Kyosho Fazer MK2 (B) Mercedes Benz 300 SEL 1971 1: 10 Readyset - Type1

Kyosho Fazer MK2 (B) Mercedes Benz 300 SEL 1971 1: 10 Readyset - Type1

143 950 Ft

Egyéb ajánlatok

 

Kyosho Fazer MK2 (B) Mercedes Benz 300 SEL 1971 1: 10 Readyset - Type1

143 950 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"Kyosho Fazer MK2 (B) Mercedes Benz 300 SEL 1971 1:10 Readyset - Type1 A klasszikus Mercedes-Benz autók szimbóluma, a 300 SEL 6.3 elektromos távirányítású autóként készült újra! Élvezd a stílusos utazást az 1971-es Mercedes-Benz 300 SEL 6.3-mal. A tiszta R/C vezetési élmény érdekében a gyönyörűen kidolgozott karosszéria és a FAZER sorozatú alváz kombinációja verhetetlen. A Kyosho a standard túraautó-alvázát teljesen átalakította, ami új szintre emeli a teljesítményt. Az egyszerűsített, kevesebb alkatrészből álló kialakítás javítja a karbantartási hatékonyságot és csökkenti a súlyt, miközben az alapvető szilárdságot és merevséget új anyagok, elöl és hátul bordák és merevítések használata növeli. A szimmetrikus alvázkialakítás kiváló egyensúlyt biztosít az első és a hátsó felfüggesztés között, valamint érzékeny kezelhetőséget az erőforrástól függetlenül. Az alváz csúszókuplunggal, első és hátsó differenciálművel, olajjal töltött lengéscsillapítókkal és teljes golyóscsapágy-készlettel van felszerelve. A nagy tartósság és az lengéscsillapító képesség lehetővé teszi a vezetők számára, hogy teljes mértékben kihasználják az alvázban rejlő lehetőségeket. A kerékagyakon található két különböző eltolással (0 mm, +5 mm) rendelkező féktárcsák kompatibilisek mind a 190 mm, mind a 200 mm széles karosszériákkal, és lehetővé teszik a tengelytáv 260 mm-re állítását néhány alkatrész (külön megvásárolható) cseréjével, így az alváz kompatibilis más 1/10 méretarányú karosszériákkal is, a mellékelt karosszérián kívül. A Readyset csomag teljesen összeszerelt állapotban érkezik, és mindent tartalmaz, kivéve a vázhoz való töltőt és akkumulátort, valamint az adó akkumulátorait. Az „1971 Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 modellt a Mercedes-Benz 1968 és 1971 között gyártotta. Akkoriban a márka zászlóshajó modellje volt, egy 6,3 literes V8-as motorral felszerelve. Kivételes gyorsulása miatt kapta a „Dragster becenevet. Ez a „szuper szedán kivételes teljesítményt és erőt mutatott. A modell karosszériája ultra részletesen kidolgozott. A nagyméretű első hűtőrács különálló alkatrészek felhasználásával pontosan reprodukálja a Mercedes-Benz emblémát, a ""Háromágú Csillagot"". Minden alkatrész krómozott, az egyedi függőleges dupla fényszórók és a hátsó kombinált lámpák átlátszó műanyag részekkel rendelkeznek, csiszolt üveghatású hatásúak, amelyek lehetővé teszik a LED-világítás beépítését. A karosszéria színe luxus bézs-szürke, míg a színes matricák már gyárilag fel vannak helyezve, ami nagyon elegáns és prémium megjelenést kölcsönöz a karosszériának. Az első és hátsó lámpadobozok kompatibilisek a külön megvásárolható 97054 LED-es lámpasorozattal. Beszerelésük után a karosszéria egy igazi autó valósághű megjelenésű modelljévé alakul. A vintage TC gumiabroncsok és a bütykös rally kerekek tökéletesen illenek ennek a veteránnak a retró stílusához. A gyárilag összeszerelt Readyset csomaghoz mindössze 4 db AA alkáli elemre van szükség az adóhoz, valamint egy akkumulátorra és töltőre a vázhoz. Teljes értékű 4WD túraalváz kardánhajtással (FZ02L), amely mindenki számára élvezetessé teszi a vezetést. A teljes hajtásrendszerben található golyóscsapágyak csökkentik a teljesítményveszteséget. Vízálló kormányszervo KS202W. A zárt differenciálmű és sebességváltó megbízható teljesítményt biztosít még poros parkolókban is. Az imbuszcsavarok használata minden alkatrészben – megbízható meghúzást és könnyebb karbantartást tesz lehetővé kevesebb szerszámmal. A motortartó előfúrt lyukakkal rendelkezik. A furatok mérete a lánckerék méretének megfelelő, így nincs szükség hosszadalmas hézagállításra. 