Team Associated RC8B4.1 csapat készlet

Egyéb ajánlatok

 

Team Associated RC8B4.1 csapat készlet

311 840 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"Itt jön az RC8B4 következő evolúciója, amely 2022-ben megnyerte az IFMAR világbajnokságot. A Team Associated mérnökei a súlypont és a tömeg csökkentésén, valamint a felkészületlen kültéri pályákon való kezelhetőség javításán dolgoztak. Ennek eredményeképpen az új RC8B4.1 RWB alváz kialakítása merevebb, kúposabb profillal rendelkezik a kiszámítható nagy sebességű viselkedés érdekében, ami lágyabb általános lengéscsillapító-beállítást tesz lehetővé. A felfüggesztést újratervezték, új első és hátsó lengőkarokkal, amelyek alacsony súlyponttal és rövidebb lengéscsillapítókkal rendelkeznek, valamint új, háromlyukú hátsó karokkal, amelyek lágyabb lengéscsillapítók és rugók használatát teszik lehetővé, miközben a gyors kanyarokban is megtartják a tartást. Az új, széles alapterületű hátsó vonóhornyok három fix tengelymagasságban készülnek, és 3 mm-es szénszálas kerékagy-tornyokat használnak, hogy többféle geometriát lehessen választani . végül a buggy 92 mm-es univerzális féltengelyekkel, 44/13-as ferde fogaskerekekkel és 46T-os préselt főfogaskerékkel rendelkezik a maximális tapadás és a legsimább erőátvitel érdekében az ápolatlan kültéri utakon. Jellemzők Új RC8B4.1 RWB vázlemez és oldalsó borítások ferde vázszerkezettel a nagyobb merevség és kiszámíthatóság érdekében. Új alumínium első és hátsó lengéscsillapító szarvak alacsony súlyponttal és csökkentett tömeggel. Új, rövidebb, 16 mm-es első és hátsó lengéscsillapító testek az alacsonyabb súlypont és a csökkentett súly érdekében. Új 6 lyukú, 1,4 mm-es első és 1,5 mm-es hátsó kúpos, maratott lengéscsillapító dugattyúk, beleértve a lengéscsillapító sapkák tömítéseit is. Új hátsó rugókarok 3 lyukkal és frissített hátsó stabilizátor geometria sima és rögös utakhoz. Új tartós hátsó lengéscsillapító kialakítás széles talppal és állítható 3 mm-es karbon tornyokkal. Új, kék alumíniumból készült első felső vezérlőkar rögzítések a fokozott tartósság érdekében. Új RC8B4.1 öntött első lökhárító optimalizált profillal durva utakra. Új maratott 47T főfogaskerék. 13-44 fogaskerék készlet. 92 mm-es univerzális féltengelyek 17 mm-es perselyekkel. Frissített lengőkarok Soft Blend anyagból a maximális hideg időjárási tartósság érdekében. Új +1 alumínium kormányblokk karok az élesebb kormányzásért alacsony tapadással. A korábbi verziók jellemzői Az innovatív első felfüggesztési geometria gömbcsuklókkal javítja a kormányzás egyensúlyát és kiszámítható kezelhetőséget biztosít minden körülmények között. 8 Az RC8B4 lépcsős kormányblokkjait szélesebb felső felfüggesztőkarcsapágyak egészítik ki a nagyobb stabilitás és az egyenletes kormányzás érdekében a teljes kanyarodási tartományban. Az RC8B4 fogaskerekei a legújabb, az RC8T4-nél használt kemény anyagból készültek: Az első fogaskerék 3,5 fokos dőlésszögű fogaskerékkel van ellátva a középső hajtótengely megfeszítése érdekében, ami növeli a hajtáslánc hatékonyságát és csökkenti a vibrációt. Mindkét váltó nagyméretű csapágyakkal rendelkezik, a 6x13x5mm-es gallércsapágyak hosszabb élettartamot biztosítanak mind a csapágyaknak, mind a fogaskerekeknek . az RC8B4 üzemanyagtartály legújabb változata rugalmas gumifedélhúzóval és frissített rugóval a fedél és a tartály közötti jobb tömítés érdekében. Az RC8B4 hátsó rugóstagja számos tervezési jellemzővel és hajlítási lehetőséggel rendelkezik. A hátsó rugóstagot középre szerelték a sebességváltóhoz, és két csavarhely van az alvázon keresztül a hajlítás beállításához. A csomag tartalmaz egy opcionális öntött ""szárny"" betétet a leszorítóerő növelésére. Az RC8B4 első alsó lengőkarjai puha anyagból készült ek. Frissített kialakítás a nagyobb tartósság