| Bemutatkozás |
|---|
| Douglas Parfüméria |
| Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
|---|---|
| Termékátvételi módok: | Személyes átvétel Futárszolgálat Posta |
| Fizetési módok: | Készpénz Bankkártya |
| Rendelési módok: | Webshop |
Írjon véleményt a(z) Douglas boltról! Szerintem ez a bolt...
Szerettem volna adventi kalendáriumot ma, gondoltam meglepem magam névnapomra. De az eladók egymással vihorásztak így ez nem sikerült. Eddig ez volt a kedvenc boltunk a lányommal.
Tisztességtelen üzleti gyakorlatnak nevezem azt, amikor TEGNAP 29900 Ft egy termék, majd MA, a GLAMOUR napok idejére felemelik ugyanannak a terméknek az árát 35. 000 Ft-ra. Kuponnal elérhető az eredeti ár. EZ nem akció, ez átverés! Sajnos nem az első. Kiábrándító.
A hazai parfümériák közül bennük bízom leginkább, viszont az nem tetszik, hogy én 30-50 ezres vásárlások után is csak elvétve kapok illatmintát ajándékba (van hogy akkor is női terméket) , az asszony pedig kis túlzással egy 1000 forintos fogkefét begyűjtve is 2-3 ajándékkal tér haza tőlük. Ezen felül nagyjából minden drágább náluk, mint máshol, de ezt még meg tudom érteni, mivel a termék... Tovább »ek eredetiek (számomra annak tűnnek) és az üzletek is szebbek, rendezettebbek, mint a konkurens shopok, már ha azoknak van egyáltalán.
Akció idő alatt vásároltam több parfümöt több mint 120 ezerér, valamiért nem tudtam átutalni a rendszer miatt, de a rendelés megtörtént! Egyből írtam az ügyfélszolgálatnak , reggel válaszoltak, " Sajnálom, de a rendszerünk nem teszi lehetővé a már törölt rendelések újraaktiválását. Javaslom, hogy adja le újra a rendelését, hogy biztosan megkapja a kívánt termékeket"
Persze 70-ezerrel tö... Tovább »bbé! :) Vicc ez az ország és vicc a douglas is! Kamu akciókkal nagyon olcsó valami akkor pont az termék nem kapható!
Befejeztem itt a vásárlást! Inkább ha külföldön vagyok ott megveszem ennél olcsóbban nem akciósan!
Köszönöm douglas , hogy egy volt vásárolja lehettem! De többet nem!
Karácsony előtt 2 héttel adtam le a webshopjukban rendelést egy parfümre, ami az adott napon még akciós volt. Utánvétes fizetési módot választottam. A megrendelés leadásának a napján még fennen hirdette a Douglas a honlapon, hogy aki még akkor leadja a rendelést, az karácsonyig garantáltan átveheti.
Egy nappal később írtam nekik e-mailt, mert még semmilyen visszaigazolást nem kaptam a ... Tovább »megrendelésről, egy db e-mailt sem, csak a webshopban látszott, hogy létezik a megrendelésem, ott "feldolgozás alatt" megjelölést kapott. Ezen a napon már 15. 000, - Ft-tal többe került a parfüm, tehát már nem élt az akció.
A megrendelés leadásától számított 2 nap múlva jelentkeztek először, továbbra sem kaptam visszaigazoló e-mailt, csak egy egy soros válaszlevelet az ügyfélszolgálattól, hogy "sikertelen volt a tranzakció", ezért nem került még feldolgozásra a megrendelésem. Válaszoltam, hogy semmilyen tranzakciónak nem kellett sikeresnek lennie, mivel utánvétes megrendelést adtam le. Ha esetleg véletlenül átállítódott volna bankkártyás fizetésre, a megrendelés leadásával az oldal akkor sem irányított tovább bankkártyás fizetési felületre, e-mailt sem kaptam semmilyen sikertelen tranzakcióról, stb. Tehát semmi nyoma nem volt ennek a légből kapott állításnak. Ezt követően többször rákérdeztem, hogy teljesíteni fogják-e a megrendelésem és tényleg meg fog-e érkezni időben (karácsonyig) a megrendelt parfüm, mindig csak halogató választ kaptam, sosem feleltek egyenesen arra, hogy a csomag várhatóan megérkezik-e időben. Nulla együttműködés, segítőkészség. Még az ügyfélszolgálatos munkatárs volt azon felháborodva, hogy neki honnan kellene tudnia, hogy én utánvétes megrendelést adtam le. Nyilvánvalóan a rendszerükben van a hiba és maga is elismerte, hogy mostanában többször jelentkezett ilyen probléma náluk, mégis a vásárlót kell automatikusan hülyének nézni. Jeleztem, hogy fogyasztóvédelemhez leszek kénytelen fordulni, de továbbra sem tapasztaltam érdemi együttműködést, már napok óta nem is válaszolnak egyáltalán.
