DUMAS Aeronca C-3 Collegian 889 mm-es lézer. faragott

DUMAS Aeronca C-3 Collegian 889 mm-es lézer. faragott

39 015 Ft

Egyéb ajánlatok

 

DUMAS Aeronca C-3 Collegian 889 mm-es lézer. faragott

39 015 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"A mai ultralightok dédapját 1931 és 1937 között gyártotta az amerikai Aeronca cég. Az együléses oktató- és túragép nagyon egyszerű, vászonnal borított acélcsövekből, acélhuzal erősítésekkel készült, és egy 36 lóerős kéthengeres motor hajtotta. Kiváló repülési tulajdonságainak és a szokatlan törzskialakításból adódó előnyöknek köszönhetően - az Aeroncával gyakorlatilag lehetetlen volt keményen leszállni, mivel a pilóta közvetlenül a futómű kerekére látott, és nagyon pontosan meg tudta ítélni a leszállás pillanatát; a pilóta mellett egy utas is elférhetett, így a tanuló ""visszhangozhatta"" a helyes pilótázást - a rátermettebb tulajdonosok már 5 óra oktatás után egyedül repülhettek. Az Aeroncyt világszerte széles körben utánozták az amatőr építők és a repülőgépgyártó cégek - ez Csehszlovákiát sem kerülte el, a Benes-Mraz által készített Be-60 ""Bestiola"" ennek ékes bizonyítéka. Az amerikai DUMAS Aircraft cég készlete ideális gép annak a modellezőnek, aki már rendelkezik legalább alapvető tapasztalatokkal a gumimotoros kismodellek vagy vitorlázórepülők építésében, valamint egy RC modell irányításával, irányított kormány és magassági kormánykerékkel való vezetésében. A""gobbler"" törzs és szárnyváz építésében, a papírbevonatozásban és a festésben fejlesztheted a tudásodat - a nagymértékben előmunkált lézervágott alkatrészeknek köszönhetően ez olyan, mint az óramű pontosságúmunka:RC félméretű készlet egy amerikai kiképző és túravitorlázó repülőgépről, amelyet elektromos motoros meghajtásra terveztek. A modell egyszerű, klasszikus, teljesen balsából készült, lézerrel kivágott fa alkatrészekkel, vákuumformázott műanyagból készült makett tartozékokkal, fröccsöntéssel készült műanyag alkatrészekkel és fémmel. A törzs hagyományos minimaketár-technológiával épül balsa gerendákból, válaszfalakból és rácsos vázat alkotó gerendavázból. Az esetleges helyi lekerekített formákat nagyszámú vékony stringer összeragasztásával érik el. A törzs szokatlan formái miatt egy egyszerű építési segédeszköz elengedhetetlen a helyes összeszereléshez - az építési terven található egy 1:1 méretarányú rajz az építéshez. A szárny hagyományos építésű, gerendákból és bordákból, a farokfelületek balsacsíkokból és lézervágott alkatrészekből készülnek. Egy kisebb ""csípés"" a farokfelületek és a szárnyvégek ívének nedves laminált balsacsíkokból történő elkészítése. Így meglepően erős és nagyon könnyű alkatrészeket kapunk - méghozzá karbon felhasználása nélkül! A szükséges sablonok rajzai ismét megtalálhatók az útmutatóban. Az egész modellt bevonhatjuk a készletben mellékelt papírral, vagy egy megfelelő könnyű, alacsony zsugorodású vasalható fóliával, mint például az Airspan vagy a Litespan. az Aeronca-t úgy tervezték, hogy egy kis egyenáramú motorral és sebességváltóval - mint például a terven megrajzolt GWS hajtóművel - lehessen meghajtani. Manapság valószínűleg egy kis váltóáramú motort fogsz választani - egy AXI 2208-as osztályú villanymotor és egy 800 mAh-s Li-poly ikerelem elegendő lesz a kényelmes repüléshez egy ""félmotoros vitorlázórepülővel"". Ebben az esetben át kell építened a motorágyat (egy új motor válaszfalat kell hozzátenned 2 mm-es nyírfa rétegelt lemezből), de ez nem jelenthet nagyobb problémát. A készlet tartalmazza: balsa lézervágott alkatrészek, balsa gerendák, vákuum-öntött alkatrészek (motorborítás, kabinborítás... ), átlátszó műanyag fólia a kabin ""mázolásához"", acél zsinór a futóműhöz és egyéb apró alkatrészekhez, könnyű habszivacs kerekek, színes bevonópapír, matrica lap, építési terv. ÉrtesítésA pilóta nélküli rendszerekről és a pilóta nélküli rendszerek harmadik országbeli üzemeltetőiről szóló, 2019. március 12-i (EU) 2019/945 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelet és a Bizottság (EU) 2019/947 végrehajtási rendelete (24.2019 májusában a pilóta nélküli légi járművek üzemeltetésére vonatkozó szabályokról és eljárásokról , a 250 g-nál nagyobb tömegű, illetve a személyes adatok rögzítésére alkalmas kamerát vagy más érzékelőt bármilyen módon hordozó pilóta nélküli repülő járművek (klasszikus repülőmodellek, multikopterek, drónok) üzemeltetői és pilótái kötelesek regisztrálni (a Cseh Köztársaságban a Polgári Légiközlekedési Hatóságnál). Szárnyfesztávolság [mm]1016Hossz [mm]559Szárnyfelület [dm2 ]12.6Vezérelt funkciókS, V, MÉpület igényeS2Pilóta nehézségeiP2Ajánlott meghajtás és RC felszerelés:DUMASRAYFOXYAXIMotorGWS IPS-51RAY C2826/12FOXY C2209/24AXI 2208/26VezérlőJES 006FOXY R-25BFOXY R-25BFOXY R-12BAkkumulátorRAY 7,4 V 800 mAhRAY 7,4 V 800 mAhRAY 7,4 V 800 mAhRAY 7,4 V 800 mAhLégcsavarGWS 8x6""GWS 8x4.3""APC 8x3.8SFAPC 8x3.8SFSzervók2x HS-55RC készletmin. 3 csatorna"
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.