Phoenix Model PH155 Turbo Beaver 1900mm ARF

Phoenix Model PH155 Turbo Beaver 1900mm ARF

236 830 Ft

Egyéb ajánlatok

 

Phoenix Model PH155 Turbo Beaver 1900mm ARF

236 830 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"A DeHavilland of Canada DHC-2 Beaver röviddel a második világháború után Kanadában kifejlesztett repülőgépe a bozótos repülés szinonimájává vált, egy szerény munkagép, amely biztonságosan szállít egy pilótát és hat utast bárhová és bárhová. A jól bevált gépet többször ""megfiatalították"" kisebb-nagyobb módosításokkal, többek között az eredeti Pratt & Whitney Wasp Jr. 450 LE-s kilenchengeres radiálmotor helyett egy modern turbólégcsavaros hajtóművel szerelték fel. A legfrissebb és igen sikeres átalakítás a kanadai Viking Air által készített DHC-2T Turbo Beaver, amely a régi Beaver repülőgépvázakat egy 680 lóerős Pratt & Whitney Canada PT6A-34 hajtómű beépítésével modernizálta egy meghosszabbított orrba; első pillantásra feltűnik az új, szögletes függőleges farokszárny is. A kanadai könnyű szállító hegyi repülőgép félig-meddig klasszikus, teljesen balsakialakítású, 12-15 köbcentis kétütemű, 15-20 köbcentis négyütemű, 15 köbcentis benzinmotorral vagy AXI 4130-as osztályú elektromos motorral hajtott, középhaladó pilóták számára készült típus. Haúszókkal egészíti ki a modellt, javasoljuk, hogy a motorokat a köbcentiméter-tartomány felső határán válasszák. a törzs klasszikus balsa- és könnyű rétegelt lemezszerkezetű, levehető üvegszálas motorburkolattal, jellegzetes ""állal"". A belsőégésű motor egy állítható műanyag ágyra van szerelve, amely egy rétegelt lemezből készült motor válaszfalhoz van rögzítve, amely a törzs tömör dobozos ""magjának"" része. Ez helyet biztosít az üzemanyagtartály számára is. A készletben egy további motor válaszfal távtartókkal együtt szerepel a hátsó szerelvényben lévő villanymotor beépítéséhez. A fülke makettfelszerelésű, és két nyitható ajtón keresztül érhető el. A kormány-, magassági kormány- és gázkormány szervók a kabin alján, a törzs oldalán lévő hátsó ajtón keresztül hozzáférhető területen találhatók. Az első ajtó az elektromos meghajtású változatban a műszerfal alatti rekeszben lévő hajtómű akkumulátor tárolására szolgáló nyílásként szolgál. Akormányok vezérlése robusztus drótrudakkal ellátott kábelvezetőkkel történik. akétrészes, félirányú profilú szárny klasszikus felépítésű, merev torziós doboz borítással. A szárnyfelek oldalirányban csúsznak egy csőszerű duralumíniumcsatlakozóra, és csavarokkal vannak rögzítve. A szárnymerevítők alumíniumlemez maggal rendelkeznek, fa formaburkolattal; csavarokkal vannak rögzítve. Akormánylapátokat és a fékszárnyakat két pár rövid egyenes huzalrudakkal ellátott szervópár működteti egymástól függetlenül. A farokfelületek hagyományos, teljesen balsa szerkezetűek. A kormánylapáthoz kapcsolt, kormányozható huzalos sarkantyúval ellátott futómű duralumínium főlábakkal, üvegszálas formájú kerékborítással. Amodell Oracover vasalható fóliával van bevonva, az Egyesült Királyságban repülő gép imatricázásával. A modellvezérléséhez legalább egy hétcsatornás számítógép-készletre lesz szükség, amely lehetővé teszi a kormányszárnyak és a fékszárnyak független vezérlését. Aszervók jó minőségű standard 3-5 kg. cm-es tolóerővel, a farokfelületekhez erősebb 5-7 kg. cm-es szervókat használjon. A készlet tartalmazza: épített és bevonatos törzs, fújt üvegszálas motorburkolat, kész szárnyvégek, épített és bevonatos szárnyak és farokfelületek, duralumin futómű, tartozékkészlet, kerekek, matricák és képes útmutató. Megjegyzés:A pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet és a pilóta nélküli légi járművek üzemeltetésére vonatkozó szabályokról és eljárásokról szóló, 2019. május 24-i (EU) 2019/947 bizottsági végrehajtási rendelet értelmében a 250 g-nál nagyobb tömegű, illetve kamerát vagy más érzékelőt hordozó pilóta nélküli repülő járművek (hagyományos repülőmodellek, multikopterek, drónok) üzemeltetői és pilótái ... bármilyen módon képes személyes adatokat rögzíteni, regisztrálni kell (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). További információért kattintson ide: drónüzemeltetők és pilóták regisztrációja . Szárnyfesztávolság [mm]1900Hossz [mm]1428Szárnyfelület [dm2 ]43.3Súly [g]4600 - 5000Vezérelt funkciókS, V, K(2), M, F(2)Szerkezeti igényS2, S3Pilóta nehézségeP2, P3Ajánlott meghajtás és RC felszerelés:2T4TBenzinMotorASP S91AASP FS-120AROS MAX GT-15/GGT-15LégcsavarMA 14x6-8""MA 15x8""FOXY 14x8""Tartály (cc)400-450400-450200-300 benzinSzervók5x HS-422 (K, F, M), 2x HS-645MG (S, V)Digi szervók5x HS-5485HB (K, F, M), 2x HS-5645MG (S, V)Szervók HV/Digi5x HS-430BH (K, F, M), 2x D645MW (S, V)RC készletmin. 7 csatornás számítógép"
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.