PELIKAN DANIEL Viper Sport Jet 1450mm EPP - piros ARF készlet

PELIKAN DANIEL Viper Sport Jet 1450mm EPP - piros ARF készlet

249 295 Ft

Egyéb ajánlatok

 

PELIKAN DANIEL Viper Sport Jet 1450mm EPP - piros ARF készlet

249 295 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"A Viper sportrepülőgépet eredetileg az 1990-es években fejlesztették ki, mint amatőr gépet, amelyet egy tolódugattyús motor hajt, több légcsavarral. Mivel azonban a tervezőknek továbbra is hiányzott a tolóerő, 2005-ben több átépítés és különböző sugárhajtóművek kipróbálása után a tervezést egy General Electric J85-ös motorral hajtották meg, amellyel a Hanchette testvérek már elégedettek voltak. A J85 hajtja a Northrop F-5 könnyű vadászgépet vagy a Cessna A-37 Dragonfly vadászgépet! Ha nincs kb. 650.000 dollárja egy ""felnőtt"" készlet megvásárlására és 3500 órája az építésre, akkor kipróbálhatja a mi ARF készletünkkel, amely a hajtómű akkumulátorának feltöltéséhez szükséges idő alatt repülésre kész lesz! A kis Viper nem lesz szuperszonikus, de 150-170 km/h sebességig gond nélkül fel tudod majd vinni. Félméretű amerikai hab EPP sportrepülőgép, amelyet egy 90 mm-es fúvóka hajt AC motorral. Amodellt olyan tapasztaltabb pilótáknak tervezték, akik már megbízhatóan repülnek hagyományos műrepülő modellekkel. atörzs negatív formába öntött hab EPP-ből készült. A 90 mm átmérőjű fúvóka a törzs hátsó részében található; a 2 csavarral rögzített alsó oldali fedelet eltávolítva férhet hozzá. A fúvókát egy BL3541-1450-es kefe nélküli motor hajtja Hobbywing 80 Opto vezérlővel. A fedélzeti elektronika táplálására egy Hobbywing UBEC tápegység van beépítve, melynek terhelhetősége 8 A. Az elektronika és a 6S LiPo meghajtó akkumulátor a fülkében egy nagyméretű levehető fedél alatt van tárolva. A kabin hátsó részében található egy elektronikai kábelezési tábla, amely a farokszervók kábeleit, az orrlábvezérlőket és a szárnyfélben lévő szervók kábelkötegeit tartalmazza. Az egyes szervókábeleket ezután kivezetik a táblából a vevőhöz való csatlakoztatáshoz. Apilótafülke elején található a futóművek behúzását vezérlő elektronikus szekvencer. akétrészes szárny, a félszimmetrikus profillal és a karbon csőcsatlakozóval összekapcsolt karcsú szárnyvégekkel, szintén EPP habból készült. A kormányszárnyakat és a réselt fékszárnyakat rövid, egyenes golyóscsapos rudakkal működtetik, amelyekhez két pár szervó van felszerelve könnyen levehető műanyag sapkákra. A szárny elülső élén lévő műanyag sapkák alatt LED-es helyzetjelző lámpák vannak felszerelve. Azegyszerűség kedvéért az összes szervó és a behúzható futómű kábelei egy kábelkötegbe vannak vezetve, amely egyetlen multicsatlakozóban végződik, és a szárny törzsre való rögzítésekor a törzsben lévő kábelezési lapra csatlakozik. Afarokfelületek hab EPP-ből készültek, és a törzshöz vannak csavarozva. A kormányok vezérléséhez a kielben vagy a vízszintes stabilizátorban található szervók vannak, amelyek könnyen eltávolítható műanyag sapkákra vannak szerelve. a futómű háromkerekű, elektromos behúzható, felfüggesztett duralumínium lábakkal. A futóműfedelek vezérlése speciális szervókkal történik, a futómű működését egy elektronikus szekvencer vezérli, amely valódi mock-up működést biztosít: pl. a szárnyban lévő fő lábak esetében először a kerékfedelet nyitják ki, majd a lábat kihúzzák vagy behúzzák, végül a kerékfedelet ismét bezárják. Azorrlábat egy külön szervó vezérli, amely a kormánycsatornához csatlakozik. minden szervó digitális 9g-os, fém fogaskerékkel. A modell vezérléséhez legalább egy hatcsatornás RC-készletre lesz szükség - ha a modellt úgy hagyja, ahogy van, a két csűrő-, fékszárny- és magassági szervó (az elektronikai kábelezési lapon keresztül) egy vevőcsatornára csatlakozik. Ha szeretné megtartani a szervók független vezérlését ezekhez a funkciókhoz, akkor legalább egy kilenccsatornás RC-készletre lesz szüksége - és egy kábelezési lapra tA rupu-t nem fogja használni ezekre a funkciókra. Tápakkumulátornak egy hatcellás 22,2 V 5000 mAh LiPo akkumulátorra lesz szüksége, amelynek terhelhetősége legalább 30 C. A modellben lévő szabályozó EC5 csatlakozóval van felszerelve (PELIKAN DANIEL #7956/7957). AzARF készlet tartalmazza: EPP habszivacs törzs beépített fúvókával, kefe nélküli motorral, vezérlővel, UBEC teljesítménystabilizátorral, elektromosan behúzható orrszárnnyal és 2 szervóval, EPP szárny beépített csűrőszárny szervókkal, fékszárnyakkal, elektromosan behúzható futóművel és 2 futóműfedél szervóval, EPP farokfelületek beépített szervókkal, szárnycsatlakozó, csavar készlet és használati utasítás. ÉrtesítésA pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet és a Bizottság (EU) 2019/947 végrehajtási rendelete (2019/947), 24. sz. A 250 g-nál nagyobb tömegű, illetve a személyes adatok bármilyen módon történő rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt hordozó pilóta nélküli repülő járművek (hagyományos repülőgép-modellek, multikopterek, drónok ) üzemeltetői és pilótái kötelesek regisztrálni (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). Szárnyfesztávolság [mm]1450Hossz [mm]1274Tömeg [g]3050Szárnyfelület [dm2 ]32Vezérelt funkciókS, V(2), K(2), M, P(3), F(2), ÍjlábSzerkezeti igényS1Vezetési nehézségP2, P3Hajtás és RC felszerelés:Motor*BL3541-1450Vezérlő* Intermittent Hobbywing 80A OptoFúvó*90 mm, 11 lapátAkkumulátorFOXY G2 22,2 V 5000 mAhSzervók*11x micro S009 digitálisRC készletmin. 6 csatorna*) ARF készlet része"
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.