29-től 37-ig terjedő lánckerékméretek támogatottak. A teljesítmény tovább javítható különféle opcionális alkatrészek beszerelésével. Ez a kivételes modell egy négyajtós szedán luxusát ötvözi egy szuperautó gyorsulásával és teljesítményével egy 6,3 literes, 250 lóerős V8-as motornak köszönhetően. A jellegzetes fényszórók és hűtőrács a Mercedes-Benz formatervezésének ezen korszakát jelképezik. A veterán túraautók (VTC) gumiabroncsai és a Rostyle felnik tökéletesen illenek a veterán autók stílusához. Az első és hátsó lámpadobozok kompatibilisek a külön megvásárolható 97054 LED-es lámpasorozattal. A LED-es lámpaegység beszerelésével a karosszéria egy igazi autó valósághű megjelenésű modelljévé alakítható. Egy vadonatúj, egyszerű és funkcionális kialakítású alváz alacsony súlypontot biztosít. Az integrált sebességváltó optimalizálja a fő alváz torziós merevségét, míg a nejlon anyag csökkenti a súlyt, miközben javítja az ütésállóságot. Minden kulcsfontosságú alkatrészt megerősítettek ebben az egyszerű, tetőfedél nélküli kialakításban. Kevesebb és kevesebb csavart tartalmaz, és a gyakran használt csavarok mérete egységes. A legtöbb csavar lapos fejű, és 2,0 mm-es imbuszkulccsal eltávolítható, így könnyebb a szétszerelés. Az első felfüggesztésen optimalizálták az olyan vezetési jellemzőket, mint a rázókormányzás és a súrlódási sugár. Egyetlen gömbcsuklós kormánycsukló biztosítja a megbízható kormánymozgást. A cserélhető kerékagytartók mind az első, mind a hátsó tengelyhez (bal/jobb oldal) optimalizálják az alkatrész-kihasználást és javítják a karbantartás hatékonyságát. Két választható tárcsafék kerékagy ál-nyergekkel (a vizuális hatás érdekében), így biztosítva a kompatibilitást a 190 mm és 200 mm széles karosszériákkal. Az olajjal töltött lengéscsillapítók evolúciós lépést jelentenek a korábbi modellekhez képest. A lengéscsillapítót újra tervezték, az első és hátsó tengely közötti optimális geometria és egyensúly pedig könnyű kezelhetőséget és precíz kormányzást biztosít. A standard fő fogaskerék (homlokkerék) és fogaskerék-beállítások 68 fog és 32 fog, de 9 különböző fogaskerék használható 29 fogtól 37 fogig, ami széles áttételi tartományt tesz lehetővé. Az új fix motortartó minden fogaskerék-típushoz előre fúrt furatokkal rendelkezik. Egyszerűen rögzítse a motort a használt fogaskeréknek megfelelő furatokhoz. Nincs szükség a fogaskerék holtjátékának beállítására. Műszaki adatok Hossz: 496 mm Szélesség: 206 mm (test szélessége *b(tükrön keresztül) Magasság: 142 mm Tengelytáv: 274 mm Nyomtáv (elöl/hátul): 167 mm Gumiabroncsok (elöl/hátul): φ64 × 27,7 mm Áttétel: 6,54:1 Súly: körülbelül 1650 g Távirányítós rendszer: Syncro KT-231P+ Motor: G14L A csomag tartalma Komplett alváz beépített rádióvezérlő rendszerrel Gyárilag összeszerelt karosszéria készre festve Syncro KT-231P+ adó Imbuszkulcs Csavarkulcs Beállítások módosításához szükséges alkatrészek kézikönyv 1 2. kézikönyv"
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.