (mm): 495 mm Tengelytáv (mm): 327 Első tengelytáv (mm): 308 Hátsó tengelytáv (mm): 308 Hasmagasság (mm): 58 Súly (g) - akkumulátor nélkül: 3650 Akkumulátorrekesz LxSxH (mm): 161x51 Lökhárító átmérő ø (mm): 18,75 Első lengéscsillapító hossza (mm): 108 Hátsó lengéscsillapító hossza (mm): 129 Felni átmérő ø (mm): 90 Felni szélessége (mm): 42 Gumiabroncs átmérő ø (mm): 122 Gumiabroncs szélessége (mm): 42 Jármű - elektronika Motor: Kuron 825 - 2050KV - 4-6S (nem tartozék) Táp akkumulátor: Nem tartozék Rádió: TC - CT-2R 2.4Ghz (nem tartozék) Szervó: CR-7225 - 25Kg nyomaték (nem tartozék) Sebességszabályozás: TC - Torox 185 ESC 2-6S (nem tartozék) Töltő: nem tartozék Autó - Műszaki adatok Kerékadapter: 17mm-es hatlapos adapter Csapágyak: golyóscsapágyak - gumiborítással Differenciálművek: 3x fogazott differenciálmű Első felfüggesztés típusa: Párnagolyós felfüggesztés: Független felfüggesztés: Párnagolyós típus Független felfüggesztés: Párnás pilléres típus: Fogaskerék-távolság: MOD 1.0 Első lánckerék (fogak): 46 Motor fogaskerék (fogak): 13 Belső áttétel: 3.31 Teljes áttétel: 11,71 Lengéscsillapító típusa: A lengéscsillapító típusa: Alumínium ""Big Bore"" olajjal töltött lengéscsillapítók - tekercsrugó Jármű - Anyagok Fogaskerék - fogaskerék: precíziós CNC megmunkálás - edzett acél Váz: 3 mm - 6061-T6 alumínium - színes eloxálva Alváz megerősítések: Öntött kompozit + alumínium rúd Középső differenciálmű: Hibrid ház - 6065-T6 alumínium + acél FR - RE differenciálmű: öntött kompozit ház Külső meghajtók: Racing S2 rugóacél - edzett Alsó konzolok: 6061-T6 4 mm-es alumínium + kompozit Lengéscsillapítótartók / lengéscsillapítótartók - elöl: 5 mm - 6061-T6 alumínium - színes eloxált Lengéscsillapítótartók/hátul: 5mm - 6061-T6 alumínium - színes eloxált Motor fogaskerék: precíziós CNC megmunkálás - edzett acél Első lánckerék: Precíziós CNC megmunkálás - edzett acél Karosszéria: Belső: polikarbonát: festett, dekoltált és díszített. "
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.