
PPC-Statisztikák
Mi az a Napi részletes statisztika?A Napi részletes statisztika menüpontban egy átfogó statisztikát mutatunk, amelyben az alábbiakat láthatják:
elszámolt átkattintások mennyisége
- Átkattintások költsége
- AVG (Átkattintások költsége / átkattintások (bruttó ár)
- CTR (Átkattintások / termékmegtekintések száma (%)
- Átlagos pozíció (Több forgalmazóval rendelkező termékek esetén a forgalmazólistán átlagosan ezen a helyen jelent meg boltod az elmúlt 7 napban.)
Az elmúlt 30 napra visszamenőleg itt megnézheti a statisztikáit kategória lebontásban és terméklebontásban is.
Amennyiben a partner ezeket tárolni szeretné, akkor mindenképpen töltse le őket CSV, mivel csak 30 napig tároljuk az adatokat, utána már nem áll módunkban megmutatni őket.
A Prémium csomagot használó partnerek esetében a statisztika 180 napra visszamenőleg letölthető napra lebontva.
A Heti változások menüpontban mindig az utolsó két (lezárt) hét változásait lehet figyelemmel kísérni. Az oldalon kizárólag az Árukereső.hu oldalról érkező forgalomról láthat információkat és elemzéseket.
Az előző nap legnépszerűbb termékeit tartalmazza a terméklistából. Ez maximum 100 termék lehet. Fontos kihangsúlyozni, hogy ezek nem az Árukereső.hu-n legtöbbet keresett termékek, hanem az Önök terméklistájából legtöbbet keresett termékek.
A Terméklista riport egy ármonitorozásra használható funkció azon partnerek számára, akik elérték a Megbízható Bolt státuszt és/vagy a Prémium csomagot.
A riportot a Partner Portál Terméklista riport felületen igényelheti. A riportot 4 óránként generáljuk. Ha nem történik letöltés 2 héten belül, akkor töröljük az igényt (törlés után újra igényelhet). Ha folyamatosan tölti őket, akkor folyamatosan generáljuk.
Az első sorban a generálás időpontja található. Ez után pedig azok a termékei, melyek az Árukereső.hu oldalain összehasonlítva jelennek meg olyan termékoldalon, ahol az Ön ajánlata mellett más partnerünktől is jelenik meg ajánlat.