érdekében. Az új, ívelt, egy darabból álló stabilizátor rúdlengők a rudakkal síkban vannak felszerelve, és ütközőcsap helyett BHCS csapot használnak a szerelés egyszerűsítése érdekében. Az opcionális betétek csak a felső részre szerelhetők . az RC8B4 hátsó szárnytartó állítható szárnyszögű alátétekkel rendelkezik a jelentősen javított szilárdság, az aerodinamikai forma és a lengéscsillapító pozíciójának nagyobb beállítási tartománya érdekében. Két szárnymagasság-beállítási lehetőség a hátsó lengéscsillapító szarvakon. Az RC8B4 hátsó szárny több függőleges lamellával rendelkezik a nagyobb egyenes irányú stabilitás érdekében, nagyobb hátulsó élmagassággal a nagyobb leszorítóerő érdekében, nagyobb szilárdsággal különböző területeken a hajlítási fáradtság csökkentése érdekében, és gödröcskékkel a hátsó részen, mint sablon a furatok fúrásához. Az RC8B4 kormánykarok felülre szerelt kormányközéprésszel a nagyobb helyért a sebességváltó körül. Az RC8B4 alumínium kormányközéprész, amelyet a frissített első geometriához terveztek, könnyű és tartós. Az RC8B4 kormánykar anyái hosszabbak, hogy csökkentsék a kormányközéprész ellenállását hajlításkor. Az RC8B4 kormányszervó rúdja új, tartós acél menetes csuklóval rendelkezik. Az RC8B4 kék alumínium A- és B-karos lengőkarok rögzítései az alvázlemezhez igazodóan vannak kialakítva. Az RC8B4e karbon első felső lemeze központosítja az első alvázmerevítőt, így minden irányban kiegyensúlyozottan hajlítható . Az RC8B4 első merevítője ugyanolyan hosszú, mint a régebbi alváz ""rövid"" változata az ideális elülső hajlítás érdekében. Az RC8B4 első karosszériaoszlopa az első felső lemezbe van süllyesztve, és a kétoldalas kialakításnak köszönhetően könnyen felszerelhető. Az RC8B4 rugóstag és a lengéscsillapító tengely menetei reteszelő csavaros kialakításúak, hogy ütközéskor a helyükön tartsák a csészéket. RC8B4 acél lengéscsillapító oszlopok. Nagy átmérőjű, alacsony profilú SHCS csavarokat használnak az egész buggyban a hagyományos csavar és alátét rendszer helyett. Ezeket használják a szervótartónál és a hátsó karosszériaoszlopnál. Új kipufogótartó és rugó. Új karbon megerősítés az elektronikai dobozhoz, a szervó módosított pozíciójával. Hátsó 93,5 mm-es és első 104 mm-es középső tengelyek 3x14 mm-es csapokkal a hajtás hatékonyságának növelése érdekében. Az RC8B4 kétrészes hátsó karosszériaoszlopa gumitömlővel rendelkezik, hogy némi rugalmasságot biztosítson és meghosszabbítsa a karosszéria élettartamát. Az RC8B4 tengelykapcsolók jobb menettartással rendelkeznek, a kulcsokhoz való könnyű hozzáférést biztosító hornyolt részen, és ugyanabból a tartós anyagból készülnek, mint az 1:10-es tengelykapcsolóink. A szabványos kerék hatszögméretek ""+0"" mm-esek elöl és hátul. A szabványos stabilizátor rúdméretek 2,2 mm-esek elöl és 2,5 mm-esek hátul. RC8B4 Mu (ejtsd: ""mew"") karosszéria hozzáadott RWB vonalakkal. Három különböző stílusú hajtómű orrot tartalmaz: hagyományos orrkúp, közepes szárny és magas szárny. 44T fogaskerék és 13T fogaskerék az első és hátsó differenciálművön. RC8B3.2 akkumulátor és vevő doboz kivehető transzpondertartóval. RC8B3.2 osztott középső differenciálmű tartó alumínium középső felső lemezzel. 16 m m-es lengéscsillapítók fehér első (9,25 menetes) és rózsaszín hátsó (12,0 menetes) rugókkal, emulziós membránokkal, kombinált szellőző/emulziós sapkákkal és kék alumínium menetes gyűrűkkel a rugó előfeszítés beállításához. Keskeny C és D karos RC8B3.2. Négyrészes alumínium tengelykapcsoló két kompozit és két alumínium pofa, két 0,95 mm-es és két 1,0 mm-es rugó és egy 13T acél kuplungdob. A modell nem tartalmazza a szervókat: Gáz/fék és kormány, Belső égésű motor, Vevő, RX-készlet 5db NiMH vagy 2s Lipo, gumi, tárcsák. A karosszéria festetlen. "
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.