SWORKz S12-3C 1/10 2WD Pro szőnyegkészlet

SWORKz S12-3C 1/10 2WD Pro szőnyegkészlet

196 015 Ft

Egyéb ajánlatok

 

SWORKz S12-3C 1/10 2WD Pro szőnyegkészlet

196 015 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"SWORKz S12-3C (Szőnyeg Kiadás) 1/10 2WD verseny terepjáró buggy Az SWORKz S12-3C Carpet Edition egy csúcskategóriás, 1/10 méretarányú, 2WD meghajtású buggy, amelyet kifejezetten szőnyegen és műfüvön (astroturf) való versenyzéshez terveztek. Ez a modell a bevált S12-2C EVO platformon alapul, és teljesen újratervezett, amely gyorsabb kanyarodási sebességet és könnyű kezelhetőséget biztosít nagy tapadású felületeken. Innovatív alvázkonstrukció Az S12-3C modell lelke egy precíziósan gyártott, ezüsttel eloxált T7075 alumínium alvázlemez, amelyet az optimális teljesítmény és rugalmasság érdekében terveztek. A sebességváltó mostantól a platóra is felszerelhető a rugalmassági jellemzők finomhangolása érdekében. Az opcionális hangolólemezek lehetővé teszik az alváz rugalmasságának további módosítását, ami lehetőséget ad a versenyzőknek arra, hogy az autó viselkedését a pálya különböző körülményeihez igazítsák. A könnyű platformú alváz akár hat különböző akkumulátor-elhelyezési konfigurációt is támogat, lehetővé téve a precíz egyensúlybeállítást, így az S12-3C sokoldalú versenyplatformmá válik. Fejlett lengéscsillapító rendszer A buggy egy újonnan tervezett, 13 mm-es BBS Big Bore lengéscsillapító rendszerrel van felszerelve a SWORKz-től, amely precíz emulziós műanyag sapkákat és megerősített lengéscsillapító dugattyúkat tartalmaz a jobb tartósság érdekében. A teflon bevonatú lengéscsillapító tengelyek biztosítják az ultra sima csillapítási reakciót, míg a 4 mm-es karbon lengéscsillapító tornyok kivételes szilárdságot biztosítanak. A készlet tartalmazza a lengéscsillapító toronyvédőket és a legújabb 13 mm-es BBS Black Line rugókat rugócsészékkel és kipörgésgátló zárakkal az állandó teljesítmény és a jelentősen jobb ugráskezelés érdekében. Precíz kormányzás és erős vonalvezetés Az új 5,5 mm-es gömbcsapok és a robusztus 3,5 mm-es tengelykapcsoló-rendszer növeli a kormányzási pontosságot és az általános stabilitást. A teljesen alumínium kormányszerkezet sima és sima irányíthatóságot biztosít nagy tapadású körülmények között is. Optimalizált hajtáslánc és tartós csúszókuplung-rendszer A gyors hozzáférésű differenciálmű négy különböző pozícióban szerelhető fel, így rugalmasságot biztosít a különböző pályákhoz. A dupla betétes csúszókuplung kemény eloxált lemezekkel, hőálló alátétekkel és egy gravírozott SWORKz logóval ellátott fő fogaskerékvédővel van felszerelve. Geometria és állíthatóság Az ívelt alsó lengőkarok lejjebb viszik a lengéscsillapítók beépítési helyzetét, ami mélyebbre viszi a súlypontot és javítja a stabilitást. A sebességváltót az ideális súlyelosztás és szilárdság eloszlása érdekében optimalizálták. A hátsó súlyok magassága az innovatív Synthesis rendszer és a moduláris hátsó CVD féltengelyek segítségével állítható. A kanyarokban való jobb irányíthatóság érdekében újonnan tervezett első és hátsó stabilizátor konzolrendszerek találhatók. Aerodinamika és karosszériatervezés Az állítható szárnyrögzítés lehetővé teszi a magasság és a szög változtatását, míg az előre vágott karosszéria aerodinamikailag optimalizált versenyzésre. Jellemzők: Ezüst eloxált és könnyű T7075 alumínium platform Alváz rugalmassági karakterisztika beállító rendszer A meghajtó akkumulátor 6 különböző pozíciója Gyorsan kioldható szénszálas elemtartó Differenciálmű alumínium burkolattal Tartós és kiváló minőségű, optimalizált sebességváltó Kiegyensúlyozott motorelhelyezés minden tapadási körülményhez A differenciálmű gyors elérését biztosító rendszer Állítható magasságkülönbség Csúszó tengelykapcsoló rendszer két alátéttel és kemény eloxált lemezekkel A motor ellentétes forgása Magas hőmérsékletnek ellenálló párnákigen A fő fogaskerék védelme lézergravírozott logóval Vadonatúj lengéscsillapító kialakítás SWORKz 1/10 BBS 13mm Big Bore lengéscsillapító rendszer Új 13 mm-es BBS Black line lengéscsillapító rugók Precíz műanyag emulziós lengéscsillapító sapkák Teflon bevonatú lengéscsillapító tengelyek Kemény eloxált lengéscsillapító testek Kemény eloxált lengéscsillapító csapok Egyedi tervezésű lengéscsillapító rögzítőcsavarok Új, széles első és hátsó 4 mm-es karbon lengéscsillapító tornyok Alumínium kormánymű Karbon lemezes kormányrudak Új karbon szervo tartó Szuperkönnyű eloxált első keréktengelyek állítható hatszögletű tartórendszerrel Hosszabb, ívelt első és hátsó karok Az első és hátsó válltartó keskeny kialakítása Teljesen állítható, négyzet alakú alumínium lemezek az első és hátsó kerékösszetartáshoz Új Synthesis hátsó kormányrendszer alumínium felső tartókkal Állítható hátsó súlyrendszer CVD féltengelyekkel Újonnan tervezett első és hátsó stabilizátor konzol 5,5 mm-es gömbcsap-rendszer Robusztus 3,5 mm-es csatlakozórendszer Gyorskioldó lemez elektronikához Opcionális kiegyensúlyozó lemez a szervo alatt Állítható magasságú és szögű hátsó szárny Első szárny tartó 65 mm-es első szárnyal Új karosszéria optimalizált aerodinamikai kialakítással"
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.