OMP M2 V3 Pro - narancssárga

Egyéb ajánlatok

 

OMP M2 V3 Pro - narancssárga

200 020 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"A 3D-s mini-helikopter M2 legújabb verziója teljesen újratervezett és jelentősen könnyebb törzset, új rotorfejet és továbbfejlesztett csillapítóbetéteket tartalmaz, amelyek nagyobb ciklikus és kollektív vezérlési kitéréseket tesznek lehetővé, valamint új rotorlapátokat és kiegyensúlyozó rotort. Elektronikusan kevert szervomotorokkal vezérelt CCPM giroszkóplap, flybar nélküli ""lapát nélküli"" rotorfej 3G háromtengelyes giroszkópos rendszerrel (teljes mértékben állítható a mobilalkalmazásban) a szokásos mechanikus stabilizátor és a függőleges tengely körül a helikoptert stabilizáló giroszkóp helyett, nagy teljesítményű AC motor és elektronikus sebességszabályozó szabályozó funkcióval, intelligens vezérlőegység, amely lehetővé teszi a helikopterezés kezdőinek megfelelő dőlésstabilizációs módban, valamint a határtalan vad akrobatikához alkalmas 3D módban történő működést - mindezt megtalálod az M2 V3PRO minihelikopterben, 434 mm átmérőjű hordozórotorral! Vessünk egy közelebbi pillantást az OMP Hobby tervezőirodájának legújabb gyöngyszemére. A hajótest szerkezetének alapját egy dúralumínium motorágy és főtengelyház képezi, amelyhez karbon oldalfalak és kereszttartók, műanyag csúszótalp és profilozott dúralumínium csőből készült farokgerenda tartozik, karbon függőleges vezérsíkkal. A vázban egy új, erősebb Sunnysky® R40X-3 AC villanymotor található, forgó burkolattal, amely közvetlenül, a szokásos fogaskerekek nélkül hajtja a hordozórotort. Hasonlóképpen, az újonnan optimalizált APEX 45 kiegyensúlyozó rotort közvetlenül egy miniatűr, könnyű Sunnysky® R13X-3 AC motor hajtja. Ennek köszönhetően a teljes mechanizmus maximálisan leegyszerűsödik, kiküszöbölve a súrlódó szánokkal, a kefés fogaskerekekkel vagy a megcsúszó hajtásokkal kapcsolatos problémákat. A robusztus, 4 mm-es főtengely golyóscsapágyakban kapott helyet. A kormánylapát dúralumíniumból készült, akárcsak a lapáttartós rotorfej. A 3G flybarless rendszernek és az elektronikus CCPM-nek köszönhetően az újonnan optimalizált geometriájú, valamint a ciklikus és kollektív vezérlés megnövelt eltérési tartományával rendelkező rotorfej nagyon egyszerű. A farokrotorlapátok a ""nagy"" RC helikopterek farokrotorainak csodálatos miniatűrjei - mindenféle golyóscsapággyal és lengéscsillapítóval! Az új APEX 190 rotorlapátok nagyobb hatásfokot és alacsonyabb zajszintet kínálnak; ugyanakkor kellő merevséggel rendelkeznek ahhoz, hogy a kormányzási eltérések nagyobb tartományát kezeljék. A helikopter elektronikája egy intelligens vezérlőegységből áll, amely egy új, 3G-s, flybarless OFS3 vezérlőegységgel rendelkezik, integrált elektronikus sebességszabályozóval, amely kormányzó funkcióval rendelkezik a főrotormotorhoz és egy szabályozóval a kiegyensúlyozó rotormotorhoz; valamint három 10g-os DS2710MG digitális szervóból (1,65 kg. cm, 0,08 s/60°), amelyek a CCPM (120°) vegyes ciklusú kártyát vezérlik. A helikopter vezérléséhez legalább egy hatcsatornás távirányítóra van szükség, miniatűr vevővel, S. BUS porttal (vagy DSM2/DSMX-re, és most már kétirányú CRSF protokollal és telemetriával is - a TBS Crossfire, Tracer és ExpressLRS rendszerek támogatottak). A hétköznapi repüléshez az adónak nem is kell számítógépesnek