A kommunikáció katasztrófa, az ismételt megkeresésekre sincs válasz!
Hasznosnak tartja ezt a véleményt?
Reolink Shop (2 hónapja)
Az ügyfél fordítóval kommunikál és ezáltal a kommunikációja nem tiszta. Nem találtuk meg az igényeinek megfelelő válaszadási frekvenciát.
A teljes kép érdekében megosztanánk ebből a kommunikációból részleteket:
"16 Aug 2025, 22:47
to Michael
Kedves Michael, a korábbi üzenetét tudomásul vettem, hogy nem probléma az utánvét Így ahogy ígértem keddre ott va önnél a rendelt termék.
Szép hétvégét! "
Az ügyfél válaszából egy részlet "Beledugod a csomagodat a seggedbe, de biztosan nem fogom ajánlani önöket."
Az ügyfél teljes válasza: Uraim!
Még soha nem tapasztaltam ilyen bánásmódot ügyfélként.
Magam is értékesítőként dolgoztam, és tudom, hogyan kell bánni az ügyfelekkel.
Az Ön esetében a válasz hiánya is válasz!
Beledugod a csomagodat a seggedbe, de biztosan nem fogom ajánlani önöket.
Üdvözlettel,
Uraim!
Még soha nem tapasztaltam ilyen bánásmódot ügyfélként.
Magam is értékesítőként dolgoztam, és tudom, hogyan kell bánni az ügyfelekkel.
Az Ön esetében a válasz hiánya is válasz!
Beledugod a csomagodat a seggedbe, de biztosan nem fogom ajánlani önöket.
Üdvözlettel,