OMP M1 EVO BNF - sárga

OMP M1 EVO BNF - sárga

Ezt a terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. Kérjük, válasszon az alábbi termékek közül!

Amik még érdekelhetik

Termékleírás
"Elektronikusan kevert szervókkal vezérelt CCPM ciklikus tábla, flybar nélküli ""kormány nélküli"" rotorfej 3G háromtengelyes giroszkópos rendszerrel a szokásos mechanikus stabilizátor és a helikoptert a függőleges tengely körül stabilizáló giroszkóp helyett, erős kefe nélküli motor és elektronikus fordulatszám-szabályozó kormányzói funkcióval, intelligens vezérlőegység, amely lehetővé teszi a kezdők számára is alkalmas, a helikopterezéshez szükséges dőlésstabilizáló üzemmódban, valamint a korlátok nélküli vad akrobatikához szükséges 3D üzemmódban való működést - mindezt a 290 mm átmérőjű rotorral rendelkező M1 EVO mikrohelikopterben találod! Nézzük meg közelebbről az OMP Hobby tervezőirodájának legújabb gyöngyszemét. A törzsszerkezet alapja a duralumin motorágy és főtengelyház, melyhez karbon oldalfalak és kereszttartók, műanyag csúszósín és profilozott duralumin csőből készült farokgerenda csatlakozik, karbon függőleges stabilizátorral. A vázban egy Sunnysky® R23-2 forgóburkolatú, váltakozó áramú villanymotor kapott helyet, amely közvetlenül, a szokásos fogaskerekek nélkül hajtja a hordozórotort (Direct Drive). Hasonlóképpen, egy miniatűr Sunnysky® R08-2 kefe nélküli motor közvetlenül hajtja a kiegyensúlyozó rotorokat. Ez maximálisan leegyszerűsíti az egész mechanikát, kiküszöbölve a súroló csúszkák, az elhasználódott fogaskerekek vagy a csúszó hajtások okozta gondokat. A robusztus, 3 mm-es főtengely golyóscsapágyakban van elhelyezve. A ciklikus lemez duralumínium, akárcsak a levélhordozókkal ellátott rotorfej. A 3G flybarless rendszer és az elektronikus CCPM nagyon egyszerűvé teszi a rotorfej használatát. A hordozó rotorlapát csapágyazása a ""nagy"" RC helikopterek csapágyainak gyönyörű miniatűrje - a sok golyóscsapággyal és lengéscsillapítóval! A helikopter elektronikája egy intelligens vezérlőegységből áll, integrált 3G flybarless vezérlővel, egy elektronikus sebességszabályozóból governor funkcióval, és három DS2045 digitális pico szervóból, fém fogaskerekekkel, amelyek a CCPM (120°) vegyes lemezciklust vezérlik. A helikopter vezérléséhez legalább egy hatcsatornás RC-készletre lesz szükséged, egy S. BUS porttal ellátott minivevővel (vagy DSM/DSMX is). Hétköznapi repüléshez az adónak nem is kell számítógépesnek lennie (az összes szükséges keverést a vezérlő elintézi), csak 4 csatorna ""a bicskán"" és egy ötödik csatorna egy kétállású kapcsolóval a vezérlő üzemmódok átkapcsolására stabilizálással és 3D-vel. Természetesen a teljes klasszikus és 3D repüléshez számítógépes adó kell, 2-3 állítható repülési móddal, legalább 5 pontos kollektív görbékkel a lebegéshez és a műrepüléshez, és egy másik móddal az autorotációhoz. A könnyen levehető sportkabin nagyon könnyű, tartós műanyagból készült öntvényből készült - három színösszeállítás közül választhatsz, ami garantálja a helikopter jó láthatóságát és a helikopter helyzetének ""leolvashatóságát"" a levegőben. A helikoptert egy kétcellás, 7,4 V-os, 350 mAh kapacitású, 50C terhelhetőségű LiPo akkumulátor (JST-XH csatlakozóval) hajtja, amely a törzs aljára van szerelve. Ez akár 9 perc egyszerű repülést vagy akár 4 perc agresszív 3D műrepülést biztosít. A helikopter teljesen összeszerelve, előre konfigurált vezérlőegységgel érkezik, így csak ki kell csomagolnod a helikoptert, csatlakoztatnod kell az S. BUS kompatibilis vevődet, fel kell töltened a meghajtó akkumulátort, követned kell a részletes, szemléltető képekkel ellátott utasításokat az adó beállításához, ellenőrizni kell a helikopter összes funkcióját - és már fel is szállhatsz! Az M1 EVO egy teljes 3D kollektív vezérlésű helikopter - és mint ilyen, megfelelő pilóta tapasztalatot feltételez és igényel. Ez nem egy ""drón"", ahol csak gázt adsz neki, az felszáll és ""szögletesen"", mindenféle vezérlőbemenet nélkül lóg. Az M1 EVO-t a középhaladó és haladó pilóták fogják teljes mértékben élvezni. azok, akik már rendelkeznek tapasztalattal kollektív vezérlésű (""hatcsatornás"") helikopterek vezetésében. Azonban kellő kitartással, alázattal, számítógépes RC-szimulátoron történő előzetes képzéssel, egy tapasztalt pilóta felügyelete mellett és a stabilizált üzemmód használatával még egy kezdő helikopterpilóta is elkezdheti az M1 EVO vezetését. Az ARF helikopter készlet tartalmazza: 100%-ban összeszerelt és repülésre kész M1 EVO modell, LiPo 7,4 V 350 mAh 50C akkumulátor, imbuszcsavarhúzó, laposkulcs, töltőkábel, masszív EPP habdoboz zsanéros fedéllel a modell biztonságos szállításához és tárolásához, használati útmutató a modell üzemeltetéséhez és a vezérlőegység beállításához. Rotor átmérő [mm] 290 Igazító rotor átmérője [mm] 46 Törzs hossza [mm] 292 Szélesség [mm] 54 Magasság [mm] 88 Súly [g] 118 Vezérelt funkciók M, Kl, Ko, Kp, Vr, Gyro Konstrukciós nehézség S0 Pilóta nehézsége P2, P3"
Vélemények

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.