A Megbízható Bolt program

A Megbízható Bolt Program egy olyan minőségbiztosítási rendszer, amelyet díjmentesen biztosítunk partnereink számára. Ennek köszönhetően a felhasználók könnyebben megtalálhatják azokat a boltokat, amelyek kiváló minőségi szolgáltatást nyújtanak. 
A programunkra jelentkező webáruházak vásárlói röviddel vásárlásuk után egy kérdőívben értékelhetik a bolt szolgáltatásait, a rendelés és a kézbesítés folyamatát. 
A boltok folyamatosan érkező értékelései alapján megnyerhetik vagy elveszíthetik az Árukereső Megbízható Bolt minősítést, amely jelentős befolyással van a termékoldali sorrendjük meghatározására.
 

Melyek a program előnyei számomra?

Valós vásárlói értékelések: Csak azoktól a vásárlóktól kérünk visszajelzést, akik ténylegesen vásároltak Öntől. Valós vásárlói vélemények, melyek javítják webáruháza megítélését.
Magasabb látogatottság: A vásárlók 50%-a csak olyan e-kereskedelmi oldalakon vásárol, amelyek rendelkeznek a “Vásárlók által ellenőrzött” tanúsítvánnyal, és 42%-uk megfelelő számú pozitív véleményt keres.
Láthatóság növelése: Az értékelések eredményei beleszámítanak a termékoldali helyezésébe, így a minőségi kritériumok alapján előkelőbb pozícióban jelenhet meg termékeivel, ami több vásárlót jelenthet Önnek alacsonyabb költségek mellett. 
Automatikusan részt vesz az Ország Boltja versenyünkben: Az Ország Boltja egy rangos verseny, amelyet minden évben az Árukereső szervez. A győztesek hitelessége jelentősen növekszik.
Megbízható vélemények megjelenítése weboldalán: A vásárlói által írt termékvéleményeket felhasználhatja és megjelenítheti saját oldalán is, mellyel tovább javíthatja oldalának vásárlói megítélését.
 

Hogyan szerezhetem meg minősítést?

A programunkra jelentkező webáruházak vásárlói - röviddel vásárlásukat követően - egy kérdőívben értékelhetik a bolt szolgáltatásait, a rendelés és kézbesítés menetét. A kérdőívek eredményei alapján, a legalább 4.2 értékelést elérő boltokat megkülönböztető logóval látjuk el, Árukereső.hu Megbízható Bolttá válnak.

 

badge

"Zöld keretes": 90 nap alatt legalább 10 vélemény esetén, amennyiben a vélemények átlaga eléri a 4,2-t.

badge

"Zöld hátteres": 90 nap alatt legalább 60 vélemény esetén, amennyiben a vélemények átlaga eléri a 4,6-t.
 

Hogyan válhatok Megbízható Bolttá?

Csatlakozzon szolgáltatásunkhoz a Partner portál felületen.

 

  • Igényeljen saját Árukereső WebApi kucsot.
  • Töltse le a példakódot és integrálja oldalába.
  • Aktiválja a szolgáltatást.
     

Gyakran Ismételt Kérdések a szolgáltatással kapcsolatban
Mennyibe kerül a szolgáltatás?

A Megbízható bolt program szolgáltatást ingyenesen biztosítjuk.

Milyen megrendelések után küldenek kérdőíveket az ügyfeleknek? Csak az Árukereső.hu-ról érkezett rendelések alapján?

Véleménykérő kérdőívet küldünk minden olyan vásárlónak, aki az Ön boltjában vásárolt, függetlenül attól, hogy a vásárlás milyen forrásból érkezett. Három kérdőív kerül kiküldésre azon vásárlói e-mail címekre melyek rendszerünkbe beérkeztek egy-egy vásárlást követően, ezekben a webáruházat és magát a terméket is tudják a felhasználók értékelni. Az első kérdőívet 10 nappal a vásárlást követően, a másodikat 13 nappal a vásárlást követően küldi ki rendszerünk, ezek a webáruházra vonatkoznak. A harmadik kérdőív 20 nappal a vásárlás után kerül kiküldésre, amely a termékre vonatkozik.