1 héttel a parfüm megrendelését követően írtam nekik (mivel továbbra sem történt meg még a megrendelés feldolgozása sem) , hogy elállok a megrendeléstől, és beszereztem máshol a parfümöt. Azóta is "feldolgozás alatt" van a webshop szerint a megrendelésem, választ továbbra sem kaptam.
Veszítettek egy visszatérő vásárlót.
A webshop átlátható, jól kezelhető. Könnyen lehet szűrni, keresni stb..
Ami a rendelés utáni dolgokat illeti, nem volt minden zökkenőmentes. Előre fizettem és sajnos elég lassan dolgozták fel a rendelésem, emailezés és telefonálás után sikerült dűlőre jutni. Egyébként akivel telefonáltam Hölgy nagyon kedves és segítőkész volt. Nyilván ez egy olyan türelmetlen embernek, mint én, problé... Tovább »ma, de aki türelmesebb annak nem.
Összességében, tanulva a hibámból, nem fogok többet előre fizetve rendelni mert még a feldolgozási idő, pénz beérkezési idő miatt stb, elhúzódhat a kiszállítás, szóval ez igazából nem a bolt "hibája".
Szépen kibélelt dobozban érkezett a csomagom.
Glamour napok voltak okt 12-15-ig és persze a douglas is hirdette, hogy kuponnal 20% kedvezmény a termékekre, egy prada luna rossa carbon, vagy black parfümöt szerettem volna vásárolni.
De cselesen minden prada 50ml kiszerelést a douglas leakciózta, az ő "akciójuk" azt jelentette, hogy nincs ott semmi akció, csak ne lehessen felhasználni a kupont.
A számomra kifejezett cél-terméket a... Tovább » 100ml kiszereléseket, pedig mind elérhetetlenné tette. (A termék nem elérhető felirattal a web-shopjukban)
Természetesen október 16-án azaz a kedvezményes glamour napok után egy nappal, már minden 100ml termék elérhető volt a web-shopban.
Megjegyzem egy évben nem képesek 3 napig 20% kedvezményt adni, úgy hogy olyan magas piaci áron értékesítenek, hogy 20%-al kedvezményesen is drágábbak, mint közvetlenül Olaszországból a prada hivatalos oldaláról rendelni.
Apró megjegyzés még:
Ha lehetne én a douglas telefonos ügyfélszolgálatánál szeretnék dolgozni, mert ott nem dolgozik senki. Napokig próbáltam elérni 2 hivatalos telefonszámot, de soha senki nem vette fel, valamint az egyik üzletüket, de ott sem vette fel senki. Naponta hívtam őket többször.
Ennyire inkorrekt üzlettel rég nem találkoztam, soha többet douglas! !!
Egész más terméket küldtek mint amit megrendeltem. Több terméket is vettem ajándékba és mindent vissza kellett küldenem. Ugrott a meglepetés a rokonoknak. Nagyon kellemetlen volt. Semmi kárpótlás vagy kompromisszumos megoldás ( mondjuk a többit tartsa meg, vagy a különbözetet vissza utaljuk stb. ) A levelemre is csak azt írták ami őket érdekel. Nem számítunk nekik semmit! Megint várhatt... Tovább »am a futárt és a pénzemért is hívogatni kellett őket.
Soha többet a közelébe sem megyek. Tőlem mehet haza ahonnan jött!
Nem ajánlom senkinek a vásárlást tőlük!
Eredeti parfümök szuper minőség. Ki lehet fogni akciókat, én akkor szoktam vásárolni. Az üzlet drágább, mint online
Online vásároltam. Az egyik szemöldökceruzával nem boldogultunk. Nem lehet hegyezni, csavarni. Akciósan sem volt olcsó. Írtam a vevőszolgálatnak, segítséget kérni. A válasz nemes egyszerűséggel ennyi volt: a ceruza hegyezhető. Hát köszönöm a rendkívül segítő választ. Ez egy műanyagszerű anyag, amit hagyományos hegyezővel nem lehet hegyezni. Én néztem utána néztem a neten, speciális heg... Tovább »yező kell hozzá. Amit természetesen a leírásban elfelejtettek megemlíteni. Azt is meg szeretném jegyezni, hogy az egy szem ajándék termékmintát is be kell jelölni, ha szeretnénk kapni. Míg Németországban kérés nélkül "millió" ajándék/termékmintát kapnak a rendeléshez. Akkor is, ha egy db. termékrendelés történik. Ez szerintem több, mint felháborító.
