Billing Boats Calypso 1: 45

Egyéb ajánlatok

 

Billing Boats Calypso 1: 45

204 745 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"Számlázó hajók Az 1950-es évek elején Ejnar Billing dán építész és egykori RAF-pilóta egy halászhajó kézzel készített modelljét állította ki felesége hobbiboltjának kirakatában. Miután egy magazinban megjelent egy fénykép a modellről, Billing urat elárasztották a megrendelések, hogy több tucat ugyanilyen modellt építsen. Mivel nem tudta kezelni a mennyiséget, úgy gondolta, hogy a csónakot készletként kínálja - az első sorozatgyártású készletet, amelynek fából készült váza gerinccel, bordákkal és vászonplankázattal rendelkezik, hogy a lehető legjobban utánozza a valódi csónakok építését. Ez az építési módszer gyorsan elterjedt, és Billings úr modelljei elkezdték meghódítani a világot. 1958-ban megalakult a családi vállalkozás, amely ma is a Billing Boats nevet viseli. Az évek során a modellek tervezését továbbfejlesztették és korszerűsítették, az 1960-as években bevezették a műanyag hajótest-formázást, majd megjelentek a CNC-gépek, és az 1980-as évek végén és az 1990-es évek elején a Billing Boats elkezdte használni az alkatrészek lézeres vágását. Ma a céget a Billing Boats harmadik generációja vezeti, és az úszó RC modellek és a nem úszó asztali makettek még mindig a hajómodellezés abszolút élvonalát képviselik. Örömmel kínáljuk a Billing Boats készletsorozatot, amellyel gyönyörűen részletesen kidolgozott, úszó, távirányítású makettek építhetők, vagy stílusos kiegészítője lehet otthonod berendezésének, a tenger sós illatával, amely messziről hívogat... Calypso 1:45 Amikor 1942. március 21-én az amerikai Seattle-ben található Ballard hajógyárban vízre bocsátották a brit királyi haditengerészet számára szánt BYMS Mark 1-osztályú motoros aknakereső hajót, bizonyára nem sejtették, hogy milyen legenda született éppen akkor. A hajó 1943-tól a Földközi-tengeren szolgált HMS J-826 (később BYMS-2026) néven, a háború után egy ideig Máltán horgonyzott, majd 1949-ben komphajóvá alakították át, hogy Málta és a szomszédos Gozo sziget között közlekedjen. Ebben a formában, már Calypso néven, felkeltette a francia haditengerészet egykori tisztjének, Jacques-Yves Cousteau oceanológusnak, az aqualung - a sportbúvárkodás tömeges fejlődését lehetővé tevő nyitott légzőkészülék - társszerzőjének figyelmét. Az olyan szponzoroknak köszönhetően, mint T. L. Guinness brit iparmágnás (aki finanszírozta a hajó megvásárlását és átalakítását) és a monacói herceg, a Calypsót kifejezetten a víz alatti kutatások úszó bázisává alakították át. A hajó orrában egy víz alatti megfigyelőszobát alakítottak ki, valamint a búvárok számára egy átmeneti és dekompressziós kamrát, egy darut a legendás csészealj mini-tengeralattjáróval, darukat a Zodiac felfújható motorcsónakok számára, egy helikopterplatformot, valamint rengeteg kutatási felszerelést és felszerelést. Az 1950-es évek elejétől 1996-ig, amikor is elsüllyedt, miután Szingapúrban összeütközött egy kikötői uszállyal, a Calypso a tengereket és óceánokat, folyókat és tavakat járta, hűségesen szolgálva Jacques-Yves Cousteau-t, fiát, Philippe-t, egy francia búvárcsapatot, valamint tudósokat és filmeseket a világ minden tájáról. Valószínűleg kevesen vannak, akik nem látták valamelyik dokumentumfilmet vagy nem olvasták valamelyik könyvet, amelyben a Calypso főszerepet játszik. A hajóroncsot végül kiemelték, ami hosszan elhúzódó viták és bírósági ügyek sorozatát indította el a további sorsáról - de most úgy tűnik, hogy egy felújítás után a Calypso remélhetőleg ismét visszatérhet a hullámokra. A valódi hajó hajótestét fából, Oregon fenyőből készítették (hogy elkerüljék a mágneses aknák vonzását), 42 méter hosszú, 360 tonna vízkiszorítású, és két 580 LE-s motor hajtja, ami 10 csomós sebességet tesz lehetővé (az eredeti aknakereső 41 méter hosszú volt, 270 tonna vízkiszorítású, és két 800 LE-s motorral 15 csomós sebességet ért el; egy 76 mm-es és két 20 mm-es ágyút, valamint két mélységi töltetvetőt hordozott). e 1:45 méretarányban, tapasztalt hajóépítők számára készült. A Calypso hajótest műanyag öntvényből készült, belső rétegelt lemez megerősítésekkel, a fedélzet és a felépítmény rétegelt lemezből és műanyag alkatrészekből készült. A készlet tartalmazza a műanyag hajótest öntvényt és a modell befejezéséhez szükséges egyéb műanyag és fa alkatrészeket, a makett tartozékokat (pl. helyzetjelzők, horgonyok, mini tengeralattjáró, helikopter stb. ), hajócsavartengelyeket perselyekkel és háromlapátos hajócsavarokat. A modell meghajtásához két darab 400-480-as sorozatú egyenáramú motor, legalább 15 A kétirányú vezérlővel (a motoroktól függően) és 6-7 cellás NiMH vagy 2-3S LiPo akkumulátorok 3-5000 mAh kapacitással. az alapfunkciók vezérléséhez a leghétköznapibb kétcsatornás RC-készlet is elegendő, a kormánylapát vezérléséhez egy hagyományos szervó is megteszi. De egy igazi makettező számára természetesen ""kötelező"" minél több makettező funkciót (világítás, hangmodul, független motorvezérlés stb. ) hozzáadni, amihez többcsatornás RC-készletre van szükség - és csatornákból sosem elég. Tipp: A hátsó törzs 1:1 méretarányú részlete, amely az eredeti utasításban a 9. oldalon véletlenül kisebbre van nyomtatva, a ""Letöltések"" részben található. Tipp: A Calypso építéséről (még a felépítmény építésének korai szakaszában) készült fotóalbum itt található: https: //photos. app. goo. gl/FzuV7LLK93khnbT7A. Méretarány: 1:45 Hossz [mm] 940 Szélesség [mm] 170 Magasság [mm] 330 Vezérelt funkciók M(2), LK A konstrukcióval szemben támasztott követelmények S3 A pilóta nehézségei P1"
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.