OMP M1 V1 - narancssárga

OMP M1 V1 - narancssárga

Ezt a terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. Kérjük, válasszon az alábbi termékek közül!

Amik még érdekelhetik

Termékleírás
"Elektronikusan kevert szervomotorokkal vezérelt CCPM giroszkóplap, légykormány nélküli ""lapát nélküli"" rotorfej 3G háromtengelyes giroszkópos rendszerrel a szokásos mechanikus stabilizátor és a függőleges tengely körül a helikoptert stabilizáló giroszkóp helyett, nagy teljesítményű AC motor és elektronikus sebességszabályozó szabályozó funkcióval, intelligens vezérlőegység, amely lehetővé teszi a helikopteres kezdőknek megfelelő dőlésstabilizációs módban, valamint a határtalan akrobatikához alkalmas 3D módban történő működést - mindezt megtalálod az M1 V1 mikrohelikopterben, 290 mm átmérőjű hordozórotorral! A hajótest konstrukciójának alapját egy duralumin motorház és főtengelyház képezi, kétrészes műanyag hajótest vázzal, műanyag csúszótalppal és profilozott duralumin csőből készült farokgerendával, karbon függőleges vezérsíkkal. A vázban egy Sunnysky® R23-2 AC villanymotor található, forgó burkolattal, amely közvetlenül, a szokásos fogaskerekek nélkül hajtja a hordozórotort. Hasonlóképpen, a kiegyensúlyozó rotort közvetlenül a Sunnysky® R08-2 miniatűr AC motor hajtja. Ennek köszönhetően a teljes mechanizmus maximálisan leegyszerűsödik, kiküszöbölhetők a súrlódó csúszdákkal, a kefés fogaskerekekkel vagy a csúszó hajtásokkal kapcsolatos problémák. A robusztus 3 mm-es főtengely golyóscsapágyakban található. A ciklikus lemez duraluminból készült, akárcsak a rotorfej a pengetartókkal. A 3G flybarless rendszernek és az elektronikus CCPM-nek köszönhetően a rotorfej nagyon egyszerű. A farokrotor lapátjai a ""nagy"" RC helikopterek farokrotorainak csodálatos miniatűr másolatai - az összes golyóscsapággyal és lengéscsillapítóval! A helikopter elektronikája egy intelligens vezérlőegységből áll, amely egy integrált 3G flybarless vezérlőegységgel, egy elektronikus sebességszabályozóval és kormányzási funkcióval, valamint három DS2045 digitális pikoszervóból, fém fogaskerekekkel, amelyek a CCPM (120°) vegyes ciklusú kártyát vezérlik. A helikopter irányításához legalább egy hatcsatornás távirányítóra lesz szükséged, amelyhez egy S. BUS porttal (vagy DSM/DSMX-szel) ellátott miniatűr vevőegység tartozik. A hétköznapi repüléshez az adót nem is kell számítógépezni (az összes szükséges keveréket a vezérlőegység biztosítja), elegendő mindössze 4 csatorna ""botokon"" és egy ötödik csatorna egy kétállású kapcsolóval a vezérlőegység üzemmódjainak váltásához stabilizálással és 3D-vel. Természetesen a teljes értékű klasszikus és 3D repüléshez szükséged van egy számítógépes adóra, amely 2-3 állítható repülési móddal rendelkezik, legalább ötpontos kollektív görbékkel a lebegéshez és az akrobatikához, valamint egy másik móddal az autorotációhoz. A könnyen kivehető sportkabin nagyon könnyű, tartós műanyagból készült díszlécből készült - két színséma közül választhat, amelyek garantálják a helikopter jó láthatóságát és a levegőben lévő helyzetének ""olvashatóságát"". A helikoptert egy kétcellás, 7,4 V-os, 350 mAh-s LiPo akkumulátor táplálja, amelynek terhelhetősége 50C (JST-XH csatlakozóval), és a törzs alján található. Akár 9 percnyi egyszerű repülést, vagy akár 4 percnyi agresszív 3D akrobatikát is lehetővé tesz. A helikoptert teljesen összeszerelt állapotban, előre beállított vezérlőegységgel szállítjuk, így csak ki kell csomagolni a helikoptert, csatlakoztatni az S. BUS kompatibilis vevőt, feltölteni a meghajtó akkumulátort, beállítani az adót a részletes utasítások és az illusztrációs képek szerint, ellenőrizni a helikopter összes funkcióját - és máris felszállhat! Az M1 V1 egy teljes értékű 3D-s helikopter irányítható kollektívával – és mint ilyen, megfelelő pilótatapasztalatot feltételez és igényel. Ez nem egy olyan ""drón"", amihez csak úgy gázt kell adni, hanem felszáll és ""mint a szög"" lóg anélkül, hogy beavatkoznánk a kormányzásba. Az M1 V1-et a középhaladó és haladó pilóták élvezhetik, akik már rendelkeznek tapasztalattal a szabályozott kollektív légtömeggel (""hatcsatornás"") rendelkező helikopterek repülésében. Azonban, hogyBátor adag kitartással, alázattal, előzetes szorgalmas számítógépes RC szimulátoron való képzéssel, egy tapasztalt pilóta felügyelete alatt és a stabilizált üzemmód használatával még egy kezdő helikopterpilóta is elkezdhet repülni az M1 V1-gyel. Az ARF helikopter készlet tartalma: 100%-ban összeszerelt és repülésre kész M1 V1 modell, LiPo 7.4 V 350 mAh 50C meghajtó akkumulátor, imbusz csavarhúzó, laposkulcs, töltőkábel, merev EPP hab doboz csuklós fedéllel a modell biztonságos szállításához és tárolásához, útmutató a modell kezeléséhez és a vezérlőegység beállításához. A hordozórotor átmérője [mm] 290 Kiegyensúlyozó rotor átmérője [mm] 46 Hajótest hossza [mm] 292 Szélesség [mm] 54 Magasság [mm] 88 Súly [g] 118 Szabályozott funkciók M, Kl, Ko, Kp, Vr, Giroszkóp Építési nehézség S0 Pilótavezetési nehézség P2, P3"
Vélemények

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.