lennie (az összes szükséges mixet a vezérlőegység biztosítja), elegendő 4 ""botkormányon"" lévő csatorna és egy ötödik csatorna egy kétállású kapcsolóval a vezérlőegység üzemmódjainak váltásához stabilizálással és 3D-vel. Természetesen a teljes értékű klasszikus és 3D repüléshez szükséged van egy számítógépes adóra, amely 2-3 állítható repülési móddal rendelkezik, legalább ötpontos kollektív görbékkel a lebegéshez és az akrobatikához, valamint egy további móddal az autorotációhoz. A mobilalkalmazásban a vezérlőegység beállításának széleskörű lehetőségeinek köszönhetően (beleértve a PIDF vezérlőhurkok részletes beállítását is), a legtöbb beállítás, amely korábban fejlett számítógépes távirányítót igényelt, elvégezhető a mobilodon. az alkalmazásban (iOS és Android operációs rendszerek esetén). Megteheti, de nem kötelező - a vezérlőegység előre beállítva kerül kiszállításra; szükség esetén az alapvető paraméterei finomhangolhatók a vezérlőegységen található programozógomb és jelzőfények segítségével, ahogyan az az OMPHOBBY vezérlőegységek régebbi verzióinál is történt. A könnyen kivehető sportkabin nagyon könnyű, tartós műanyagból készült díszlécből készült - négy színséma közül választhatsz, amelyek garantálják a helikopter jó láthatóságát és a levegőben való helyzetének ""olvashatóságát"". A helikoptert egy háromcellás, 11,1 V 750 mAh-s LiPo akkumulátor táplálja, 60C terhelhetőségű (XT30 csatlakozóval), amely a törzs alján található. Akár 10 perc egyszerű repülést, vagy akár 4 perc agresszív 3D akrobatikát biztosít. A helikoptert teljesen összeszerelt állapotban, előre beállított vezérlőegységgel szállítjuk, így csak ki kell csomagolni a helikoptert, csatlakoztatni az S. BUS/DSM2/DSMX/CRSF kompatibilis vevőt, feltölteni a meghajtó akkumulátorát, beállítani az adót a részletes utasítások és az illusztrációs képek szerint, ellenőrizni a helikopter összes funkcióját - és máris felszállhat! Az M2 V3 PRO egy teljes értékű 3D-s helikopter irányított kollektívvel – és mint ilyen, megfelelő pilótatapasztalatot feltételez és igényel. Nem egy „drón, ahol csak gázt kell adni, hanem felszáll és „mint a szög lóg a kormányzásba való beavatkozás nélkül. Az M2 V3 PRO-t a középhaladó és haladó pilóták élvezhetik, akik már rendelkeznek tapasztalattal irányított kollektívvel rendelkező („hatcsatornás) helikopterek repülésében. Azonban kellő adag kitartással, alázattal, előzetes szorgalmas számítógépes RC szimulátoron való képzéssel, egy tapasztalt pilóta felügyelete alatt és a stabilizált üzemmód használatával még egy kezdő helikopterpilóta is elkezdhet repülni az M2 V3 PRO-val. Az ARF helikopter készlet tartalma: 100%-ban összeszerelt és repülésre kész M2 V3 PRO modell, Bluetooth® modul, 11.1V 750mAh 60C LiPo meghajtó akkumulátor, tartalék főtengely és főrotor tengely, tartalék szervokarok és egy kis csavarkészlet, keringető lemez szintező szerszám, kemény EPP hab doboz csuklós fedéllel a modell biztonságos szállításához és tárolásához, modell kezelési és beállítási kézikönyv, vezérlőegységek. A hordozórotor átmérője [mm] 434 Kiegyensúlyozó rotor átmérője [mm] 89 Hajótest hossza [mm] 414 Szélesség [mm] 73 Magasság [mm] 140 Súly [g] 320 Szabályozott funkciók M, Kl, Ko, Kp, Vr, Giroszkóp Építési nehézség S0 Pilótavezetési nehézség P2, P3"
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.