A bolt vásárlói közül
95.70% ajánlaná ismerősének a boltot
100.00% kapta meg a terméket 10 napon belül
| Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
|---|---|
| Termékátvételi módok: | Futárszolgálat Posta Pick Pack átvételi pont |
| Fizetési módok: | Átutalás Bankkártya |
| Rendelési módok: | Webshop Telefon |
| Elért minősítések | |
|---|---|
![]() Megbízható Bolt Program
Ez a bolt elnyerte a Megbízható Bolt minősítést a vásárlást követő vevői értékelések alapján: 90 nap alatt legalább 10 vélemény esetén, amennyiben a vélemények átlaga eléri a 4,2-t. A "Megbízható Bolt Program" szolgáltatás a vásárlók érdekében készült, ösztönözve a webshopokat minél jobb minőségű szolgáltatás nyújtására. Célja, hogy az online boltok valódi vásárlói továbbíthassák véleményét a vásárlás előtt állók felé. A vásárlás után a felhasználó egy kérdőívet kap, amelyben értékelni tudja a bolt szolgáltatását. |
|
Írjon véleményt a(z) techostore.hu boltról! Szerintem ez a bolt...
Korrekt webáruház
Tökéletes
Itt volt a legolcsóbb a termék, és aránylag gyorsan meg is érkezett.
.
.
Minden rendben ment, gyorsan megkaptam a rendelt árut.
Időben szállított termék, megfelelő csomagolással.
Viszonylag gyors kiszállítás, nagyon sok kiszállítási lehetőséggel.
Nincs ilyen.
Olyan terméket tartanak a honlapjukon ami nem kapható az üzletben.
Jó, hogy lehet csomagautomatába kérni
Kétszer, háromszor egymás után mérve azért szórnak az eredmények, szóval kb tájékozódni jó, de nem egy orvosi műszer.
xx
xx
xx
Hibás alkatrészt kaptam és mossák a kezüket én keressem fel a gyáatót ahonnan őke vették
Nincs
Borzalmas soha többet
techostore.hu (1 hete)
Kedves Zoltán!
Nagyon sajnáljuk, hogy a termékkel kapcsolatosan műszaki probléma adódott.
Cégünk csak és kizárólag hivatalos hazai forgalmazóval bonyolít beszerzést, eredeti termékeket, bontatlan csomagolásban. A termék esetleges gyári, műszaki és garanciális jótállása a gyártó / hazai forgalmazó hatásköre.
Telefonon jelezte a problémát, amire válaszolva megadtuk a gyártó hivatalos szakszervizének elérhetőségét, valamint tájékoztattuk, hogy mi a teendő ilyen esetben.
A szóban forgó márkaképviselet esetében telefonon műszaki támogatást tudnak adni a beszerelésre vonatkozóan, ami esetleg segít a hiba elhárításában. Több üzembehelyezési esetben tudtak már telefonon segíteni.
Tájékoztattuk arról is, ha bizonyossá válik a műszaki tanácsadáson keresztül, hogy a fennálló probléma garanciális eredetű, úgy a szerviz küld az Ön által kért címre futárszolgálatot a hibás termék elhozatalára. Szintén postafordultával küld majd egy új készüléket ugyanazon típusból. Önnek költsége nem merül fel ezzel kapcsolatban, azt a szerviz állja. Ez a protokoll ilyen esetben ennél a gyártónál. Igyekeztünk a leggyorsabb megoldásra törekedni teljeskörű tájékoztatás mellett.
Ugyanakkor elmondtuk azt is, hogy lehetősége van elállni a vásárlástól, hibás termék esetén a termék vételárát megtérítjük a szakszerviz véleményezését követően.
Hívása másnapján ügyfélszolgálatunk kereste, hogy nyomon kövessük az előző napi bejelentést, mit sikerült a szervizzel intézni. Sajnálatos, hogy nem fogadta hívásunkat.
Kérése vagy további kérdése esetén ügyfélszolgálatunk továbbra is rendelkezésére áll!
Minden információt emailen megkaptam. Mobitor sértetlenül megérkezett.
techostore.hu (1 hete)
Köszönjük szépen az értékelést! Visszavárjuk webáruházunkba!
| techostore.hu(átvételi pont) | |
|---|---|
| Cím: | 1054 Budapest III. kerület, Népfelkelő u.91. |
| Telefon: | 06304161166 |
| Nyitvatartás | |
| hétfő | 08:45 - 17:00 |
| kedd | 08:45 - 17:00 |
| szerda | 08:45 - 17:00 |
| csütörtök | 08:45 - 17:00 |
| péntek | 08:45 - 17:00 |
| szombat | 08:45 - 17:00 |
| vasárnap | 08:45 - 17:00 |