Hogyan tudok csatlakozni a programhoz?

A Megbízható Bolt Program integrálása: Útmutató
Szolgáltatásunkhoz 3 egyszerű lépés segítségével csatlakozhat:
 

  1. Igényeljen WebAPI kulcsot
  2. Töltse le a program kódját
  3. Aktiválja a szolgáltatást
     

Miért fontos az adatvédelmi tájékoztatást megadni?

Az Árukereső a program működése érdekében az e-mail címek kezelése során az adott webshop adatfeldolgozója. Az adatkezelésre irányadó GDPR (azaz az EU 2016/679 számú általános adatvédelmi rendelete) szerint a vásárlói e-mail címeket, mint személyes adatokat hozzájárulás nélkül kezelheti üzletszerzési célra, amely a GDPR által elismert jogos érdek. Így külön checkbox (pipás) hozzájárulásra nincs szükség, de tájékoztatást kell adnia a vásárlónak és ha külön adatvédelmi szabályzattal rendelkezik, szükséges azt a programmal kapcsolatos adatkezelési feltételekkel, adatfeldolgozási tájékoztatással kiegészíteni. Erre az Árukereső mintatájékoztatót biztosít. Ezzel érhető el, hogy a programmal kapcsolatos adatkezelése megfeleljen a GDPR-nak.

Hol tudom a véleménybekérő e-mail feladóját megváltoztatni?

Amennyiben meg szeretné változtatni, kérjük írjon egy erre vonatkozó igényt az info@arukereso.hu címre és kollégáink megváltoztatják azt rendszerünkben.

Hogyan ellenőrizhetem, hogy sikeres volt-e a kódbeillesztés?

Két lehetősége is van az ellenőrzésre, mely közül az egyik automatikus és a programhoz való csatlakozás után a Beállítások menüpont harmadik részében (Kód beillesztésének ellenőrzése) érheti el. Ezen a felületen az aktuális és az azt megelőző nap folyamán beérkezett azon vásárlásokat listázza, amelyeket a Partner Portál belépéshez használt e-mail címmel adott le. A másik pedig, hogy a kód beillesztése után a webhop oldalán leadott próbavásárlást ügyfélszolgálatunkon jelzi, így munkatársaink ellenőrzik rendszerünkben, hogy a kód működik-e.

A "404"-es hibakód

A widget kódja mindaddig 404-es hibakódot fog mutatni, míg az első értékelést meg nem kapják a webáruházra.

Megtarthatom a Megbízható Bolt minősítést, ha már nem kívánok megjelenni az áruházammal az Árukereső kínálatában?

Ha kilép az Árukeresőből, a weboldalon kihelyezett véleményeket 90 napig tarthatja meg, viszont ezután az Árukereső fenntartja a jogot, hogy a kilépés után a boltra vonatkozó véleményeket eltávolítsa.

Kezdeményezhetem vásárlói vélemény törlését?

A vásárlói vélemény törlését sajnos csak a vásárló kezdeményezheti az Árukereső ügyfélszolgálatánál. Ezen kívül, ha az értékelés 3 vagy kevesebb csillagot kapott, akkor lehetősége van vélemény eltávolítási kérelmet küldeni a vásárlónak, melyhez privát üzenetet is tud küldeni. Azonban a véleményíró kifejezett hozzájárulása vagy kérése nélkül - ha a vélemény nem ütközik a véleménykezelési irányelvekbe -, mi nem törölhetjük. A véleményeket trágár szavak és obszcén kifejezések tekintetében moderáljuk, valóságtartalma szerint viszont nem vizsgáljuk, hiszen mi a vélemények tekintetében pártatlanok vagyunk, harmadik félként és hatóságként pedig nem tudunk igazságot tenni.